Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ugraugra (01.04.2016 13:11): tyvole, to abych se začal bát, že mi nebude stíhat hw :D nechceš udělat dvojku tak jak jsi plánoval a ve 3D trojku? :) Přecejen "Pivo´s Grand Adventures 3D" je pro třetí díl dobrý název.
Vzhledem k tomu, že jsem v posledních týdnech experimentoval s Cryenginem, protože ted přešel na model pay-what-you-want, rozhodl jsem se, že hru předělám do něho. Takže Ep2 bude 3D. Akorát to možná zabere trochu více času...
@ugraugra (01.03.2016 20:11): Hlavne nezabudni na žiadneho Slováka. A černochov. A Aziatov. No proste menšiny. Inak si zarábaš na prúser a budeš čeliť tvrdej kritike, nehovoriac o tom, že sa Pivo 2 zaradí medzi najkontroverznejšie hry desaťročia :))
@Ross (01.03.2016 18:41): to nemuzu potvrdit. Predbezny plan je, ze tam dam vetsinu lidi z top100 podle dh bodu, avsak takove ty pripady, co se uz pres mesic nelognuli, asi vynecham + pridam tam par uzivatelu, co se mi hodi do pribehu. Porad mas ale cas se do top100 dostat, abys mel jistotu ;)
@ugraugra (26.02.2016 13:05): Ale děti už tam budou, žejo? Viz [neexistující komentář] !

Já bych na tom postavil reklamní kampaň, představoval bych si to takhle nějak:

Věci, které budou v Kingdom Come: Deliverance
Děti = NE
Věci, které budou v Pivo's Grand Adventures Episode 2:
Děti = ANO
!!!§

To by šlo, ne? :D
@ugraugra (26.02.2016 11:45): Každú chvíľu sa tu v diskusii niečo rieši a trúfam si povedať, že drvivá väčšina, ktorá ich sleduje, to zaregistrovala. Buď v kľude! A hlavne nech tá Prepare to spam edition stojí za to.
@John Mirra (25.02.2016 17:33): To zas ne xD Asi mi to jen přijde, protože zatím nemám napsáno moc dialogů a dělám jen na věcech, kde hráč umírá. Vymyslel jsem krásné místo, kde se hráč po smrti objeví :D

@Bodkin (25.02.2016 18:33): Asi bude jeden ečív "dohraj hru na hardcore obtížnost" a druhý (aby se to moc nepřekrývalo) "dohraj hru s maxdeaths=5". Něco takového.

@Karasman (25.02.2016 18:41): Achjooo, to mi vůbec neříkej. Já se to tady snažím hypovat, aby si toho lidi všimli a ty mi po měsíci napíšeš tohle :D
Tyjo, přidání téhle hry mi úplně uniklo, to byste měli oznámit někde v diskuzi... :-)

Jinak se na tohle těším, to bude pařba :-)
@Bodkin (25.02.2016 17:10): To dokážu zařídit. Mě se právě líbí fakt, že se zapnutou perma smrtí budeš muset být pořád ve střehu a číst všechny dialogy, protože smrt číhá na každém rohu ;o) Pak je taky otázka, jestli do toho počítat i minihry, ve kterých se dá taky umřít. Ale to by bylo asi už moc.
@Fatality (25.02.2016 13:29): Viz Zajímavosti ;) Screenshot nebude, později udělám pravděpodobně trailer. A nebo někoho požádám, at udělá trailer.

@Walome (25.02.2016 13:38): Ještě přemejšlim, jestli dát ečív prostě za to, že hráč ani jednou neumře, nebo přidat na začátek hry volbu hrát v hardcore modu s perma smrtí. Co je lepší?
Z tohoto "vývojářského deníčku" to zní strašně zajímavě, v čem že to tvoříš? A bude nějaký ne-mojí-chybou-leaknutý screenshot? :)
@M.a.t.t. (25.02.2016 12:59): Ne, že bych na tom chtěl něco vydělat, tak naivní nejsem :) Dělám to z čiré radosti, protože mě to baví. Ale člověk si nikdy neuvědomí, kolik to je práce, dokud na tom opravdu nezačne makat. A pomůže ti to uvědomit si, jak byly některé hry promakané. Udělat přirozeně vypadající lokaci nebo dialogy je fakt hrozně těžké.
Za poslední týden je progress přesně nula. Dnes jsem začal dělat na první cutscéně a opět jsem začal přemýšlet o tom, jak sakra někdo může vyvíjet hry. A ještě zadarmo. Vždyt je to taková děsná makačka twl.

Anyway, vymyslel jsem, jak bude "probíhat" smrt. Nebude to jak v LucasArts adventurách, kde umřít nejde vůbec. Tady se BUDE umírat. Tedy... možná. Bude záležet na vašich schopnostech. A kdo bude chtít jeden ečív, bude muset hru dohrát bez jediné smrti ;o)
@Walome (19.02.2016 07:36): Je, pravda že Jackal je imho schopný tu žalobu podat. Tak snad mu nerupne v kouli a nestane se tak :)

Právě jsem ovládl kouzlo Time lines, takže už vím jak udělat fungující cutscénu. Navíc jsem objevil jak přidat do hry weather system. Teď už "jen" to do hry nacpat tak, aby to fungovalo :)
Ano, dialog s možností tykání a vykání a následná Jackalova odpovídající reakce tam zkrátka musí být... :-D
Udělal jsem další 2 lokace a začal pracovat na třetí. Tam jsem ovšem narazil, protože tam chci udělat cutscénu a kur*a... je to těžký a nemůžu to rozjet :) Asi budu muset zase tu práci zahodit a udělat to jiným způsobem. Holt se pořád učim.

btw ve hře se objeví i uživatel Jackal. Ještě přemýšlím, jakou úlohu mu dám ;o)