Kdysi jsem tohle hrál a bylo to příšerné. Škoda že se nevěnovali víc příběhu a nevypustili ty otravné mechaniky kolem. Jedna velká nuda.
Diskuze
@Maximus (23.01.2016 12:07): Aspoň nějaký soupeř! :-)
Viz. 'zajímavost', kterou jsem přidal ;)
@Maximus (23.01.2016 12:07): Pod to se podepíši.
Tí démoni sú ale strašná pič*vina :(
@Strady (22.12.2015 23:31): Dík Straďáku - hra ktorú som chcel skúsiť, ale nechcelo sa mi ju kupovať.
BK9KJ-2H8L8-VCXMK
Za 95 Kč.
Konečně jsem začal hrát Murdered a musím říct že je to opravdu skvělá hra, po nedávno dohraném Silent Hillu 2 mi to hrozně bodlo. Bohužel mě docela zaráží jak recenzenti typu shit-play nebo games na hru neskutečně plyvají a nadávají jí za to že není tím čím ani hra neměla být. No za mě rozhodně kvalitní titul ! :D
@Chuck (25.02.2015 18:55): Ty hry neexistují ve vzduchoprázdnu. Pokud se pohybuješ na nějaké hodnotící škále, nemáš příliš na výběr. Chci říct, že kdyby to byla první videohra, kterou bych hrál, srovnával bych jí příběhově s knihami a filmy, hratelnostně s deskovými hrami. Zasazením do kontextu a vyhodnocením získaného výsledku vzniká názor.
@Sinister (25.02.2015 17:35): Myslím, že nejvíc některým hrám "ubližuje" fakt, že se neustále srovnávají s jinými.
@SavageCZ (25.02.2015 17:09): Nejde o to, jak to vnímáš, obhajoval jsem spíš tu pozici průměru. Netvrdím, že je hra špatná, ae prostě průměrná.
Nicméně - proč by měl být šéfem démonů Lucifer? A proč by šéfem duchů měl být bůh? Ve hře je nastíněno, že duchové mají ještě nedokončenou práci na Zemi, tedy že po dobu řešení této práce nepatří ještě nikam. Podobně s Luciferem/ďáblem/Satanem - proč by měl riskovat neřízené střely typu démonů, když násilné ukončení pobytu ducha nijak neovlivní jeho směřování do pekla či ráje? To lze mimochodem dokázat na nepovinném úkolu s autonehodou - ukončení ducha, co si myslel, že řídil, by do pekla nevedlo, protože nic neudělal (tedy pokud nebyl pedofil nebo tak...).
@jones1240 (25.02.2015 16:19): Mně zkrátka přijdou jako atmosféru rušící a úplně zbytečné. Nicméně shodneme se na tom, že v tomto ohledu se naprosto neshodneme.
Nicméně - proč by měl být šéfem démonů Lucifer? A proč by šéfem duchů měl být bůh? Ve hře je nastíněno, že duchové mají ještě nedokončenou práci na Zemi, tedy že po dobu řešení této práce nepatří ještě nikam. Podobně s Luciferem/ďáblem/Satanem - proč by měl riskovat neřízené střely typu démonů, když násilné ukončení pobytu ducha nijak neovlivní jeho směřování do pekla či ráje? To lze mimochodem dokázat na nepovinném úkolu s autonehodou - ukončení ducha, co si myslel, že řídil, by do pekla nevedlo, protože nic neudělal (tedy pokud nebyl pedofil nebo tak...).
@jones1240 (25.02.2015 16:19): Mně zkrátka přijdou jako atmosféru rušící a úplně zbytečné. Nicméně shodneme se na tom, že v tomto ohledu se naprosto neshodneme.
@Sinister (25.02.2015 13:42): Jejich šéf je Lucifer, to je jasné, zrovna jako to, že šéf dušiček je Bůh.Čímž se vysvětlují i ostatní otázky.
A ano, to jsem já kdo nedokáže odlišit "odpad" od "kvality".A popravdě je mi to úplně fuk.
A ano, to jsem já kdo nedokáže odlišit "odpad" od "kvality".A popravdě je mi to úplně fuk.
@Sinister (25.02.2015 13:42): Jasně že samostatně by ty příběhy neuspěly ale do detektivní atmosféry prostě pasují a jsou podle mě příjemným osvěžením. Já sám jsem člověk co nemá rád hledaní minivěcí apod, ale tady mě to dost bavilo. Asi se mi hra líbí hodně díky tomu že jsem od ní čekal přesně tohle a nic víc :D
...a ještě k těm démonům - proč, krucinál, musím mít v každé hře aktivního nepřítele? Copak nestačí, že mým hlavním nepřítelem je Bell Killer? Co na tom, že už mě nemůže přímo ohrozit - ohrožuje Joy a její mámu a v podstatě poměrně velkou část populace Salemu. To je snad málo?
@Drolin (25.02.2015 13:47): V tomhle si dovolím nesouhlasit - Gemini Rue je podle mě point 'n click klasika. Má inventář, klasicky vedené dialogy a výtečně zpracované problémy.
Murdered nemá minimálně dvě věci z toho a třetí je přinejmenším diskutabilní.
Každopádně - já netvrdím a netvrdil jsem, že jádro hry je špatné. Je prostě průměrné. Myslím, že spousta lidí (a tím tady nikoho nechci obvinit, jen s tak povzdechnout) má problém s rozeznáním 'příšerných katastrof' a 'průměru'. Základní rozdíl je především v tom, že příšernou katastrofu bych nedohrál...
Murdered nemá minimálně dvě věci z toho a třetí je přinejmenším diskutabilní.
Každopádně - já netvrdím a netvrdil jsem, že jádro hry je špatné. Je prostě průměrné. Myslím, že spousta lidí (a tím tady nikoho nechci obvinit, jen s tak povzdechnout) má problém s rozeznáním 'příšerných katastrof' a 'průměru'. Základní rozdíl je především v tom, že příšernou katastrofu bych nedohrál...
@Sinister (24.02.2015 21:34): No, fantastické Gemini Rue... :). Podle mě jsou Murdered a GR docela podobné hry - jsou krátké a možná trochu useknuté, jsou ve větší míře jednoduché a tedy po hratelnostní stránce odsýpají dobře, a příběh u obou je takový průměr, který neurazí. A pár akčních scén na pár minut máš u obou her také :).
@jones1240 (25.02.2015 08:27): Čteš hodně? Já jo. A v životě bych si tuhle knížku nekoupil. Nikdo by si jí nekoupil. A taky nestojí za několik desítek minut hledání. Je to typický nástroj mainstreamu - slouží jen k zisku odznaku za achievmentu na konzole, které si dáváš do profilu. K ničemu jinému. Dokonce je ani nehraješ, ani nevidíš. Takže ještě jednou: strávíš desítky minut hledáním hluboce podprůměrných audioknih.
Tolik na téma, co na tom komu vadí.
@SavageCZ (25.02.2015 08:15): Ano, ale HERNĚ - proč tam jsou? Jaký je jejich důvod? Proč existují? Kde se vzali? Kam jdou, když je zničím? Kdo je jejich šéf?
Tolik na téma, co na tom komu vadí.
@SavageCZ (25.02.2015 08:15): Ano, ale HERNĚ - proč tam jsou? Jaký je jejich důvod? Proč existují? Kde se vzali? Kam jdou, když je zničím? Kdo je jejich šéf?
@SavageCZ (25.02.2015 08:15): Souhlasím s tebou a ty minipříběhy podle mě byli dobré. Hodně mě bavilo je objevovat sám nechápu proč zrovna tahle hra čelí tak velké vlně kritiky.
Co všichni nadáváte na démony? Šli zlikvidovat nebo obejít. Po jejich likvidaci se někdy zpřístupnila oblast kde byly collectibles a potažmo ty minipříběhy které mi nepřišly hloupé.Čili svou roli zde démoni mají.
@Drolin (24.02.2015 20:26): Na druhou stranu, že je něco bahno ještě neospravedlňuje vyšší hodnocení pro trochu lepší hru. Srovnej si to třeba s fantastickým Gemini Rue ;) ...a to je prosím nezávislá hra. Srovnej si to třeba s Grim Fandangem.
@jones1240 (24.02.2015 21:01): Není zjednodušená blbinka? Není mainstream? Chápu, že někdo nemusí číst všechny komentáře, nota bene ty co se zrovna skvěle neumístily, ale když se podíváš na můj, je poměrně dost vidět, že právě pokusy o zmainstreamování titulu je to, co hru v první řadě pohřbilo (démoni, collectibles, téměř 0% puzzlů).
@KRoman47 (24.02.2015 20:21): Souhlas. A taky fakt, že ty příběhy z předmětů prostě nestojí za tu práci.
@jones1240 (24.02.2015 21:01): Není zjednodušená blbinka? Není mainstream? Chápu, že někdo nemusí číst všechny komentáře, nota bene ty co se zrovna skvěle neumístily, ale když se podíváš na můj, je poměrně dost vidět, že právě pokusy o zmainstreamování titulu je to, co hru v první řadě pohřbilo (démoni, collectibles, téměř 0% puzzlů).
@KRoman47 (24.02.2015 20:21): Souhlas. A taky fakt, že ty příběhy z předmětů prostě nestojí za tu práci.
Podle mě je tady mnoho hodnocení ovlivněno médii nebo tím že hra hra není prostě nějaká mainstream zjednodušená blbinka :D Za mě se jedná o povedený titul který jsem bohužel ještě nestihl dohrát ale ted si ho budu kupovat na ps3 tak si budu moct konečně vychutnat tento detektivní thriller :D
@Chuck (24.02.2015 18:51): Také zdejší kritiku nechápu. Zkouším většinu vydaných adventur, a Murdered minimálně za poslední roky patří k nadprůměru. Vlastně mimo kratší herní doby tomu moc věcí vytknout nejde, pokud se přistoupí na určitá zjednodušení v rámci vydání i na konzole.
No to sbírání předmětů je naprostá pitomost, totální nuda a o ničem, jedno člověk nenajde a nemá z toho za celou dobu sbírání zcela nic.
@Chuck (24.02.2015 18:51): Nepřeháníme :P
@Jack_Dark (23.02.2015 22:40)@Sinister (24.02.2015 00:03): Zas tak nepřehánějte! :-P
@JohnCZ (23.02.2015 23:24): Kdyby to nebylo akční, bylo by víc místa pro příběh a postavy, kdyby to nebylo jak hopsačka z NESu (ve smyslu sbírání věcí - ringy ze Sonica např.), zbyl by prostor i pro vedlejší zápletky. Těžko o tom přemýšlet jinak než o těžkém průměru :(
A přitom to rozhodně žádná tragédie není, ba naopak. Určitě bych si dokázal představit některé věci a určité mechanismy jinak a třeba i lépe a něco bych vypustil úplně (ty zasrané démony), ale nemůžu si pomoct, pro podobné nenáročné akční adventury mám slabost.
@Sinister (23.02.2015 22:33): Tak jasný já to koupil taky ve slevě, koupit to za plnou pálku tak si rvu vlasy :D
@Jack_Dark (23.02.2015 16:54): Rozumím ti. Na druhou stranu, koupil jsem to primárně pro přítelkyni a za kilo v krabičkový verzi - neber to :)
@Sinister (23.02.2015 16:01): Jo to by mi bodlo loni. Znova už to budu hrát asi těžko.
@SilentWolf (23.02.2015 15:35): Jenže on v podstatě umí procházet jen tím co, je položeno v "koridoru", které tvoří hru :/
@Jack_Dark (23.02.2015 14:47): Zajímavost, kterou jsem přidal - vypnutí duchů.
@Jack_Dark (23.02.2015 14:47): Zajímavost, kterou jsem přidal - vypnutí duchů.
Furt nad tím přemýšlím, tuším že to je teď v nějaké slevě na PS4.. mě se to zdá divné jak jako duch vším projde. Ono je to logické ale když vidím gameplay připadá mi to že je furt jakoby bugnutý :D
@Czech_NoOb (23.02.2015 14:28): Máš recht, dohrál jsem. Ale jako odpad mi to nepřipadá, dokonce bych uvítal delší hrací dobu.
@Maximus (23.02.2015 09:08): Hlavně ty stealth pasáže s démony jsou hrozná vata, a je to tam jen aby jsi měl pocit že tě něco může zabít a má to být akční.
@Maximus (23.02.2015 08:41): Príbeh je v tej hre tým zďaleka najlepším. Nie je to tak dlhé, aby sa to kvôli nemu neoplatilo dohrať do konca.
@SavageCZ (13.02.2015 12:08): jen bych upozornil, že achievementy neslibují tunu vedlejšáků, ale tunu collectibles. Po sebrání si lze v logu přečíst informace o případu, ale nejedná se o vedlejší mise (těch je kolem 6ti, co si tak vzpomínám). Hru jsem dohrál na 100% a opravdu v 80% se jednalo o sběr předmětů.
@Maximus (23.02.2015 09:08): Pokud tě nebaví příběh, nebaví tě vlastně jediná věc, která je schopná donutit tě to dohrát. Bohužel :/
@Jack_Dark (23.02.2015 09:05): No už po pár minútach hrania mi v tej hrateľnosti niečo nesedí. Šancu tomu ešte dám, ale nemám najlepší pocit.
@Maximus (23.02.2015 08:41): No pak to drhne dost, hlavně je problém v hratelnosti.
Mám rozohraté a začiatok hry zaujímavý, ale spracovanie už začína drhnúť. Proste z tej hry cítiť dobrý nápad, ale nie práve najlepšie rozhodnutia, ako ten nápad dať do hry. Uvidím, aké to bude ďalej, ale nemám z toho najlepší pocit :)
Tak mám to až na to, že ty scény nejdou přeskočit což mě nějvíc štve, nebo jsem něco přehlédnou ?
Edit: Jasne M3 to jde preskocit, ale ne zrychlit.. A zrychlit text ? Neco, jako v rpg, dam enter a bezi novej dialog ?
Edit: Jasne M3 to jde preskocit, ale ne zrychlit.. A zrychlit text ? Neco, jako v rpg, dam enter a bezi novej dialog ?
@Chuck (13.02.2015 21:11): Jak nesnáším fízly, tak tento hlavní hrdina je mi po chuti. To je tou minulostí.
@SavageCZ (13.02.2015 17:07): Ten mi naprosto vyhovoval taky.
@Chuck (13.02.2015 15:30): jednoduchost neva, důležitý je příběh.
@SavageCZ (13.02.2015 12:08): Hře je asi nejvíc vyčítána jednoduchost při vyšetřování, což pro ty, kteří hráli L.A. Noire, nebylo nic moc. Mně to ale nevadilo. Myslím, že ta atmosféra by Ti to mohla vynahradit.
Začátek vypadá velmi nadějně, vizuál pěkný, achievmenty slibují horu vedlejšáků. Těším se na večer.
Edit...
@HolyMeatball (12.02.2015 22:50): Ale kuš, Jardo! ;-)
@JohnCZ (12.02.2015 22:39): Chtěl jsem k tomu napsat koment, ale poslední dobou na ně vůbec nemám buňky a několik mých posledních už za moc nestojí, takže.... :-/ Ale jinak to mělo atmosféru podle mých představ, není to nijak hardcore, ovšem to mi na rozdíl od jiných zážitek nijak nezkazilo. Kromě toho je k tomu i velice vyvedená čeština.
@JohnCZ (12.02.2015 22:39): Chtěl jsem k tomu napsat koment, ale poslední dobou na ně vůbec nemám buňky a několik mých posledních už za moc nestojí, takže.... :-/ Ale jinak to mělo atmosféru podle mých představ, není to nijak hardcore, ovšem to mi na rozdíl od jiných zážitek nijak nezkazilo. Kromě toho je k tomu i velice vyvedená čeština.
@JohnCZ (12.02.2015 22:39): Na to bych se tak přísně nespoléhal. C:
koncept slibný, za tu cenu je povinnost to zkusit
@Chuck (12.02.2015 21:26): jojo, koupeno :)
@FildasCZ (12.02.2015 21:37): netuším, nehrál jsem, ale když se to líbí chuckovi, tak to špatné nebude!
@FildasCZ (12.02.2015 21:37): netuším, nehrál jsem, ale když se to líbí chuckovi, tak to špatné nebude!
@JohnCZ (12.02.2015 19:58): Taky přemýšlím. Je to skutečně tak dobré ? 59/100 mě omezují a ty komentáře matou.
@JohnCZ (12.02.2015 19:58): Jdeš do toho? ;-)
Za 2,49€.
@Garret (17.01.2015 09:19): No jo, ale RW byla opravdu blbost, akorát že jsem na něj pohlížel víc jako na oddychovku než kvalitní titul a podle toho jsem ho ohodnotil.. :-) Ovšem o MSS tohle říct opravdu nemůžu. Tam mě táhl příběh, atmosféra a hratelnost, která byla z detektivního hlediska poněkud zjednodušená, což ovšem nepovažuji za negativum.
@Chuck (13.01.2015 22:17): vůbec ne! až teď jsem si všiml, že si tomu dal 95%, což se řadí ke tvým dvěma sólokaprům - Deus Ex a Rogue Warrior, kde si šel taky proti proudu. no hlavně že ses bavil :-)
@Garret (13.01.2015 15:50): Tak to jsem rád, že jsem neurazil. :-)
@ViRus (13.01.2015 10:55):
@Maximus (13.01.2015 10:39):
A teď přejdete od slov k činům a sypte tam ty pluska. Nebo aspoň mínuska, ty taky potěší.
Btw, díky;)
@Maximus (13.01.2015 10:39):
A teď přejdete od slov k činům a sypte tam ty pluska. Nebo aspoň mínuska, ty taky potěší.
Btw, díky;)
@ViRus (13.01.2015 10:55): Presne tak :)
@Maximus (13.01.2015 10:39): Naprosto souhlasím, jen u nich nemůžu nic jíst bo většinou si všechno poprskám.
@Garret (komentář): Stale viac a viac som fanusikom Garretovych komentarov a jeho stylu hodnotenia. Aj ked nemame na kazdu hru rovnake nazory, jeho komentare si precitam rad. Su svieze, castokrat vtipne, dobre napisane a zaujima ma co si o hrach mysli.
@KordusCZ (27.12.2014 22:05): I za víc! :-P
I když tuhle hru fakt nemám moc rád, za 99 korun stojí určitě - http://www.alza.cz/murdered-souls-suspect-d1635246.htm :)
@Drolin (12.11.2014 11:47): no, skončil jsem v sanatoriu, když se převtěluje do kočky dal jsem tomu tak 10 pokusů, jsem asi levej, ale prostě mě to odradilo, naprostá zbytečnost..
@jenprodnesniden (12.11.2014 11:41): Těm se lze poměrně snadno vyhnout - osobně jsem u akčních pasáží strávil nanejvýš 15 minut.
Škoda, že ve hře není něco ve stylu "příběhový mód" , který by odstranil ty kreténský démony... Kvůli nim jsem cca v půlce přestal a zřejmě se k tomu jen tak nevrátím..
sakra, to je větší průser, než jsem čekal. takhle nemastně neslanou hru jsem už dlouho nehrál.
@Pavloun (13.10.2014 23:52): Já myslím, že jsi z RW udělal zbytečnou tragédii, zato ale u M:SS sis to výrazně napravil. ;-)
@Chuck (13.10.2014 14:56): Jsem rád, že tady se shodneme, když u Rogue Warrior jsou naše názory diametrálně odlišné :)
@Pavloun (12.10.2014 23:17): Naprosto s Tebou souhlasím!
@paver (12.10.2014 14:28): Koupil jsem v JRC na Smíchově a dali mi obyčejnou verzi nikoliv limitovanou... Nicméně za tuto cenu mohu jednoznačně doporučit, vskutku nerozumím nepříliš kladným ohlasům většiny recenzentů. Dle mého názoru velmi slušná porce zábavy. Současně bych rád pochválil autora CZ titulků, jsou velmi povedené a díky za ně. V angličtině bych asi vše nepobral a zůstal o některé souvislosti ochuzen, ještě jednou díky!
V JRC limitovaná edice za 179 Kč
@Jack_Dark (12.08.2014 19:50): no jeste chvili jeli na vlastní pěst , kdo ví
@Fg (12.08.2014 15:59): To mám dojem že zrušili ne? Potom co krachlo to studio co dělalo Noire.
@Chuck (12.08.2014 12:28): Mňa to tiež pomerne bavilo a viac podobných hier by som uvítal, ale rozhodne prepracovanejších :D
Co ta Whore of the Orient? To by mohlo být něco podobného, pokud je mi známo tak nic o zrušení nepadlo, na druhou stranu o tom taky vůbec není slyšet. Ale zasazení(jak časové, tak geografické) je hodně lákavé. Předpokládám, když je to od tvůrců LA Noire, mohlo by to býti dost podobné. Bohužel komerční úspěch z těhle her asi nebude, proto jich taky nebude vznikat hromada, škoda... Chuckovi by se určitě hodně líbil Heavy Rain.
@Jack_Dark (12.08.2014 12:28): Démoni nebyli o ničem jiném, než o stížení procházení některých pasáží, jelikož jiné překážky by se ani do téhle hry nehodily. A určité překážky to do takových her přece jen chce.
@Chuck (12.08.2014 12:07): No nevím, přijde mi že se z toho dalo vytřískat více. Když to prvně oznámili znělo fakt dobře a to téma je prostě málo herně zpracováno. Hratelnost je taková nemastná, neslaná. Příběh který má zajímavý myšlenky a témata ujde, ale je s podivem že nejlepší příběhy jsou obsaženy ve vedlejších misích a vyprávěny skrze obrazovku s obrázkem. A ty plížící pasáže s démony jsou jen taková zbytečná vata mezi lokacemi.
@Drolin (12.08.2014 12:18): Také si myslím, že hlavní náplň hry, přestože je oproti L.A. Noire zjednodušená, nelze hledat v každé druhé TPS-ce s adventurními prvky. Navíc ten příběh, ačkoliv se určitě najdou i lepší, mě také hnal dost výrazně dopředu.
@Chuck (12.08.2014 11:59): Je to tak, podobnou hru opravdu lze hledat jen v LA Noire. O tunách tak nelze mluvit :).
Byl bych také jen rád, kdyby takovéto tituly vycházely ve větší míře, ale vzhledem k (ne)úspěchu LA i Murdered to nelze příliš čekat.
Byl bych také jen rád, kdyby takovéto tituly vycházely ve větší míře, ale vzhledem k (ne)úspěchu LA i Murdered to nelze příliš čekat.
@Bodkin (12.08.2014 12:02): Netvrdím, že to tak nemůže být, ale asi bychom měli spíš dát prostor těm, kteří to hráli.
@Chuck (12.08.2014 11:59): Nejspíše nečekali adventůroid, ale TPSko s adventurními prvky.
TPSek s adventurními prvky je tuna ;)
TPSek s adventurními prvky je tuna ;)
@Bodkin (12.08.2014 11:57): 1) Těžko říct, co čekat víc.
2) Kéž by podobných věcí byly tuny!
2) Kéž by podobných věcí byly tuny!
@Chuck (12.08.2014 11:55):
1) Lidi nedostali to co očekávali
2) Lidi už mají nahráno podobných věcí tuny, takže je nic takového nepřekvapí.
1) Lidi nedostali to co očekávali
2) Lidi už mají nahráno podobných věcí tuny, takže je nic takového nepřekvapí.
A co že se tady ta hra zas tolik nevyšvihla? Myslím, že těch předpokladů na úspěch nemá zrovna nejméně.
@Chuck (11.08.2014 18:05): Chucku, ty se svýma hodnocenima vyčníváš vždy , vpohodě , už jsme si zvykli...
Dlouho jsem nevidel další 100vku
Dlouho jsem nevidel další 100vku
Vidím, že hodnocením budu vyčnívat, ale pro mě ta hra byla opravdu zajímavá, s poutavým příběhem, jednodušším, ale přesto zábavným vyšetřováním, stísněnou atmosférou a výbornou hratelností. Čekal jsem, že to bude fajn, ale že mě to tak chytne, to zírám sám.
Naštěstí ty sběratelské věci byly dost zajímavý a ten propletenec a zjišťování jak kdo umřel je výbornej, a Ghost story byly taky příjemný spestření. Já to dohrál za nějakých 9 hodin s tím že jsem našel skoro všechno. Ale vyplatilo se to.