Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Battlefield 4

29.10.2013
12.11.2013
19.11.2013
kompatibilní
67
216 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Další hra ze série Battlefield, ve které se podíváme do současnosti, stejně jako v Battlefield 2 a Battlefield 3. I tentokrát vývojáři nezapomněli na kampaň pro jednoho hráče, hra je ale znovu zaměřená převážně na multiplayer, který může hrát zároveň na jedné mapě až 64 hráčů.

Autoři tentokrát slibují, že vnesou do singleplayeru prvky ze hry více hráčů, takže by se nemělo jednat o nalinkovaný "tuneloidní" průběh hry, ale budeme mít možnost většinu misí projít vlastním stylem - se sniperkou a pistolí s tlumičem, nebo naopak s celou jednotkou (jíž můžete rozdávat příkazy) v jeepu a vystřílet všechno, co se dá. Každopádně pokud očekáváte otevřený svět, tak budete nejspíše zklamáni, protože až tak daleko vývojáři zajít zatím nehodlají. Příběh kampaně bude vyprávět o situaci okolo získání zpravodajských informací o propojení ruských vojsk se zběhlým čínským generálem a zavede nás do Číny či Ázerbájdžánu.

V multiplayeru je k dispozici mód Conquest, což znamená zabírání vlajek po celém bojišti za pomoci techniky i pěchoty, dále Domination, což je v podstatě to samé, ale bez techniky. Třetím módem je Obliteration, ve kterém se v náhodně vybrané lokaci objeví bomba. Týmy spolu soupeří o to, kdo ji sebere a vyloží ji na jednom ze tří nepřátelských míst. Jakmile vybuchne, objeví se nová zase na náhodném místě a hra pokračuje až do vyčerpání tiketů. Čtvrtým modem je Defuse, ve kterém se hraje pět proti pěti a v každém kole má hráč pouze jeden život. Když jsou v jednom týmu všichni mrtví, druhý tým vítězí. Pátý mód je tradiční Team deathmatch, který je určený pro 20 hráčů a jde v něm o co nejvíce zabití protihráčů. Předposledním módem je Squad deathmatch, což je to samé jako team deathmatch, akorát se nebojuje na týmy, ale na družstva. Posledním módem je Rush, ve kterém jde o zničení soupeřových M-COM stanic a bránění vlastních.

O technickou stránku hry se stará engine Frostbite 3, který by měl přinést reálnější umělou inteligenci, měnící se počasí, které bude mít zásadní vliv na hru, kdy mají na směr větru reagovat kulky ze zbraní nebo například granáty. Destrukce okolí má být posunutá zase o kousek výše.

K novinkám patří také Levolution, což znamená, že hráči budou moci rozhodnout, jak se hra bude vyvíjet. Obléhá soupeř v Šanghaji mrakodrap, na kterém je důležitý bod? Není nic jednoduššího, než celý dům zbourat zničením nosných sloupů. Přestalo vás bavit soupeření na suchu? Tak zničte hráz řeky a zaplavte celou mapu hry vodou. Samozřejmě i tentokrát se jedná o skripty, ale mohou přinést nový zážitek z boje. Další novinkou je Commander mód, ve kterém se přenesete do velitelského stanoviště, odkud budete moci během týmové hry označovat soupeře, řídit podpůrné akce a nasazovat do boje vojenské jednotky.

Podobně jako ve třetím díle, i čtvrtý díl nabízí službu Premium, která po zakoupení přidává do základní hry pět vydaných multiplayerových DLC - China Rising, Second Assault, Naval Strike, Dragons Teeth a Final Stand. Později vyšlo i kompletní balení "Battlefield 4: Premium Edition", které zahrnuje jak základní hru, tak i službu Premium.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 60
Battlefield 4 je perfektní ukázka konceptu "silent protagonist" dovedeného ke své zrůdné (ne)dokonalosti. Jakkoliv mě němí ňoumové, za něž mě vývojáři občas nutí hrát, obecně štvou (damn you, Valve!), tak snad nikde to ještě nebylo tak očividně mimo, jako v singleplayer kampani BF4. Až se mi nechce věřit, že to tak hloupě opravdu napsali. Nejvíce mě po dohrání pobavilo, když v credits pod záložkou "story" bylo 5 (!!) jmen!
Když pominu, že 5 lidí na pětihodinovej tunel v němž hlavní hrdina nemluví je extrémní overkill (Vávra by o tom řekl svoje), tak dát hráči roli velitele týmu, který je hloupé nemluvně..to už je opravdu donebevolající debilita.
Hráč je tedy jen jakýmsi observerem - kolem něj se dějí události, lidé spolu mluví, objímají se, vtipkují, ale Recker/Hráč je jen němý Ňouma co může leda tak vraždit tisíce rusů či číňanů.
Ale ikdyž člověk p(r)omine tu Demenci Tichého Protagonisty (tm), tak je scénář v mnoha ohledech naprosto dementní..ale o detailech se tu už rozepsali jiní.

Proč tomu ale dávám stále ještě lehce nadprůměrné hodnocení ?

Protože mě to, i přes tu všudypřítomnou demenci, solidně bavilo. Prostě si po práci sednout a hodinu střílet v nádherný, fakt krásný, grafice (1080p/60fps/ultra), občas se kochat nějakým tím bortícím se mostem či letadlovou lodí či mrakodrapem, poslechnout si pěknej soundtrack od Johana Skuggea (hlavně song Jin Jie's Revolution se povedl)..proč ne. A mise v Šanghaji, nebo ta v horách..ty mě bavily fakt hodně. Obecně mi přišlo že se i autoři snažili o trochu více otevřenosti v herním designu - docela často se přestřelky konaly na slušně rozsáhlých plochách, kde bylo potřeba zničit i nějaké ty tanky a tak.

Ale pokud by DICE někdy chtěli udělat něco, u čeho bych neměl pět facepalmů za hodinu, dost bych to uvítal.

Pro: Nenudilo mě to, vysoký production values

Proti: Kompletní debilita scénáře ve všech aspektech, nevyužitý potenciál

+32
  • PC 50
Tento koment se týká jenom SP části.

Tákže, venku hnusný počasí, říkám si, že potřebuju zabít víkend nějakou FPSkou, páč jsem dlouho žádnou nehrál. K mé smůle jsem si vybral BF4 aka nejkratší a nejjednodušší střílečku all time.

Začnu asi tím lepším - grafika a zvuky. Po nějakých satanistických preview z pctuningu, kde se mi autor snažil říct, že na rozjetí BF4 na max budu potřebovat PC napojený na nukleární reaktor, jsem byl mile překvapenej, že mi hra na mým mainstreamovým PC jede na 1080p, max detaily a ani jednou se netrhla. A popravdě, graficky je to hodně luxus. Nechci tu moc porovnávat, z novějších fpsek jsem naposledy hrál jenom Crysis 2 a Bioshock Infinite, řekl bych o fous horší jak Crysis, o level lepší jak Bioshock - nutno ale podotknout, že ne všude a ne vždycky. Mise v v horách po útěku z vězení je lahoda, ale všechny mise odehrávající se na lodi jsou graficky chudší. Co se zvuků týče, taky tam nemám moc výhrady. Po dlouhé době jsem hrál hru, kde jsem "ucítil" výstřel. Zvuky zbraní jsou hodně super a celkově to patří k přednostem všech BF. Ostatní zvuky efektů, okolí, popř. dabing a hudba hodně nadstandart. Mrzí menší variabilita zvuků výstřelů, hromada zbraní zní stejně.

Příběh a výprava je shit. Jak přes kopírák CoDčka, kde jste hrdina, kterej musí zachrínit celej svět před rus.. eee.. číňanama. Tentokrát ale nemluvíte, protože někomu se v dnešní době pořád zdá koncept Half-life v pořádku a navíc se vám ve hře protočí podle hollywoodských standardů postavy všech možných ras a národností (a inteligencí..). Příběh mě samozřejmě asi po první cutscéně přestal bavit, takže jsem si při loadingu většinou odskakoval pro pití. Mise a jejich postup psal člověk s jointem v jedné ruce a tullamorkou v druhé, kde se jedno zvláštní místo střídá s druhým v kraťoučkých časových intervalech. V každé misi bylo několik logických facepalmů, kde jednoznačně kraluje mise ve vězení, kdy se probutíte ve shnilé cele s nechutným pseudorusákem, který pravděpodobně čekal celou dobu na to, až se tam objevíte, aby hned na to rozbil asi půlmetrovou zeď a vy jste společně utekli nejhůř zabezpečeným vězením na světě, kde se po cestě válí bedny se zbraněma, stráže nejsou schopný reagovat na střelbu o pár místností vedle, k tomu jim asi zapoměl doktor dát slepeckou hůl a jako zázrakem po cestě posbíráte všechny parťáky, kteří se vám předtím poztráceli. Všechno to působí ještě blběji tím, že hra trvá asi 5-6 hodin čistýho času a všechny tady tyto pič*viny nestíháte vstřebávat. Na konci ještě dostanete nelogickou "volbu", která s vámi ani necukne (really - odpálíte radši škaredýho černocha, který celou dobu jenom nadává a pak mimoděk někdy během hry řekne, že má ženu a 3 děti nebo celkem sexy číňanku, která je oddaná svýmu přesvědčení = nemá chlapa a dřív nebo později si to s váma rozdá..).

Gameplay je zřejmě standart hry roku 2013, na všech mapách máte nesmyslně rozmístěný bedny, kde si můžete kdykoliv doplnit a dokonce vyměnit už dřív sebranou nebo "vyzkoumanou" zbraň. Zbraní je ve hře nesmyslný množství a většina z nich se ve své kategorii chová stejně (všechny samopaly jsou komicky slaboučký, kdy musíte vypálit třeba i 10 nábojů do enemáka, než padne). AI enemáků je hrozná, ale zdaleka né tak hrozná, jako AI vašich kamarádů, kdy jediná jejich práce je vystrkávat vás z úkrytu anebo blbě čumět, když do vás někdo střílí. Naštěstí hra je na normální obtíznost tak hrozně jednoduchá, že stejně přežijete uplně všechno a jejich pomoc nepotřebujete. K obtížnosti bych rád dodal, že to, co jsem dřív považoval za easy, je v dnešní době pravděpodobně hard obtížnost. Za celou dobu jsem umřel jednou a to kvůli tomu, že jsem omylem vypadl z baráku, když jsem se nedíval na cestu. A ne, vážně jsem nekempil každej roh a zátaras, krýt se nemusíte, protože přesnost nepřátel je asi 1 zásah na 100 výstřelů.

BF4 je prostě a jednoduše CoDčko v lepší grafice a lepším zvukem. Je to vycpávka do krabice, z které většina stejně jenom opisuje CD-key na multiplayer. Sranda si to zahrát jednou, vživotě by mě nenapadlo si SP pustit od znovu.
+22 +23 −1
  • PC 55
Jako vždy varuji před spoilery v obsahu. Tentokrát víc než dříve.
Komentář se věnuje singel playeru, takže každý koho zajímá multiplayer čte na vlastní nebezpečí.
Tak a je to tu zase. Přesto, že jsem neměl z Battlefieldu 3 dobrý pocit. Na čtvrtý díl jsem se celkem těšil. Ale zůstal nohama na zemi. Dobře jsem udělal…

Technologie: Hodně se toho namluvilo, hodně se toho napsalo. Já osobně si myslím, že grafika v Battlefield 4 není vůbec výjimečná. Abych byl konkrétní, tak engine. Grafika je ostrá, hra vyniká perfektními animacemi (především mimika obličeje, jak už zmínil AppleCore) ale je tu zároveň strašně nedostatků, které se k AAA titulu, který si hraje na high-end (next gen?) opravdu nehodí. Jedna věc, co mě opravdu dostala, jsou mizející helikoptéry. Jeden výbuch ve vzduchu, ohořelý vrak spadne na zem. Následný výbuch, při kterém odlétnou kousíčky ohořelého železa, které popírá fyzikální zákony a boom, vrtulník je fuč. Další věc co mě štvala – nepřátelé. Stupidní AI, která buďto nabíhá přímo před hlavně nebo se krčí za bednou tak, aby jim šla co nejlépe ustřelit palice. A jak to reagují na zásah? Dostane zásah ze sniperky, která by roztrhla slona vejpůl a nejen že to nepřítel přežije ale ani nepovažuje za nutný zkusit se ukrýt někde jinde. Vzpomene si dneska ještě někdo na perfektně reagující vojáky z prvního FEARu? Když mu člověk střelil do nohy a on odkulhal pryč? Jak se snažil uprchnout a zachránit si život, když se dostal pod palbu? A to je osm let zpět. Vědět v té době, že je to vrchol AI asi bych si FEAR užíval jinak.
Na druhou stranu, destrukce prostředí zase udělala malý krůček vpřed, za což jsem určitě rád. Taktéž osvětlení, jak bylo řečeno, maskuje určité nedostatky hry a je použito dobře (co se filmovosti týče).

Příběh: Rozhodně je lepší než ve třetím díle. Ale jen o maličko. Začátek se mi zdál naprosto v pořádku, nic monumentálního. Oproti předchozímu dílu jsou zde postavy, které jsou aspoň trošku zajímavé. Samozřejmě na tom má největší zásluhu Michael Kenneth Williams AKA Omar AKA Chulky AKA Irčan. Jenže pak to zase přišlo. Velkej pr*ser je scénář a to v několika bodech. Některé pasáže musel psát snad zfetovanej Uwe Boll jinak si to nedokážu vysvětlit!
Začnem ve vězení. Takže vás zajmou, ale nepopravěj. Strčej vás do cely s týpkem, kterej tam trčí asi padesát let, ale neměl nic lepšího na práci než počkat na vás a až pak utéct. Proč mě k němu na celu vlastně dali? To je fuk, takže utrhne trubku a rozbije s ní čtyříctku zeď (???). K útěku skrz vezení se ještě vrátim. Po úspěšném útěku z vězení vás z lanovky sestřelí vrtulník, načeš jste nuceni přejít zamrzlou planinu, jen v tom, v čem jste byli uvězněni. Hra mi oznámí, že utekly dva dny a najednou se ocitám se svým týmem v autě, jedem k ňákýmu kapitánovi, kterej mi vykládá o jeho fotrovi, co měl bar. Watafak? Jak jsem se tu vlastně ocitl? Odpovědi se asi nedočkám, protože se ani nedokážu zeptat. Řekl jsem to tisíckrát a řeknu to znovu! Gordon Freeman je jen jeden. Věčná vyjímka, která potvrzuje pravidlo, že hlavní postava musí mluvit. Obzvlášť když je to velící čety, proboha. Neskutečně stupidní, když se vojáci na něco ptaj velitele a musej si odpovědět sami.
A ta scéna na mostě? Tanker rozdrtí most, vy spadnete do řeky, kde je asi tak dva a půl metru hloubky. Po pár vteřinách se objevíte asi tři kilometry daleko, kde vás vytáhne parťák. Po tankeru ani stopy. Vrchol všeho je konec hry. Tomu neříkám finále ve velkym stylu…
Abych se vrátil k tomu vězení, tak tam mi šlo o dávkování nepřátel. Kurevsky unavující dávkování nepřátel. Ve vězení je to povýšeno na extra úroveň v podobě toho, že když vystřílíte první halu, tak jdete do druhý, kde jsou vojáci v naprostym klidu a nečekaj sebemenší problém. Vždyť je to vězení na Sibiři, to tam není alarm, kterej by postavil na vocasy všechny vojáky na základně?
Takovejch věcí je tam hromada a mě prostě rozčiluje, že nám výrobce předhodí takovou mršinu a my jí spokojeně okusujem jako bychom žrali vepřový koleno prokládaný česnečkem.

Věřim tomu, že mutiplayer má svoje kvality a hra staví především na něm, ať po marketingové stránce, tak po zábavní ale vážně si my ostatní zasloužíme tohle?
A teď haters do mě! :-D

Pro: Jako vždy audiovizual, Michael Kenneth Williams, hudba neni tak epická a drží se při zemi

Proti: Trhliny ve scénáři. Další unavující dávkovač nepřátel bez špetky inovace...

+20 +21 −1
  • PC 10
Pánové z DICE a EA musí být opravdu velmi pyšní na svůj nový engine, když začnou do krabic balit něco, co mělo být zřejmě technologickým demem.
Hru jsem si koupil v předprodeji s datadiskem China Rising. Neskutečně se na ni těšil, ale hned po nainstalování přišlo rozčarování. Desetinu mého harddisku obsadila zabugovaná střílečka, která nenabízela nic víc než předchozí díly a krom toho, že vyžaduje instalaci Originu se spouští přes okno prohlížeče. Opravdu? Mám čekat, že na mě vyskočí reklama vedle facebook chatu se slovy "Nejlepší MMO FPS zdarma ve vašem prohlížeči?" Kdyby to tak bylo, mohlo být hodnocení o 5% vyšší.
Když jsem se po několika (rozuměj několika desítkách) nezdárných pokusů konečně připojil, začal mne pohlcovat pocit skepse a kladl neustále jsem si kladl otázky jako "Je to TEN Battlefield?"
Ano, je. FPS se sice velmi pěknou grafikou, ale s těžkopádným ovládáním, debilním destrukčním systémem, který se BFBC 2 nemůže rovnat (v něm šlo zbořit 99% budov), takmer nulovou podporou výrobců/vydavatelů (nedokáží aktuálně reagovat na dané problémy) a v neposlední řadě naprosto tupou PREMIUM variantou.
Musím se přiznat, že lituji koupě. Možná se ke hře vrátím a přijdu ji na chuť, ale zatím na onu plechovou krabičku neni ten správný čas. BF 4 může jen doufat, že DICE svůj další projekt do*ebe ještě víc, aby mohl povstat z popela vlastních bugů jako Fénix.

Pro: Grafika

Proti: Premium verze hry, DLC, lepší destrukce BFBC 2, Battlelog

+20 +24 −4
  • PC 80
Nebudu tady rozmazávat jak jsem se těšil a podobně. Bohužel musím - jako ostatně každý - nutně srovnávat s BF3, protože je to spíš datadisk s mála vylepšeními a hromadou nasíracích skutečností.

Single Player:

Příběh bych shrnul čtyřmi slovy - na kopanec do kulí a nemá smysl ho komentovat vůbec. Srovnání s BF3 - single tu byl MNOHEM syrovější a zábavnější a člověk aspoň pořádně věděl, proč musí ukončit životy tolika ubohých duší. Ale SP je u BF série spíš okrajový a řekl bych "tréningový" než příliš podstatný, takže mě to až tak moc nevadí.

Co-op mise:

Úplně chybí a to je strašná škoda!!!!

Grafika, Engine:

Nedošlo k žádným revolučním změnám, ale to bylo jasné snad každému kdo viděl promo videa před vydáním. Grafika je krásná a čisťounká, nádherné efekty stínů, slunce, vejbuchů, kouře atd... Totální zničitelnost budov velmi vítám a zase to mění trochu hratelnost. Na můj vkus přibylo více barviček, což mne nijak nenadchlo. Nevím, proč vždy nové díly jakékoliv série musí být barevnější. Frosbite 3 těží ale hlavně z vylepšeného fyzikálního modelu a je to vidět. Jinak engine nebyl vůbec řádně odladěný a otestovaný před vydáním, proto plné dvě třetiny hráčů trpěly mnoha nepříjemnými bugy, což je opravdu lví podíl a to jsem u BF série opravdu nečekal.. Příliš se spěchalo s vydáním nedodělané hry - multiplayer to projevil přímo brutální silou a na plno, ale o tom níže.

Zvuky:

Pochválím za možnost zvolit několik typů nazvučení, které se od sebe někdy nijak výrazně neliší, krom "Warsound", kterému nechybí i šumy a hlubší ozvěny. Ovšem za zvuky zbraní bych jim dal opravdu pár facek. Všechny karabiny zní stejně, všechny kulomety zní stejně, všechny shotguny zní stejně, všechny pistole zní stejně, všechny RFB zní stejně, sniperky mají dva typy zvuku výstřelu. Zde srovnám s BF3, kdy každá zbraň má svůj specifický zvuk. Tady bych to přirovnal, kdy místo vydatného a bohatého menu v restauraci dostanete kus plastiku v letadle. Absolutní hnus a pocit ze střelby je minimálně poloviční než v BF3, kdy přivírám oči při střelbě z kulometu když to hraju - tak ostré a výrazné to jsou zvuky.

A konečně Multiplayer - alfa omega BF série!!

Ani nevím kde začít, protože negativa brutálně převyšují pozitiva!!! NET CODE - v podstatě nefunkční ještě 4 týdny po vydání, kdy byl génii z DICE vydán opravdu použitelný fix, který ovšem nasekal zase pár nových problémů. Vlna nasranosti statisíců hráčů nebrala mezí a já byl jeden z nich. Neustálé padání hry, odpojování z EA serverů, nepřipojení na EA servery, 4 minutové načítání map, kterou jste dohráli, ale při načítání další mapy hra zamrzla, spadla, problém s DX, problém s ovladači bla bla bla, tisíc důvodů... Otřesně odfláknuté a několik týdnů po vydání hra prostě v podtatě nešla hrát. A to když si koupíte Premium za cca 2300kč - to pěkně nasere, to mi věřte. Dále bugy se zvuky, kdy už jste lítali minutu po mapě, ale nešlo NIC slyšet. Přišlo se na to, že pokud kdokoliv ze 64 hráčů používá tlumič, vyruší to zvuky všem ostatní hráčům.. Vůbec hraní v 64 hráčích nebyl pár týdnů vůbec možné, NET CODE udržel hru maximálně s 32 hráči a to jen tak tak. Grafické bugy ani nemá cenu zmiňovat a že jich bylo a stále je!! požehnaně. No mohl bych pokračovat.

Opustím oblast technického rázu a zaměřím se na hratelnost MP. První co mě uhodilo, je jakákoliv bojová technika. Vše je omezeno a na neskutečně pomalé nabíjení, kdy vystřílím 4 šrapnely z tanku a musím minutu čekat, než se nabijou další 4 šrapnely.. Nepochopil jsem absolutně proč. To platí pro helikoptéry, BVP, lodě, prostě všechno.. Všechna technika nyní nevydrží vůbec nic, takže to, že jsem v pancéřovém tanku mi přidá na životnosti asi 2 vteřiny oproti normálu, protože tank rozmáznete vším možným během chvilky. Při prvním zásahu se dokonce přestane tank pohybovat a ustrne na místě.. PROČ????? Helikoptéru sestřelíte skoro vším během chvilky. Opravy techniky jsou neskutečně pomalé. Co mě ALE opravdu uchvátilo jsou lodě. Velmi výkonné, silné, vydrží mnoho, TV missile na lodi taky super nápad... Ovšem celková hratelnost mi teď v mnoha aspektech připomíná CoD sérii, nemůžu si pomoct.

Levolution:

Změny prostředí v mapách jsou perfektní nápad, nejvíce na mapě Paracel Storm, to jsem do teď vždy v úletu. Lodě se při bouři nedají skoro použít přes obrovské vlny - prostě úplně to mění taktiku teamu a celkovou hratelnost. Nebudu všechny mapy rozebírat, ale tohle se velmi povedlo!!!

Mapy:

Jsou zajímavé a opět dávají velké pole pro taktiku, pokud team opravdu spolupracuje, tak je to opět krasojízda.. Nechybí ani mapy a´la Metro - Operation Locker, nechybí městské mapy, rozlehlé pole a pláně, horské lokace, říční lokace, opravdu super..

Zbraně:

Přibylo mnoho nových kousků, zbraně se i jinak člení, zbraň se dá upravit mnoha novými způsoby, pokud to konstrukce zbraně dovoluje. Zvuky jsou ale obrovské sklamání. Účinost zbraňového arsenálu však pro mne zůstává záhadou. Odemčel a vyzkoušel jsem všechny brokovnice, ale účinek je absolutně totožný. U karabin mě to přijde stejné. U kulometů stejné, U sniperek LAUTR stejné ať už vezmu kalibr jak prase, nebo nějakou lehčí, tak stejně potřebuju dvě rány na zabití a nebo jeden headshot = žádný rozdíl!!!! Možná balistika, ale za to bych ruku do ohně nedal. Viditelná trajektorie po výstřelu je mi taky záhadou. V BF3 jsme zřetelně viděli letět kulku vzduchem, tady se udělá za kulkou jakási stopa, která se táhne až tam, kde kulka dopadne. Mě osobně ta stopa vadí ve výhledu, protože je neprůhledná. Snipování je tady o mnoho těžší než v BF3, ale to není na škodu. Nastavitelnost vzdálenosti na optice je perfektní a na kilometrové odstřelování je to k nezaplacení - paráda.

Celkově:

Nejsem z BF4 nijak nadšen a moc mě to mrzí. pomalu se vracím k BF3, který je pro mne mnohem zábavnější a tak nějak uvěřitelnější. BF4 mi prostě celkově přijde jak z umělé hmoty, nevím jak to popsat. Pokud zůstanete u BF3 tak o nic moc ani nepřijdete, možná právě naopak.

Pro: Levolution, grafické efekty, fyzika, arzenál, vyladěné a rozmanité mapy.

Proti: NET CODE, bugy, zvuky, příběh v MP, takřka nepoužitelná bojová technika, barvičky...

+19 +20 −1