@
Drolin (13.07.2019 21:38): Paradox je, že jsem to před lety v opojení Final Fantasy série vzal také ještě jednou na GoGu s tím, že možná někdy...
Ale s odstupem času mi je samozřejmě čím dál více jasné, že ono pomyslné "někdy" asi nikdy nenastane, neboť času je málo a je třeba ho věnovat lepším kouskům v žánru. Nemám třebas dohráno většinu dílů Final Fantasy, nemám dohrané Chrono Trigger, nemám dohrané na pohled poměrně zajímavé Trails in the Sky (které má hned tři díly) a mnoho, mnoho dalších a to mluvím jen o tom nejvydařenějším na PC. Navíc to nejsou kousky na pár hodin, podobné hry toho času sežerou spousty a tudíž zde není prostor pro nějaké low endy, jakkoliv zajímavě vypadají... bohužel.
I když mě to u Septerry na jednu stranu i mrzí, mám na ní vcelku dobré vzpomínky, když jsem jí hrál kdysi ze Score CD a nikdy se nedostal ze Shellu 2 :p (který má mimochodem imo nejlepší atmosféru a design), až o pár let později jsem jí věnoval více času a pokazil si o ní mínění. Tohle je vážně jedna z mála her, u které bych si přál nějaký remaster, který by zmiňované nedostatky vypolishoval či úplně odstranil a zůstal by jen ten krásný svět, grafika, dost možná zajímavý příběh a zábavné boss fighty.
Možná by k tomu i stačilo jen odstranit respawn po znovu-navštívení lokace a zrychlení soubojových animací, kdo ví... byť bych byl raději i za revizi většiny soubojových lokací a zredukování soubojů obecně.