Po dvou dnech hraní bych to neviděl tak zpronevěřeně Q3, čekal jsem to horší (odgeekovanější). Chování hráčů je celkem pěkné, jakoby některý Quakeři vyrostli. V teamplayi je zřejmé vidět dlabání na výpomoc a taktiku. To mi ale každopádně vůbec nevadí, protože nemám páru, kde je v těch nových mapách quad. Btw straší zde i jedna velmi prastará mapa z Q2. (Ano, ta hnusná s mega točitýma schodama, špinavým jezírkem, skladištěm a dlouhým kanálem.)
Hru asi hraje poměrně hodně lidí, kteří ke Q přičichli až v posledních letech. Soudim z toho, že jenom díky movementu dokážu vyhrávat mapy a mody na tom založené (dominion), o kterých jinak vůbec nic nevim. S aimem je to horší ale právě move se učí nejdýl, s tím, že se pak taky nejhůř zapomíná. Velmi zjednodušena byla fyzika, v původnim Q3 bych ani nemohl praktikovat to, jakym způsobem hraju QL; v QL může kde kdo skákat jak defrager. Mnohé nové mapy nicméně nejsou pro runnery moc vhodné.
Zaregistroval jsem, že jsem byl párkrát zabit gunou kterou ani neznám. Weapon ballance se mírně zhoršil. Kupodivu zůstalo BFG, tak jsem aspoň hned první den brutálně vyluxoval jednu hru :D ! Kdybych to udělal dříve na GP, GZ tak mám kick do 10 sec.