Vtipné. Zatímco u prvního dílu to nebyl problém, tady AutoHDR nerozchodím, kdybych se rozkrájel. I když hra jede v DX11 (zkoušel jsem jak DGVoodoo, tak M212, což je úplně nový renderer pro celou hru - doporučuji), Windows ji prostě nevidí jako AutoHDR kompatibilní.
Ke hře samotné - přibyly nějaké polygony a pár efektů, takže to vypadá o chlup lépe, byť rozlišení některých textur (koberce) je stále děsivé.
Zatím sháním ingredience na mnoholičný lektvar a tak mi přijde, že tvůrci chtěli všeho víc a nevím, zda je to ku prospěchu věci. Ta obscese fazolemi, které se sbírají po stovkách.... no nevím. Gameplaywise je to skoro stejné. Uvidíme, jak se to bude líbit dál.
A přibyl proti jedničce prostorový zvuk, resp. je noc, tak jsem jel jen se sluchátky, ale Windows Sonic to zjevně házel kolem mě dle zdroje zvuku. PCGamingwiki přitom tvrdí, že by tam být neměl. Zajímavé.
Ke hře samotné - přibyly nějaké polygony a pár efektů, takže to vypadá o chlup lépe, byť rozlišení některých textur (koberce) je stále děsivé.
Zatím sháním ingredience na mnoholičný lektvar a tak mi přijde, že tvůrci chtěli všeho víc a nevím, zda je to ku prospěchu věci. Ta obscese fazolemi, které se sbírají po stovkách.... no nevím. Gameplaywise je to skoro stejné. Uvidíme, jak se to bude líbit dál.
A přibyl proti jedničce prostorový zvuk, resp. je noc, tak jsem jel jen se sluchátky, ale Windows Sonic to zjevně házel kolem mě dle zdroje zvuku. PCGamingwiki přitom tvrdí, že by tam být neměl. Zajímavé.