007 Legends je first-person střílečka s Jamesem Bondem v hlavní roli. Nejde však o herní adaptaci nového filmu Skyfall, ale o herní adaptaci celé bondovské série a je to jakási pocta k 50. výročí. Ve hře se objevuje 6 dějových linií ze zcela odlišných bondovek beroucí si inspiraci z filmových předloh (Goldfinger, Licence to Kill, Die Another Day aj.).
Hra je stavěna na stejném enginu jako díl s názvem GoldenEye 007, který na PC platformu nevyšel. Nejvýraznější změnou oproti konzolovému dílu je více stealth akcí nebo vylepšená AI nepřátel. V misích budete potřebovat nějakou tu výbavu a tak vám na začátku kampaně bude nabídnut: smartphone se speciálními vizemi a dalekohledem, šipkové pero, se kterým můžete střílet až čtyři různé typy šipek jako například šokové šipky či sedativa, náramkové hodinky, které umějí střílet laserem a speciální mapu s pozicemi nepřátel a bezpečnostních kamer.
Novinkou je přidání zkušenostních bodů, za které si poté můžete upgradovat vybavení, koupit nové zbraně či vylepšit Bondovi fyzické schopnosti. Nová je také možnost melee útoku, kde Bond zabije nepřítele pomocí různých komb a útoků. V několika misích také budete řídit vozidla nebo se po nich pohybovat.
K dispozici je jak klasický, tak kooperativní multiplayer. V klasickém multiplayeru může hrát až 12 hráčů a zde si budete vylepšovat vaší úroveň, abyste mohli mít lepší zbraně, vybavení atd. Co se módů týče, najdete zde například Bomb Defuse, který je známý z Counter-Striku či Data Miner, kde půjde o získání tajných dat. V kooperativním multiplayeru si zase můžete projít celou kampaň znovu společně s kamarádem.
Za scénářem stojí známý spisovatel Bruce Feirstein, který napsal příběh také pro předchozí hru s Bondem v hlavní roli Blood Stone 007. 9.12.2012 vyšlo volně stažitelné DLC Skyfall.
@JohnCZ (15.12.2015 19:36): Máš pravdu, a to jsem ten profil teď editoval. Tu poslední větu jsem teda taky upravil a už je to snad v pořádku.
Pro: Soundtrack, bondovské vychytávky, zbraně, prostředí, dva způsoby hraní příběhu
Proti: Hratelnost, port, stereotyp, technické zpracování, DLC Skyfall, bossfighty, umělá inteligence, herní doba