Mno je pravdou, že čím dále ve hře jsem, tím působí některé dungeony přeci jen už nudnějším dojmem. Zatím nejlepší byl ten Temple of Dumathoin, který nabízel zajímavý level design a i nějaké ty hádanky. Jinač tu procházíte převážně všemožné spleti jeskyní, ve kterých se nachází maximálně překážky ve formě pavučin (nutno použít speciální kouzlo/lektvar k jejich překonání) či místa, kde je nutné použít "fly" a sem tam se tu objeví nějaká ta iluzórní stěna. Nadto některá patra jsou naplněná nudnými, vatovými souboji, jindy jsou zase nepřátelé poměrně dost tvrdí (ono se to střídá patro od patra, někdy dokonce jen některé části daného patra obsahují určitý typ nepřátel).
Jsem asi ve 3/4 hry, špatné to jakože rozhodně není, ale Ravenlofty jsou přeci jen propracovanější.
Ono to naštěstí není moc natahované, některá patra jsou sice rozsáhlá, ale ne zase nějak extrémně moc, jiná jsou naopak opravdu krátká, často se mění prostředí/nepřátelé etc., takže to jakože nenudí, ale kdyby tam bylo více částí jako Temple of Dumathoin, byl bych určitě spokojenější. Takhle jsou některé části takové nijaké, některé tedy zábavnější, některé méně. Nicméně by byla rozhodně škoda tenhle kousek minout, je to trochu slabší než Ravenlofty, nicméně stále dost podobně hratelné.
Osobně jsem čekal, že to časem bude o něco méně lineární. Třebas trochu ve stylu Arx Fatalisu/Ultimy, kdy vesměs většinu podzemí budete mít volně přístupnou. Ale je to fakt spíše Dungeon Master 1/ EoB 1, tj. patra jdou striktně za sebou. Občas jsou samozřejmě trochu propletená (tj. z druhého patra se vrátíte znovu na první a projdete jeho jinou část), občas jsou menší části pater, které nemusíte projít vůbec a můžete se místo toho vydat k jinému exitu, ale to spíše jen zřídkakdy. Často se navíc stává, že hra za vámi v určité momenty zatarasí cestu a už se nemůžete vrátit ani do předchozího patra.