@Fingon (03.11.2019 17:06): Tak druhá rozehrávak byla úspěšnější, dohráno tentokrát se správným koncem! Mně přijde, že je to i takto koncipované. Na první dobrou to dle mého bez návodu nemůže skoro nikdo dát tak, aby si byl na konci jist, jak se má rozhodnout a jak to vlastně bylo. I tak jsem měl v deníku na konci ve dvou seznamech incomplete, ale to už byly maličkosti.
S tím časem je to tak trochu na půl. Není to tak, že má hráč na každou tu část přiměřený čas. Tam jsou pouze triggery, které posunou hodiny o 15 minut pokud se stanete svědky nějaké události nebo přijdete do konkrétní místnosti. Kolikrát jsem probloumal celé panství a nic se neposunulo a jindy se mi hnul čas po návštěvě 3 místností, tedy skoro hned po sobě.
ALE! Jsou situace, kdy musíte jednat buď rychle (stalo se mi ,že přišel sluha a chtěl "bordel" odnést a já ho přitom neměl prozkoumaný) anebo neopouštět místnost než si je hráč jistý, protože po návratu může být vše "uklizeno" :)
Celkově ale opravdu hodně originální způsob hraní. Na žádný dead end jsem nenarazil, to podle mě ani nejde. Pouze můžete svou nepečlivostí, jiným sledem událostí přijít o důlěžité vodítku a pak třeba ani neobjevit skrytou lokaci. Viz můj příklad, kdy mě až skoro ke konci prvnho hraní napadlo u mrtvol použít search body...nějak jsme se spoléhal na Loot at body, které dalo nějaký popis :) Fatální amatérismus :)
zkusím sepsat komentář, i když nebude dlouhý.
S tím časem je to tak trochu na půl. Není to tak, že má hráč na každou tu část přiměřený čas. Tam jsou pouze triggery, které posunou hodiny o 15 minut pokud se stanete svědky nějaké události nebo přijdete do konkrétní místnosti. Kolikrát jsem probloumal celé panství a nic se neposunulo a jindy se mi hnul čas po návštěvě 3 místností, tedy skoro hned po sobě.
ALE! Jsou situace, kdy musíte jednat buď rychle (stalo se mi ,že přišel sluha a chtěl "bordel" odnést a já ho přitom neměl prozkoumaný) anebo neopouštět místnost než si je hráč jistý, protože po návratu může být vše "uklizeno" :)
Celkově ale opravdu hodně originální způsob hraní. Na žádný dead end jsem nenarazil, to podle mě ani nejde. Pouze můžete svou nepečlivostí, jiným sledem událostí přijít o důlěžité vodítku a pak třeba ani neobjevit skrytou lokaci. Viz můj příklad, kdy mě až skoro ke konci prvnho hraní napadlo u mrtvol použít search body...nějak jsme se spoléhal na Loot at body, které dalo nějaký popis :) Fatální amatérismus :)
zkusím sepsat komentář, i když nebude dlouhý.