@paver (04.11.2018 00:00): Opraveno, díky :/ Unáhlil jsem se ve spojitosti s Wolfem
Diskuze
@bukrrCZ (komentář): Hra se odehrává v roce 1916 = žádní nacisté.
@Psyx (17.08.2016 11:58): Uz jsem na tuhle hru parkrat koukal ale ty smiseny reakce tady me od toho vzdycky odradili ale az fakt nebudu mit do ceho pichnout asi ji zkusim
@Kuba1911 (17.08.2016 10:16): V pohodě, dobře že ses ozval, mě to prostě při přidávání netrklo a od toho tu ten spoiler tag je.
Ke hře, béčkově zabavila, jen bych uvítal sympatičtějšího hlavního hrdinu a trochu přehlednější boje na blízko, kolikrát jsem netušil do čeho buším.
Ke hře, béčkově zabavila, jen bych uvítal sympatičtějšího hlavního hrdinu a trochu přehlednější boje na blízko, kolikrát jsem netušil do čeho buším.
@Psyx (17.08.2016 01:32): Nechci samozrejme zbytecne rejpat jen ze by to nekomu mohlo zkazit zazitek ze hry, sam vim o cem mluvim :)
@Kuba1911 (16.08.2016 22:41): Dobrá, opravil jsem. Nenapadlo mě, že by někdo četl dál :)
Neměly by ty konce hry v zajímavosti z kategorie Příběh být ve spoileru?
@Phoenix (04.04.2016 16:25): Díky za podrobnou reakci.
@Kwoky (04.04.2016 16:06): jj, Necrovision je dost slušný kočkopes. Zdánlivě tak trochu kopírka Painkillera, ovšem autoři se snaží balancovat někde mezi vojenskou akcí (pomalé nabíjení, útoky nablízko) a hororovkou (mimo jiné počty protivníků a jejich vzezření). Zbraně lze různě kombinovat (levá/pravá ruka), dokonce u různých zbraní a útoků nablízko fungují jakési komba. Celé to na mě působilo dojmem "uplácanosti" tak z deseti různých titulů.
Protivníci se IMHO nerespawnují, ale je jich více, než by bylo občas zdrávo. Nicméně kolem poloviny až dvou třetin hry dojde ke zcela radikální změně prostředí, zbraňového arzenálu a tím celého herního stylu, to se postava vytuní opravdu dost.
Protivníci se IMHO nerespawnují, ale je jich více, než by bylo občas zdrávo. Nicméně kolem poloviny až dvou třetin hry dojde ke zcela radikální změně prostředí, zbraňového arzenálu a tím celého herního stylu, to se postava vytuní opravdu dost.
Dojmy z dema: Nepochopil jsem, proč je hra v podstatě "doomovkou" (ve smyslu jdu a kosím davy a přitom musím pořád běhat, jinak jsem hned mrtvej) a přitom přebíjení trvááá tak dlooouhooo... Možná půlku akčních částí čekám, než budu moct vystřelit. Je to v plné hře stejné, nebo se postava časem nějak "vytuní"?
Respawnování protivníků dokud nedojdu za nějakou "čáru" považuji za dost nešťastné.
Respawnování protivníků dokud nedojdu za nějakou "čáru" považuji za dost nešťastné.
asi jsem to ještě moc neuměl. . . to kombinování zbraní je v N fakt povedený, hra mi utkvěla v pamětí, přestože jsem to asi jako každej po třetím kole zabalil a poslal dál...
@vodkasesemtexem (komentář): A to jsi hrál Dooma na Nightmare? Nebo proč jsi chcípal na každém rohu?
@Bodkin (25.01.2012 21:21): Tak ono každá hra je tak trochu o něčem jiném, takže od toho nelze čekat, že to bude stejné. Zatímco DNF hodně sází na humor, Necrovision nebo Hard Reset jsou obyčejné řežby ve stylu Dooma. Dohrál jsi vůbec Necrovision až do konce? Mně u toho hlavně zaujalo zajímavé výtvarné zpracování a poněkud netradiční prostředí, v jakém se to odehrává. Ale i hratelnost byla víc než slušná. DNF je trochu z jiného soudku. V jádru je to pořád klasická střílečka, ale ten styl je poněkud jiný. Ale ve všech případech považuji tyhle střílečky za celkem kvalitní hry, u nichž se tolik nemusí přemýšlet a kde jde v podstatě jen o střílení. O tom ale už ostatně všechny střílečky jsou, nebo alespoň dříve to tak bylo ;-)
Ale jak jsem uvedl v komentu, ani mě napoprvé Necrovision nechytnul. Chtělo to ale jen počkat na ten správný čas. Ve chvíli, kdy jsem dostal chuť si nezávazně zastřílet, byla to ta nejlepší volba, jaká se jen mohla naskytnout. Opravdu, napodruhé mě to neskutečně chytlo tak, jako už dlouho žádná jiná hra…
Ale jak jsem uvedl v komentu, ani mě napoprvé Necrovision nechytnul. Chtělo to ale jen počkat na ten správný čas. Ve chvíli, kdy jsem dostal chuť si nezávazně zastřílet, byla to ta nejlepší volba, jaká se jen mohla naskytnout. Opravdu, napodruhé mě to neskutečně chytlo tak, jako už dlouho žádná jiná hra…
@Najlvin (25.01.2012 20:50): Zajímavé, ač se mi DNF dost líbí, Hard reset je vedle něj slabota a necrovision úplný odpad. Já v těch hrách vidím dost velký kvalitativní rozdíl.
@Bodkin (25.01.2012 19:10): No jo, na DNF bych skoro zapoměl - ten je taky super. Ono to vycházelo nějak ve stejným období. Ale DNF bylo před Hard Reset.
@Najlvin (25.01.2012 19:03): DNF? Nebo ten byl před HR?
Hmmm, to zní zajímavě. Co to tentokrát zasadit do druhé světové a cílem by bylo zničit Simona z prvního dílu :D ? Ale teď vážně - pokud se chystá druhý díl, tak jsem na to hrozně zvědavý. Jednička mě zatím přesvědčila o tom, že i klasické FPS mají pořád něco do sebe. A řekněme si na rovinu - po Hard Reset tu zatím nic takového nebylo :-)
@Najlvin (25.01.2012 18:43): šance že bude NecroVisioN 2 jsou velké, podle neoficiálních zpráv na tom dělají.
@Garret (25.01.2012 16:55): Jo, o tom vím. Už se na to chystám. Spíše jsem ale myslel, na čem konkrétně pracují teď. Jestli nechysatají něco dalšího :D
@Gerret (25.01.2012 14:08): Přesně tak - taky jsem se k ní dostal díky Score :D Teď mám objednanou Hardcore Edition, která obsahuje i to pokračování Lost Company. Už se na to těším :P
@Najlvin (25.01.2012 13:52): vyšlo pokračování Lost Company.
@Najlvin (25.01.2012 13:52): Naprostý souhlas :)
Mě tahle hra taky překvapila a jsem rád že jsem si ji díky SCORE DVD zahrál. Příjemná odreagovačka.
@Najlvin (25.01.2012 13:52): Doufám, že hnijí několik stop pod zemí.
Tohle je tedy vskutku precizní střílečka po všech směrech. Oldschool jak má být. Někdy mám pocit, že si lidi občas pletou některé pojmy. Oldschool se hlavně myslí hry typu Doom a podobně. A tam nikdy nešlo o nic jiného, než jít z místa A do místa B a střílet hordy nepřátel, což je případ Necrovision ;-)
Mimochodem, nemá někdo tušení, na čem nyní pracuje Farm 51? Nechystá se třeba nějaké další pokračování téhlé povedené FPS? Nebo nějaká jiná hra v podobném stylu? Docela jsem zvědavý, s čím přijdou příště :-)
Mimochodem, nemá někdo tušení, na čem nyní pracuje Farm 51? Nechystá se třeba nějaké další pokračování téhlé povedené FPS? Nebo nějaká jiná hra v podobném stylu? Docela jsem zvědavý, s čím přijdou příště :-)
Rád bych zjistil, kde tohle vzniklo a tomu dotyčnému dal jednu pošiši. Staré odlschoolovky jsou staré oldchoolovky. Pankiller(ovky) s nimi nic moc společného nemají. Serious Sam je tak napůl cesty. Painkiller má právě ze všeho nejblíž ke všem těm CoDům a BFldům. Někam vlezeš, zavře se za tebou cesta, vykosíš vše co máš před sebou, jdeš dál.
Chybějící autoheal a krytí nikoho nepoplete.
Chybějící autoheal a krytí nikoho nepoplete.
No, už jsem dlouho nehrál takhle oldschool akci, jako je právě Necrovision. Protože pokud neberu v potaz grafiku a částečný autoheal, tak jako bych se ocitl v časech Dooma. A takových her dnes moc není. Napadá mě akorát Hard Reset (ten jsem nehrál) a remake Serious Sama.
Bodkin: Taky se nedomnívám, že je na PC tak zle, aby se do elitního klubu přijímal tenhle subžánr.
Painkillerovky jsou teď oldchool?
Právě na stáncích jako příloha Score DVD č. 210
Jo, ze startu se to příjemně hraje, ale pak nastává nuda a člověka už to kosení nějak nebaví. Tam kde se Bulletstorm stával zábavnější, tam to jde s Necrovisionem z kopce - žádná motivace, blbý level design, příběh nic moc, nudní nepřátelé a souboje s nima (alespoň můj názor).
Ok, 10 level a už mě to těžce štve. Nuda, nuda, nuda.
1) Wisecracking. You are doing it wrong. Odkdy je sakra těžké napsat drsňáka?
2) Ale hraje se to dobře.
2) Ale hraje se to dobře.
Hohoho, s chutí do dalšího béčka/céčka/déčka.
Někdy mám chuť hře odebrat 20%, ale to by si asi vůbec nezasloužila. Holt mě Painkiller bavil více a tady to bylo trochu přeplácané, i když musím uznat, že jsem se zezačátku a i později u hry místy celkem bavil. Problém byl, že od druhé půlky hry se používaly asi jen tři zbraně - rukavice, samopal a raketomet na tuzžší bestie. Rukavice měla sice víe módů, ale já používal pouze oheň, protože zbytek se mi zdál takový neefektivní.
Tak ty zákopy ze začátku mě trochu nudí. Doufám, že se to zlepší, ale nepřipomíná mi to ani CoD ani Painkillera. Možná trochu RTCW :-)
A moj fotr zas vsechny tri dohral :)
"COD, Painkiller, Doom jsou svym zpusobem naprosto stejne hry" zni jako neco co by vypustil muj fotr, kdyby vedel jak se ty veci jmenujou.
A NV je takovy pokus o kombinaci. Chvíli běžíš s hromadou vojáků po autentickém prostředí s reálnými zbraněmi proti reálným protivníkům (CoD) s tím, že prostředí na sebe mají na sebe nějakou návaznost s hledáním klíčů a nejsou narvané protivníky (Doom) načež se dostaneš až někam k peklu, kde na tebe nabíhají miliony potvor z respawn bodů a ty je kosíš rukavicí a upíříma zbraněma (Painkiller). Dokonce i to léčení se snaží zkombinovat. Do půlky se ti zdraví obnovuje samo (CoD), ale dál už musíš sebrat lékarničku nebo třeba provedením komba nebo sbíráním "dušiček" po nepřátelích (Painkiller). Je fakt, že tady hra trochu skřípe.
Vyjmenovávat každou blbost se mi rozhodně nechtělo. Hodně často se ti při hraní stane, že si vzpomeneš na nějakou hru, kde to bylo podobně. A říct, že Doom, CoD a Painkiller jsou naprosto stejné hry není pravda. Každá má něco, to už rovnou můžeš říct o všech FPS, že se tam jen chodí a střílí. Například Painkiller-fantasktní zbraně, nepřátelé a lokace-každej pes, jiná vec, démon mod, hory protivníků. CoD-kladenej důraz na skripty, filmovej efekt, prostředí i zbraně víceméně reálné, narozdíl od ostatních her tam nikdy nejsi sám. Doom-Klasická střílečka, co dodat, hodně krve, hodně střílení, ale nepřátel není zas tak moc, jako například v Painkillerovi, navíc má nejdrsnějšího hrdinu ever a sama se tím chlubí:)
xxxfucker: "Všeobecně by se dalo o Necrovision říct, že se v sobě snaží dát dohromady prakticky všechno, co jste kdy v FPSkách viděli."?? COD, Painkiller, Doom jsou svym zpusobem naprosto stejne hry. Jen chodis a strilis. Nic vic nic min. Rozhodne to neni vsechno co jsme v FPS videli. Neni to ani tretina z toho.:)