Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Command & Conquer: Tiberian Sun Firestorm

08.03.2000
78
56 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
freeware (dříve placená hra)
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ano

Brotherhood of Nod bylo poraženo a Kane je definitivně mrtvý, tedy alespoň to tak vypadá. GDI v kampani nazvané Desperate Measures pokračuje v cestě za zbavením Země tiberia, Nod se ztrátou svého vůdce stal nejednotným a velitel Anton Slavik, nyní již s šarží generála, se v kampani From the Ashes snaží o sjednocení bratrstva a postavení se do role vůdce. Ať se rekrutujete do řad GDI za účelem znovuzískání a přeložení Tacita, nebo se přidáte k temnému Brotherhood of Nod, v závěru vás čeká stejný nepřítel - řídicí počítač Nodu CABAAL, který si uvědomil sám sebe, vymkl se kontrole a je schopen ovládat jednotky a řídit bojové operace včetně výroby. Na pole mnohaletého konfliktu tak vstupuje nový nepřítel, který není v zájmech Nodu ani GDI.

Datadisk k úspěšné RTS Command & Conquer: Tiberian Sun nedoznal příliš velkých změn v grafickém zpracování, přibylo ale několik nových jednotek. U GDI je to obdoba artilerie Nodu, mobilní EMP a mobilní továrna na vozidla, u Brotherhood of Nod mechanický pavouk, mobilní maskovací generátor a špionážní štěnice. Kampaně jsou opět proloženy hranými sekvencemi.

V únoru 2010 byla hra spolu se základní hrou uvolněna jako freeware.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Celkem výživný datadisk, který přináší 9 nových misí za každou bojující stranu a mimo klasický postup "těžit, stavět, ničit" dává větší prostor "chodičkám". V rámci nových jednotek se opět mírně dostávají do výhody jednotky GDI, které získaly svou obdobu artilerie. Za GDI je tak i díky velmi silnému letectvu (letka Orca bombardérů je pro počítač nepřekonatelný problém) snažší vyhrát, úroveň AI je ale opravdu slaboučká a to i na nějtěžší obtížnost, takže ani za NOD to není žádný problém. Méně zkušené stratégy nevyjímaje. Tradiční filmečky mezi misemi zůstávají, oproti základní hře jsou ale citelně slabší. Jediná mise, kdy je počítač schopnější vás trochu potrápit, je logicky ta poslední. Na začátek je potřeba projít mírnější "chodivou" anabázi a na závěr stanout čelem hrozbě nezničitelného robotického destruktora a výkonému temnému obelisku. Je to ale spíš zábavný prvek, než opravdová překážka :-)

Pro: značka, grafika, zábavný závěr

Proti: nehorázně hloupé AI

+16