na Slovensku se asi neucili anatomii cloveka a fyzikalni zakony :D Gore reviews - Soldier of Fortune Payback - YouTube
Diskuze
a ani nedostavil... tak kratkou hru sem jeste nehral, tech par levelu ani nestalo za to :D
nicmene gunplay je zazivny, zbrane-jejich animace a zvuky perfektni a vyladene a u arkadove fps toho vic neocekavam takze spokojenost, navic grafika paradni a jede to hladce i na starem HW.,.... po prazdnem a rozhlehlem Chrome tentokrat opacny extrem v podobe uzkeho koridoru... no to je asi jedine co mi vadi ale prostredi se meni takze zatim se stereotyp nedostavil
tak cekal sem nejaky pokrok v brutalite a zasahovych zonach po destrukci zbrani, vzhledem k tomu ze ma hra k dispozici modernejsi technologie oproti druhemu dilu, ale je to bida. Strelim do ruky a ta pomaly odpadne-spis jakoby ji nekdo strojove odrizl v presnem miste, po davce do trupu cely zmizi? Po strele do hlavy je automaticky bez ni at strelim z cehokoli ...
to se neda porovnat s druhym dilem ktery byl daleko realnejsi
to se neda porovnat s druhym dilem ktery byl daleko realnejsi
@mazar1234 (04.02.2017 00:16): raketa neznamená "one hit takedown" jak píšeš. Rakety nejsou 100%. Samozřejmě šance na sestřel je velká. Vrtulník umí pěchotu ničit stejně dobře jako tanky. Proč myslíš, že se nasazují proti ručníkářům. Proti pěchotě se nasazovali už ve Vietnamu.
Kulomet a neřízené rakety si s pěchotou poradí jako nic. Vše je o taktice nasazení. Samozřejmě, nikdo nezůstane minuty ve visu kropit padesát pěšáků. Jasně i pěchotní palba může být velký problém, jenže vrtulníkové kanony mají trochu větší dostřel a energii než odvozené varianty AK47. Navíc FLIR to hází do další roviny. Pěšák obvykle ani neví odkud to přilítlo a je bradou vzhůru.
Kulomet a neřízené rakety si s pěchotou poradí jako nic. Vše je o taktice nasazení. Samozřejmě, nikdo nezůstane minuty ve visu kropit padesát pěšáků. Jasně i pěchotní palba může být velký problém, jenže vrtulníkové kanony mají trochu větší dostřel a energii než odvozené varianty AK47. Navíc FLIR to hází do další roviny. Pěšák obvykle ani neví odkud to přilítlo a je bradou vzhůru.
@mazar1234 (04.02.2017 00:16): Tak ona většina takových těch sestřelů vrtulníků pěchotními zbraněmi je ze soustředěné palby alespoň několika palebných družstev, že.
@Cobot (04.02.2017 00:05): Standardne sa zostreluju raketovymi zbranami, pac je to "one-hit-takedown", ale pri troche aimu ho zostrelis / zanenies prec aj palbou z pechotnych zbrani.
Vrtulnik naozaj nie je "Tank weapon" (tank v zmysle damage taker) a je to primarne zbran na nicenie obrnenej techniky a vobec nie zbran na boj proti pechote.
Vrtulnik naozaj nie je "Tank weapon" (tank v zmysle damage taker) a je to primarne zbran na nicenie obrnenej techniky a vobec nie zbran na boj proti pechote.
@mazar1234 (04.02.2017 00:00): Tak sem hoď nějaká fakta.
Přehlídnoul jsem, že píšeš normální vrtulník. Tam samozřejmě není problém s pancéřováním, ale jen s tím se trefit. Na to má 7,62mm energie dost.
Přehlídnoul jsem, že píšeš normální vrtulník. Tam samozřejmě není problém s pancéřováním, ale jen s tím se trefit. Na to má 7,62mm energie dost.
@Cobot (03.02.2017 23:41): To je odveký problém Teória vs Prax.
@mazar1234 (03.02.2017 23:25): kalachem, že sundáš vrtulník? S velikým štěstím, když se možná někam trefíš. Většina bitevních vrtulníků je odolná na ráži 12,7mm a třeba Apache má některé části i na 23mm. Rotor například funguje i půl hodiny bez oleje. Hind má také panceřování, ale zdaleka ne takové. Havoc na tom je lépe.
@mazar1234 (03.02.2017 23:25): Dobře no. Smažu to. Ten vrtulník byl ale velký.
@Všivák (komentář): Hele strielal si niekedy z Kalacha?
Normalny vrtulnik s tym sundas jedna radost, trosku problem by mohla byt lietajuca pevnost typu ZSSR Hindu, ale pri troche aimu sundas aj ten.
Toto by som nekritizoval.
Normalny vrtulnik s tym sundas jedna radost, trosku problem by mohla byt lietajuca pevnost typu ZSSR Hindu, ale pri troche aimu sundas aj ten.
Toto by som nekritizoval.
Ne, skript je pouze ta akce nahrazující umělou inteligenci. Tedy postava přijde o svou svobodu konání a místo toho dostane scénář, kterým se musí řídit.
O.k. už tak nějak chápu souvislosti :)
Takže za skript se dá považovat i rozmístění nepřátel na stále stejných místech?
Takže za skript se dá považovat i rozmístění nepřátel na stále stejných místech?
Popkec uvedl špatný příklad, to je normální trigger, který byl už v prvním Doomu.
Skripty se používají tam, kde samotná AI nestačí a slouží k vytvoření filmovějšího dojmu. Například nepřítel převrhne stůl a udělá si z něj krytí, člen ochranky je vtažen monstrem do ventilační šachty apod. Při prvním hraní efektní, při desátém nuda, protože dopředu přesně víte, která událost se kde stane.
Skripty se používají tam, kde samotná AI nestačí a slouží k vytvoření filmovějšího dojmu. Například nepřítel převrhne stůl a udělá si z něj krytí, člen ochranky je vtažen monstrem do ventilační šachty apod. Při prvním hraní efektní, při desátém nuda, protože dopředu přesně víte, která událost se kde stane.
Ono to prave nema byt napadne. Ma to pusobit naprosto prirozene, ale ve hrach typu Call of Duty je to po par hodinach hrani do oci bijici.
Haha už jsem moudřejší. Ale to tak funguje v každé hře ne? Akorát někde je to víc nápadné, někde méně.
No, nemyslím si že jsem zrovna ten pravej kdo to má vysvětlit ale pokusím se. Příklad: Jdeš do vesnice, nikde nikdo ale jakmile překročíš předem danou čáru tak najednou všichni vyběhnou ven a všude je živo atd.
Vysvětlil by mi někdo co je myšleno těmi "skripty" ? Dost často se to vyskytuje v komentářích. I tady je napsáno "nechybí ani spousta skriptů". Nechápu o co jde a co je na nich špatného?
No ono, když se to bere jako arkádová řežba, tak to takovej průser není... a já to tak bral.. Bossové t vydržej klíďo i atomovku, ale je to aspoň sranda... skriptů je tu sice požehnaně, ale aspoň nějaké překvápko (bohužel mě zamrzelo, že díky těm skriptům, je tu Sniperka vcelku nepoužitelná.. :-/
Imho to mělo naprosto dementní leveldesign a hlavně AI, celý se to chovalo nějak divně, bylo to nepřehledný a jako shnilá třešnička na dortu otřesnej příběh.
To mě to taky docela bavilo, bylo to brutální jako předchozí Sof, a hralo se to docela pěkně. Grafika perfektní
Mě tak špatná nepřišla, je to sice časem stereotyp, ale chvíli jsem se opravdu hodně bavil...navrh příjemná grafika (vlastní engine, to se ocení), zbraně jsou taky slušné a 50% času jsem se skvěle bavil.
Boha jeho, to je neuvěřitelně špatná hra...