Plnohodnotná multiplayerová složka střílečky F.E.A.R. uvolněná pod názvem F.E.A.R. Combat rok po vydání F.E.A.R. volně ke stažení. Majitelé prodejní verze hry F.E.A.R. a freeware verze F.E.A.R. Combat spolu mohou hrát online bez omezení.
Bojuje se v módech Deathmatch (každý proti každému), Slowmo Deathmatch (každý proti každému s přítomností předmětu zpomalujícího pohyb všech hráčů na mapě a kadenci protihráčů), Team Deathmatch (jeden tým proti druhému týmu), Slowmo Team Deathmatch (celému týmu protivníka je na krátkou dobu po použití zpomalovače zpomalena kadence), Elimination (poslední hráč naživu vítězí), Team Elimination (poslední člen týmu naživu zajišťuje svému týmu vítězství), Capture the Flag (oba týmy se snaží odnést z území druhého týmu vlajku a dopravit ji na své území), Slowmo Capture the Flag (totéž s přítomností zpomalovače), Conquer All (zabírání území/checkpointů, vítězí tým, jenž zabere celé území), Control (podobá se Conquer All, ale body jsou přidělovány týmu za dobu, po jakou jednotlivé checkpointy drží). Nejhranějšími módy jsou Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag a jejich varianty se zpomalovačem.
K dispozici je 19 map, ale ne všechny jsou určeny pro každý herní mód. Podporovány jsou i uživatelsky vytvořené mapy.
V základní výbavě zbraní nalezneme pistole, brokovnici, samopal, penetrátor (střílí kovové ostny schopné přišpendlit protivníka na zeď) a dalekonosnou pušku střílející v dávkách, bonusově lze sebrat ze země částicový kanón, raketomet, paprskovou odstřelovací pušku, miny, dva druhy granátů, balíček se zdravím a předmět doplňující štít. Z každého zabitého protivníka navíc padá předmět doplňující zdraví, které v této frenetické hře rádo ubývá.
@Kwoky (31.12.2017 12:54): Šak on to aj je. Ale neberie sa to tak vážne. Na také to domáce strieľanie. :D
Pro: Klasustrofobická stísněná sytých barev prostá amosféra; výbava; animace a využití rukou a nohou v lítém boji; zvuky; ten pocit, když se náhodou sejde sehraná parta naprosto neznámých lidí a spolupracuje jak stroj
Proti: V té době trochu HW náročnost; hru neznalo moc lidí, což vedlo v upadnutí v zapomnění a konec herních serverů; nijak velké množství map a klasicky nutnost sejití se slušných kumpánů