Diskuze
@jvempire (15.04.2019 14:05): fair enough ;) ...
@ntz (15.04.2019 13:56): Tak mě se zdá repetitivní jen začátek cca 10-15min, který je vždy stejný. S Tropicem moc srovnávat nemohu, ale v SimCity(1,2000,3,4) je budování města také vždy stejné. No prostě jsem se docela bavil, strávil s hrou několik příjemných večerů a podle toho hodnotím (rozmýšlel jsem mezi 70 a 75%). Osmá mise je Valley of Death? Tam zrovna můžeš hrát dost jinak a zaměřit se na řekněme bojové dovednosti, vůbec není třeba budovat tak velkou kolonii a tak rychle jako v Arido Mesa , kde jde právě o počet obyvatel.
Ale tak každý má jiný vkus a také dost záleží na náladě :-)
Ale tak každý má jiný vkus a také dost záleží na náladě :-)
@jvempire (15.04.2019 13:47): ted jsem v 8me misi z 10ti a naprosto naopak mi to pripada uplne priserny a repetitivni (sak ale ty to pises taky)
@ntz (15.04.2019 13:11): To se mi právě nezdálo. V různých misích jsem musel uzpůsobovat strategii podle požadavků. Pokud bylo cílem dosáhnout 1500 obyvatel, tak jsem hrál prostě jinak než při hledání artefaktů, investoval do jiných budov atd. Kolik misí z kampaně jsi odehrál?
@jvempire (15.04.2019 11:01): me na tom stve, ze tomu naprosto ale naprosto chybi jakakoliv moznost, abys' mel svoji strategii ..
napriklad v tropicu muzes ten svuj ostrov vest uplne podle sebe, muzes bejt krutej diktator, co nici prirodu na ostrove a kaci lesy a hloubi doly a nebo si muzes vydelavat obchodem, nebo muzes bejt industrialista, nebo dokonce cestovni ruch, etc ...
tady nic ... tady proste postavis barak, pokud ti dochazej postele, postavis elektrarnu, pokud ti dochazi energie a muzes pestovat akorat nejakou ptakovinu na poli, ze ktery ukuchtis nejakej blivajz, jehoz impact je marginalni (ano, realne ma vliv variability jidla na moralku obyvatel naprosto zanedbatelnej vliv)
kazda jedna mise je naprosto stejnej mustr, naprosto stejny budovy .. tahle hra ma s budovatelskou strategii pramalo spolecnyho ..
to je vic koridorovy, nez zavody formule 1 :D
napriklad v tropicu muzes ten svuj ostrov vest uplne podle sebe, muzes bejt krutej diktator, co nici prirodu na ostrove a kaci lesy a hloubi doly a nebo si muzes vydelavat obchodem, nebo muzes bejt industrialista, nebo dokonce cestovni ruch, etc ...
tady nic ... tady proste postavis barak, pokud ti dochazej postele, postavis elektrarnu, pokud ti dochazi energie a muzes pestovat akorat nejakou ptakovinu na poli, ze ktery ukuchtis nejakej blivajz, jehoz impact je marginalni (ano, realne ma vliv variability jidla na moralku obyvatel naprosto zanedbatelnej vliv)
kazda jedna mise je naprosto stejnej mustr, naprosto stejny budovy .. tahle hra ma s budovatelskou strategii pramalo spolecnyho ..
to je vic koridorovy, nez zavody formule 1 :D
@ntz (15.04.2019 10:38): A co to podle tebe dělá třeba proti SimCity špatně? Přijde mi u tohoto typu her, že když mají kolonisté hlad, že budu dělat více jídla, že málo energie vypne budovy... Opravdu mě zajímá co mají podobné hry o tolik lepší?
@jvempire (komentář): :D .. takze tys tomu dal 75% za to, ze to je tupe a predvidatelne a ze to nehaze klacky pod nohy a ze to je designovano, aby to dokazal hrat simpanz :D ...
premejslim, jestli bych nemel upravit honoceni
premejslim, jestli bych nemel upravit honoceni
kam jsem to oci a ojra dal ... koupil jsem slevneno z 32.99 -> 8.29 ojro a po asi 6ti hodinach ve hre, abych si to ojra odmakal, muzu rict, ze to je fakt ptakovina ...
hnusne to vypada a pokud bych mel srovnavat napr. (s cim jinym) s Tropicem, tak je to o rad az dva horsi po vsech strankach ... (complexita je na cca 25% tropica)
hnusne to vypada a pokud bych mel srovnavat napr. (s cim jinym) s Tropicem, tak je to o rad az dva horsi po vsech strankach ... (complexita je na cca 25% tropica)