@Jevo83 (22.07.2023 19:35): Mám to stažený, ale zatím mám na seznamu jiný hry, takže tohle si schovám, až budu mít nějaký fest masochistický puzení.
Diskuze
@adel (komentář): to si este nehrala spinoff k AC3 - Liberation :) Oproti tomu je AC3 majstrovske dielo...
@Telimektar (komentář): Hral si inak Assassin's Creed: Brotherhood a Assassin's Creed: Revelations ? Lebo tie sú v podstate považované spolu s dvojkou za "Eziovu trilógiu" a trojka je už niečo iné. Ja len, že to môže potom miasť prípadných čitateľov komentára, ktorí tie hry nehrali.
Inak sa mi páči akým spôsobom tie veci popisuješ, akurát si nie až tak myslím, že postavy sa nechovajú hlúpo a že veci príbehovo dávajú úplne zmysel. Povedal by som, že Connor, ako hlavná postava sa paradoxne chová najhlúpejšie - impulzívne, naivne a prehnane emocionálne a necháva sa veľmi ľahko ovládať (to znamená, že ľahko mení názory, bez ohľadu na to, s kým reálne strávil viac času a stihol tú osobu spoznať alebo častokrát odignoruje reálnu situáciu a fakt a stačí mu slovo nejakej postavy (napr. Washington). Celkovo mi príde, že Haytham je oveľa vrstevnatejšia, lepšie napísaná a sympatickejšia postava než plochý a impulzívny Connor na priestore väčšom. Ja chápem, že takéto hry si častokrát dávajú strašne veľké príbehové barličky v tom, že aby mali "špeciálne misie", tak vytvárajú prehnané konflikty medzi postavami (Connor a mentor, Connor a Haytham, atď.), ale pôsobí to potom lacno a už ako niečo xkrát videné. Možno je aj rozdiel v tom, či má hráč predtým odohrané všetky 4 AC hry, ktoré predtým vyšli alebo len dve, kde jedna bola prázdne demo a druhá je asi stále najlepší diel v sérii...
No a ešte extrémne otravný bol ten prehnaný crafting a zháňanie surovín. Aspoň, že to sa dalo v Black Flag zbierať rýchlejšie a vo väčšej kvantite.
Inak sa mi páči akým spôsobom tie veci popisuješ, akurát si nie až tak myslím, že postavy sa nechovajú hlúpo a že veci príbehovo dávajú úplne zmysel. Povedal by som, že Connor, ako hlavná postava sa paradoxne chová najhlúpejšie - impulzívne, naivne a prehnane emocionálne a necháva sa veľmi ľahko ovládať (to znamená, že ľahko mení názory, bez ohľadu na to, s kým reálne strávil viac času a stihol tú osobu spoznať alebo častokrát odignoruje reálnu situáciu a fakt a stačí mu slovo nejakej postavy (napr. Washington). Celkovo mi príde, že Haytham je oveľa vrstevnatejšia, lepšie napísaná a sympatickejšia postava než plochý a impulzívny Connor na priestore väčšom. Ja chápem, že takéto hry si častokrát dávajú strašne veľké príbehové barličky v tom, že aby mali "špeciálne misie", tak vytvárajú prehnané konflikty medzi postavami (Connor a mentor, Connor a Haytham, atď.), ale pôsobí to potom lacno a už ako niečo xkrát videné. Možno je aj rozdiel v tom, či má hráč predtým odohrané všetky 4 AC hry, ktoré predtým vyšli alebo len dve, kde jedna bola prázdne demo a druhá je asi stále najlepší diel v sérii...
No a ešte extrémne otravný bol ten prehnaný crafting a zháňanie surovín. Aspoň, že to sa dalo v Black Flag zbierať rýchlejšie a vo väčšej kvantite.
@Telimektar (komentář): Konečně někdo, komu se líbí i třetí díl za mě asi nejlepší díl společně s dvojkou vůbec. Mimochodem chválím i komentář, hezky shrnuto
@Azure (06.06.2021 11:46): Já to mám přesně naopak. Trojka solidní, čtyřka bezduchá slátanina.
@koberec (komentář): Pokud jsi takhle dobře vzal trojku, tak Black Flagu bych se rozhodně nebál. V podstatě tam vzali a vyházeli vše otravné z trojky, zatímco ponechali a vylepšili to povedené. Za mě s přehledem nejlepší AC, dal jsem tomu 95%, zatímco, jak můžeš vidět z té červené ikonky vpravo, z AC3 jsem tak úplně na větvi nebyl :) Takže pokud váháš, tak BF doporučuju ;-)
@Azure (komentář): Čistý souhlas, sám jsem AC 3 i přes několik pokusů nebyl schopný nikdy dohrát, ba ani se dostat dál než do třetiny hry. Je to zlo, a přesně v tomto díle jsem také naprosto přestal sledovat jakýkoli příběh v sérii.
Ale skončit s ní nadobro by přesto byla imho chyba, protože právě Black Flag je na tom výrazně lépe, a ta pirátská atmosféra a dobrá hratelnost mě přiměly dohrát ten díl na 100% i s plněním toho bordelu okolo, což se mi u AC jinak nikdy nestalo. Dokonce ani fast travel jsem nepoužíval, a před měsícem relativně spokojeně dohrál i jeho datadisk/pokračování Assassin's Creed Rogue.
Ale skončit s ní nadobro by přesto byla imho chyba, protože právě Black Flag je na tom výrazně lépe, a ta pirátská atmosféra a dobrá hratelnost mě přiměly dohrát ten díl na 100% i s plněním toho bordelu okolo, což se mi u AC jinak nikdy nestalo. Dokonce ani fast travel jsem nepoužíval, a před měsícem relativně spokojeně dohrál i jeho datadisk/pokračování Assassin's Creed Rogue.
Já si nemohu pomoct, ale u téhle hry uvádět stealth akce... jako, vlastně to tu hru vystihuje... stealth, který se chtě nechtě zvrhne v akci :D... nicméně podobně by se už mohli označovat všechny hry, které mají nějaký stealth prvek...
@Blackhand47 (01.05.2020 22:10): trochu je to škoda, jako lezení na věže byla vždy lehká otrava, kterou jsem ale nějakým zvláštním způsobem rád podstupoval... ale tady je to fakt už jen o tom držet tlačítko dopředu a nic... fakt to osekali až moc casual a je mi to docela líto, protože třeba prostředí mě jinak hodně vzalo... v příběhu jsem lehce ztracený, nějak jsem ho ze začátku nepochytl a na můj vkus je tam nějaká květnatá a rychlá ajina, tak mi občas něco uteče :-)
@S4TW (01.05.2020 21:59): Jo, trojka má souboje jednodušší, komba se dělají naprosto snadno a člověk tak dokáže pobít i 100 vojáků, když se mu zachce. Šplhání asi taky trochu zjednodušili, nemusíš tam teď myslím mačkat určitá tlačítka ke skoku, ale postava to udělá sama. Obecně má ale série AC dost jednoduché ovládání a je pro casual hráče, takže to může být i trochu o pocitu. Kdybys to jel hned po předešlých dílech, tak by ti to možná ani nepřišlo.
@Blackhand47 (01.05.2020 20:42): a prijde mi to nebo mela ezio trilogy lepsi ovladani? Takove zabavnejsi, tohle mi prijde dost jednoduche, v podstate drzi dve tlacitka a letes vsude mozne skaces... souboje jsou snad jeste jednodusi nez byly... ja nevim, treba to je jen pocit, protoze ted jsem hral trochu tezsi hry na ovladani, ale dost me to prekvapilo
@S4TW (01.05.2020 20:21): Tak to počkej na Unity, tam zase komplet změnili systém šplhání.
přijde mi to, že ovládání u tohohle dílu nějak zdebilnělo? jako jasný, chvilku, než zase přivyknu, ale zdá se mi, že s nějak zjednodušilo a vůbec se to ovládá tak zvláštně, jako ty střelecké souboje, kde si člověk v klídečku vykračuje a pomalounkou přebíjí, zatímco na něj cápci míří kvérama a vlastně se vám nic nestane... já nevím no...
@S4TW (29.11.2019 10:34): ja to mnel asi podobne jak ty,jednicka nejlepsi zazitek ze serie, ale 2 a 3 a ty dalsi kde se motal.ezi mne zas tak nebrali, ale libil se mi dil kde se motal ezi s altairem...docela se mi libil dil s otrokama nejaka 4ka orezana....
@rikuhahl (29.11.2019 13:49): Neohodnotil to je fakt, ale napravím to :)
@Vynex (29.11.2019 12:52): proto jsi ji nehodnotil :)
Mě zase naopak připadá trojka jako nejlepší díl ze série :D
Souhlasím se závěry: AS II Revelations, AS III, AS Syndicate meh.
Ja zatim dosel jen na konec Eziovi trilogie (hral jsem ji najednou a nutno rict, ze Revelations uz bylo trochu na silu)... jak to citim, tak je dobre dat max dva dily a pak si dat pauzu pac v jadru je to porad to same, ostatne uz samostatny jeden dil sam o sobe je dost repetetivni v tom, co delas...
jednicka je u me srdcovka, hral jsem asi 4x, ac je hratelnost na dnesni pomery dost slaba, tak se odehrava ve skvelem historickem prostredi... dnes bych doporucil jen profrcet pribeh a vykaslat se na side aktivity...
Dvojka je topovka, hratelnost super, vyborny pribeh, vynikajici postavy a krasne prostredi, ktere se i dost meni, za me asi top, ale...
Brotherhood se o neco lepe hraje, navic stredoveky Rim!!! Ovsem pribehove mi prisel slabsi... ale zase jsou tu mnohem zabavnejsi vedlejsaky... takze ac jsem 2 hodnotil hur jak Brotherhood, dnes to vidim vyrovnane...
U Revelations jsem ze zacatku byl nadseny z absolutni zmeny prostredi, navic Eziovi sluselo stari, ale hratelnosti me rychle omrzelo, pribeh trochu slabsi a minihry a to v tom Animu bylo docela meh...
No, 2020 si dam dalsi 2-3 dily, tak snad me to zase chytne ;)
jednicka je u me srdcovka, hral jsem asi 4x, ac je hratelnost na dnesni pomery dost slaba, tak se odehrava ve skvelem historickem prostredi... dnes bych doporucil jen profrcet pribeh a vykaslat se na side aktivity...
Dvojka je topovka, hratelnost super, vyborny pribeh, vynikajici postavy a krasne prostredi, ktere se i dost meni, za me asi top, ale...
Brotherhood se o neco lepe hraje, navic stredoveky Rim!!! Ovsem pribehove mi prisel slabsi... ale zase jsou tu mnohem zabavnejsi vedlejsaky... takze ac jsem 2 hodnotil hur jak Brotherhood, dnes to vidim vyrovnane...
U Revelations jsem ze zacatku byl nadseny z absolutni zmeny prostredi, navic Eziovi sluselo stari, ale hratelnosti me rychle omrzelo, pribeh trochu slabsi a minihry a to v tom Animu bylo docela meh...
No, 2020 si dam dalsi 2-3 dily, tak snad me to zase chytne ;)
@JohnCZ (28.11.2019 15:32): Já hrál všechny díly a mě Syndicate právě hodně bavil tím systémem vylepšování. Dokonce jsem ho dohrál se vším všudy.
Šlo hlavně o to vylepšování gangu a různé fintičky. Jo, vedlejší obsah byl šílený stereotyp, ale já jsem třeba v menšině, ale díky tomu mě Syndicate hodně bavil. Trojka je podle mě pořád nejslabší.
EDIT: Ještě na Vitu ten díl nebyl zrovna něco extra, ale to je kapesní konzole a hrál jsem to jen tak v bývalé práci, když byl čas nebo doma, když jsem nechtěl zapínat počítač.
Šlo hlavně o to vylepšování gangu a různé fintičky. Jo, vedlejší obsah byl šílený stereotyp, ale já jsem třeba v menšině, ale díky tomu mě Syndicate hodně bavil. Trojka je podle mě pořád nejslabší.
EDIT: Ještě na Vitu ten díl nebyl zrovna něco extra, ale to je kapesní konzole a hrál jsem to jen tak v bývalé práci, když byl čas nebo doma, když jsem nechtěl zapínat počítač.
@JohnCZ (28.11.2019 15:32): Navíc má fiktivní záporáky (až asi na 2 členy řádu), což je opravdu škoda a trochu mi to ten svět narušuje. Kdyby to byl někdo, kdo pracuje z pozadí, tak budiž, ale jeho jméno je vlastně na každém výrobku ve městě. I v tom Unity sáhli alespoň po nějakých málo známých postavách, pokud nepočítáme Robespierra.
Říkáte, že je trojka nejslabší, ale hráli jste Syndicate? To je teprv bída.
@Chuck (28.11.2019 14:25): Ono AC máš rozdělené na 3 větve.
1.) První díl - Revelation
2.) AC III - Syndicate
3.) Origins a Oddysey.
Každá větev se odlišuje trochu ovládáním a herními prvky. Mezi první a druhou větví není takový velký rozdíl. Největší je asi mezi třetí větví a dvěmi předcházejícími. Tam to přešlo na více RPG, přestože k tomu v posledních dílech pořád více dávali váhu a i Unity a Syndicate byly takové menší RPG.
Já nevím, či bych poslední dva díly doporučil. Mohly by tě bavit, ale to neznamená, že tě bude bavit série. Naopak, pokud by tě bavily předcházející díly, tak by tě mohly spíše bavit i ty poslední. Ale ani to není zaručeno a někomu vyhovoval ten rychlejší přístup a přímočařejší postup předcházejících her.
Zůstaň u trojky, ale je to fakt ten nejslabší díl pro mě. Přesto někdy uvažuji, že ho zkusím potřetí :-)) Je totiž zase takový nejjednodušší a možná pokud bys tomu přišel na chuť, tak je vysoká šance, že ostatní díly tě budou bavit. Nemáš tu co ztratit.
1.) První díl - Revelation
2.) AC III - Syndicate
3.) Origins a Oddysey.
Každá větev se odlišuje trochu ovládáním a herními prvky. Mezi první a druhou větví není takový velký rozdíl. Největší je asi mezi třetí větví a dvěmi předcházejícími. Tam to přešlo na více RPG, přestože k tomu v posledních dílech pořád více dávali váhu a i Unity a Syndicate byly takové menší RPG.
Já nevím, či bych poslední dva díly doporučil. Mohly by tě bavit, ale to neznamená, že tě bude bavit série. Naopak, pokud by tě bavily předcházející díly, tak by tě mohly spíše bavit i ty poslední. Ale ani to není zaručeno a někomu vyhovoval ten rychlejší přístup a přímočařejší postup předcházejících her.
Zůstaň u trojky, ale je to fakt ten nejslabší díl pro mě. Přesto někdy uvažuji, že ho zkusím potřetí :-)) Je totiž zase takový nejjednodušší a možná pokud bys tomu přišel na chuť, tak je vysoká šance, že ostatní díly tě budou bavit. Nemáš tu co ztratit.
@Chuck (28.11.2019 12:44): Mě nikdy nepřišlo, že by jediný díl celé série působil zastarale, možná jednička. Ale díky tomu stylu budování měst podle mě AssCreedi stárnou velmi dobře.
Jinak nejvíc FPS na Black Flag ubírá vegetace.
@JohnCZ (28.11.2019 13:52): Ano, mají češtinu, jak píšeš, všechny.
@Fritol (28.11.2019 14:42): Connor je debílek co se furt tváří jak kretén. :)
Jinak nejvíc FPS na Black Flag ubírá vegetace.
@JohnCZ (28.11.2019 13:52): Ano, mají češtinu, jak píšeš, všechny.
@Fritol (28.11.2019 14:42): Connor je debílek co se furt tváří jak kretén. :)
@Chuck (28.11.2019 14:25): No ostatním dílům jsem dal 95-100% :D
Osobně si myslím, že trojka je nejzábavnější hratelností (Když nepočítám lodě v BF, které jsou top), má super venkovské lokace, s nimiž jsou spojeny i nejlepší vedlejší mise v sérii a lezení po stromech je taky fajn. Rozhodně má něco do sebe a v sérii tímhle vyčnívá. Jo a Boston je parádní!
Na druhou stranu ale má asi nejhoršího protagonistu a příběh. Největší problém je, že Hayhtam, za kterého hraješ na začátku (a hádám, že ty za něj stále hraješ), je asi nejzajímavější postava v sérii (Doporučuju knihu Osamělý) a pak ho vystřídá Connor, což je docela nudný týpek, ač vyloženě proti srsti mi nebyl.
Nejlepší je to projet ofc od začátku, dvojka má pak nejlepšího hrdinu a příběh, ale musíš oželet, že ti uniknou spojitosti s jedničkou. Pak se mi tedy jeví jako nejlepší volba Black Flag, kde na nějaké assassinské kraviny téměř rezignovali a je to parádní pirátská jízda. Můj nejoblíbenější díl. :) Dál jsem to teda nehrál, Rogue mě nebavilo a neměl jsem už náladu pokračovat, fanboyismu jsem si užil dost.
Osobně si myslím, že trojka je nejzábavnější hratelností (Když nepočítám lodě v BF, které jsou top), má super venkovské lokace, s nimiž jsou spojeny i nejlepší vedlejší mise v sérii a lezení po stromech je taky fajn. Rozhodně má něco do sebe a v sérii tímhle vyčnívá. Jo a Boston je parádní!
Na druhou stranu ale má asi nejhoršího protagonistu a příběh. Největší problém je, že Hayhtam, za kterého hraješ na začátku (a hádám, že ty za něj stále hraješ), je asi nejzajímavější postava v sérii (Doporučuju knihu Osamělý) a pak ho vystřídá Connor, což je docela nudný týpek, ač vyloženě proti srsti mi nebyl.
Nejlepší je to projet ofc od začátku, dvojka má pak nejlepšího hrdinu a příběh, ale musíš oželet, že ti uniknou spojitosti s jedničkou. Pak se mi tedy jeví jako nejlepší volba Black Flag, kde na nějaké assassinské kraviny téměř rezignovali a je to parádní pirátská jízda. Můj nejoblíbenější díl. :) Dál jsem to teda nehrál, Rogue mě nebavilo a neměl jsem už náladu pokračovat, fanboyismu jsem si užil dost.
@Fritol (28.11.2019 14:01): Ta Tvoje 90-ka nevypovídá nic o tom, že by trojka byla tím slabším dílem série.. :-)
@Chuck (28.11.2019 12:44): ACIII není nejlepší volba. Jednak protože je to lehce slabší (ač dle ostatních spíš silně slabší) a taky to příběhově navazuje a uzavírá předchozí díly. Pokud nezačneš jedničkou, tak je nejbližší nejlepší volba právě Black Flag.
@Chuck (28.11.2019 12:44): Ten Black Flag běží divně no. Shodou okolností to byla moje úplně první hra na současné sestavě a když jsem to spustil a jelo mi to na plné detaily sotva při 40 snímcích, tak jsem se dost zhrozil, co že jsem si to sestavil za herku. Naštěstí to bylo hrou, ne sestavou. Ale popravdě teď uz je mi to asi jedno. Nížší framerate mi nevadí v případě, že je stabilní. Horší je mikrostuttering, ten už snáším o poznání hůř.
Jinak snad všechny AC mají češtinu, ať už oficiální či neoficiální.
Jinak snad všechny AC mají češtinu, ať už oficiální či neoficiální.
@JohnCZ (28.11.2019 10:10): Já si říkal, že na rozjezd bych nechtěl díl, který by vypadal nějak zastarale, a v tom mi trojka přišla tak akorát. Na ty novější, které zmiňuješ, jsem ještě nekoukal, jelikož jsem si říkal, že když už by mě to chytlo, nechal bych je na pozdější dobu....jestli teda budou mít češtinu, což holt bylo taky jedno z důležitých hledisek výběru. Pokud jde o Black Flag, tenhle díl dostal kluk kdysi ke grafice, ale když jsem viděl, jak to jede na těch téměř stabilních 30 FPS, docela mě to otrávilo. Tohle mi prostě vadí, no. Jediná hra, kde jsem byl ochoten to akceptovat a kde mi koneckonců nic moc nezbylo, byl L.A. Noire.
@Gordon (28.11.2019 10:20): Na Black Flag mám specifický názor, protože mě na té sérii děsně nebaví lodě. Jako minihra ok, ale postavit na tom celou hru... nebylo to úplně pro mě a po prvotním nadšení z vlastní lodi, posádky a popěvků jsem dost rychle vystřízlivěl. Ale tak uvidí. Jestli ho budou bavit námořní bitvy jako minihra ve trojce, čtyřkou nešlápne vedle. Je brána jako jeden z nejkvalitnějších dílů série.
@JohnCZ (28.11.2019 10:10): Ještě bych k tomu výčtu doporučení přidal Black Flag, to je taková pohodová hra a pauza od hašašínování.
@Chuck (27.11.2019 22:24): Měls začít eziovskou trilogií, ta je z hlediska příběhu a atmosféry nejlepší a pokud by tě unavovaly mechanismy, klidně jsi tím mohl i skončit a začít pak až třeba u Odyssey nebo Origins, které jsou z hlediska gameplaye dnes asi nejzábavnější a nejuvolněnější. Ale ona i ta trojka má něco do sebe, obzvlášť pokud nejsi ještě přesycenej minulými díly. V které jiné hře uvidíš dobový Boston a obecně něco z historie US. :)
@Gordon (28.11.2019 09:38): Tak uvidíme, zatím je to mix všelijak se prolínajících pocitů.
@Chuck (28.11.2019 09:37): To si zrovna skočil do toho nejhoršího, no alespoň nemůžeš být zklamán. :-D
osobně bych ti doporučil začít trilogií Ezia (dvojka, brotherhood, relevations) nebo Oddysey/Origins.
osobně bych ti doporučil začít trilogií Ezia (dvojka, brotherhood, relevations) nebo Oddysey/Origins.
@raisen (28.11.2019 09:27): Zrovna v takové pasáži jsem se ocitl a jen nevěřícně zíral, jak záhadnou kombinaci kláves po mně hra chce. Takže právě proto doufám, že se flinty nechopím častěji.
@Gordon (28.11.2019 09:28): Jak jsem psal na začátku, tohle je první díl, který jsem kdy z téhle série vyzkoušel, jinak jsem AC naprosto nepolíbený.
@Gordon (28.11.2019 09:28): Jak jsem psal na začátku, tohle je první díl, který jsem kdy z téhle série vyzkoušel, jinak jsem AC naprosto nepolíbený.
@Chuck (28.11.2019 09:12): A u kterého dílu si skončil?
@Chuck (28.11.2019 09:12): Já jsem střelnou zbraň používala jen v případě, když to hra vyžadovala. Jinak vůbec.
@CrocoRay (28.11.2019 03:14): Pokud tam střelné zbraně nehrají hlavní roli, což bych rád, pak to bude jen a jen dobře, jde mi spíš o jiný druh zážitku. No, úplně jsem nevěděl, čím začít, zas jsem nechtěl, aby to vypadalo nějak zastarale, tak jsem nakonec volil trojku, která se mi zdála z těch starších taková nejpřijatelnější. Uvidím, jestli budu pokračovat, zatím je to takové nerozhodné.
@Chuck (27.11.2019 22:24): To není o střelných zbraních moc. Ty jsou jen jako doplněk. A vybral sis ten nejslabší díl ze série, ale zase na druhou stranu z těch novějších je takový nejmíň komplexní a je tedy nejjednodušší. Podle mě jsi mohl zkusit dvojku nebo Brotherhood. Ten sice navazuje na dvojku, ale pokud by tě nechytil a nevracel by ses k sérii, tak by ti to mohlo být jedno. A v opačném případě by se dalo to dohnat dvojkou.
Tak jsem si říkal, že přece jen po letech testnu, jaká je série AC a vybral si pro začátek tenhle díl. Není to vůbec špatné - vizuál a příběh je velice fajn, ovšem to ovládání palných zbraní mi přijde naprosto šílené a zdá se, že se to ani nedá nijak přenastavit. Na soubojový systém si taky nějak nemůžu zvyknout, ale pořád je snesitelnější než používání zbraní střelných.
@Fritol (30.03.2019 19:37): Je fajn ze na tom vidis neco dobreho, ja osobne jsem tu serii vzal na milost az s vydanim Origins.
Predchozi dily mi prisly ze si ze mne UBI dela srandu a presto chce abych je bral vazne:)
Blbe je ze cela ta serie az nemravne ovlivnila i dalsi hry a plno (za mne pitomych) prvku prave z AC je predavano do dalsich her kde jsou stejne blbe jako v jejich vzoru, ale asi to holt tak funguje dobre a lidi jsou spokojeny, ja ale ne.
Remaster trojky mam v ramci seson passu pro Odyssey a ani ji stahovat nebudu, at zhnije kdesi v utrobach ubisoftich serveru, ta moje kopie:)
Predchozi dily mi prisly ze si ze mne UBI dela srandu a presto chce abych je bral vazne:)
Blbe je ze cela ta serie az nemravne ovlivnila i dalsi hry a plno (za mne pitomych) prvku prave z AC je predavano do dalsich her kde jsou stejne blbe jako v jejich vzoru, ale asi to holt tak funguje dobre a lidi jsou spokojeny, ja ale ne.
Remaster trojky mam v ramci seson passu pro Odyssey a ani ji stahovat nebudu, at zhnije kdesi v utrobach ubisoftich serveru, ta moje kopie:)
@Fritol (30.03.2019 20:46): Ten Deus Ex to má opravdu záměrně, oni sami vývojáři tam všude dali plechovky žluté/oranžové, a ze srandy říkali, že to bylo na vybarvení toho světa. Gears (první díl) Je opravdu jen šeď a beton. Skyrim to má taky tak schválně, kvůli atmosféře toho chladného severu, jakmile si stáhne člověk nějak ENB, tak to vypadá jak z Oblivionu.
@Gordon (30.03.2019 20:40): Zrovna Deus Ex mi příjde stylový, tam mi to příjde spíš jako záměrný umělecký směr. Nejvíc tím trpěly střílečky. Killzone, Gearsy, BF3, Vanquish, Resistance.... spousta a spousta, prostě takový meh vyblitý filtr co je spojuje. Když jsem hrál AC3 v době vydání, tak jsem si toho vůbec nevšiml, ale teď na tom videu to je strašné.
@Fritol (30.03.2019 20:38): Skyrim má taktéž "šedý" filtr. Nebo třeba taková Deus Ex, Modrá, pak díl s oranžovou...
@FildasCZ (30.03.2019 20:35): Tak samozřejmě se to netýká každé hry, že jo. Ale spousta her minulé generace to takhle měla. Mám na mysli hlavně konzole.
@Fritol (30.03.2019 20:30): Oblivion třeba ne :) zelená je zelená, modrá je modrá. To byl rok 2005 sím :D 2006. Jsem koupil první pc za 40 000 a stejnak mi to jelo sotva na střední ještě na velké krávě.
@FildasCZ (30.03.2019 20:21): Nijak, dělal jsem si srandu. Je to trapné, máš pravdu. Ovšem tak to minulou generaci bylo běžné. Každá druhá hra je šedo-modrá nebo hnědo-oranžová. Hnus.
@FildasCZ (30.03.2019 20:21): Já bych řekl, že tam byla mlha. :/
@Fritol (30.03.2019 19:58): To je hnus :) šedivá hra :) bez barev. Mám doma natřená prkna a mají pořád hnědou barvu. Oblohu chceš okecat, jak ? Noc, která není černá, jak ? A ostatní barvy ?
@Fingon (30.03.2019 19:49): Ten trailer na Switch verzi z Nintendo Directu běžel asi na 15fps, vypadalo to děsně. Nebral bych.
@FildasCZ (30.03.2019 19:51): To je realismus, když prkna pravidelně nenatíráš, tak většinou takhle vyblednou do šeda. :)
:D jako sorry, ale to v roce 2012, neuměli udělat modré nebe, hnědé prkna ? Ty kráso rozdíl je docela brutální.
A to remastery většinou nic neřeší.
A to remastery většinou nic neřeší.
Přemýšlím, že si to koupím na Switch, ne kvůli základní hře, ale kvůli Liberation, který sice na pc mám, ale můj notas to nerozjede (i když Black flag ano). Na druhé straně, Tyranny of the king Washington ani Freedom cry mě nebavilo, takže váhám... A zatím mám na Switch jen Let's go Pikachu a zbylé porty si zase radši zahraji na pc... Dilema.
@rikuhahl (30.03.2019 19:44): Na tu se taky teď chystám. Aveline je z Liberation, to klidně vynechej. Špatná hrdinka, špatná hra. Kenwayovic rodina se mimo Connora ale povedla, Edward je taky dobrý.
@Fritol (30.03.2019 19:42): Tu neznám, zatim jen pirátim v karibiku :) Mě pak hlavně zajímá ta Francouzská revoluce, moje oblíbený historický období, ostatní díly pokud mě nebudou bavit, tak pudou po pár hodinách pryč :)
@rikuhahl (30.03.2019 19:41): Jop, bohužel. Aveline byla možná ještě horší teda.
@Fritol (30.03.2019 19:37): Jo ten začátek byl super, ale indiánskej synek byl oproti němu jedna z nejhorších postav série :)
@Charllize (30.03.2019 19:30): Já mám vždycky chuť to rozehrát znovu, ale asi bych si prošel jen tu část s Haythamem a dál nepokračoval. Trochu se bojím, že dnes by mě to už tak nebavilo. Ale Haytham byl top, jedna z nejlepších postav v celé sérii, možná úplně nejlepší. Velká škoda, že nedostal vlastní hru.
@Fritol (30.03.2019 15:11): Nj, ale s hrou samotnou to neudela nic, ruce pryc:)
Koukám na srovnání toho remasteru. Uplně se divím, jak ta hra zestárla, přitom to není tak dávno. Ten originál vypadá vedle remasteru dost bídně a to jsem si říkal, že ani nebyl zas tak potřeba. Vida, byl :) Akorát teda ty obličeje mají následkem světla nějaké podělané a view distance snad ani nemyslí vážně...
@Fritol (12.03.2019 14:46): Mě přišel Boston a další města z AC III oproti městům z minulých dílů (Florencie,Benátky,Řím,Istanbul) celkem nuda. Především města menší a bylo tam méně zajímavých míst (památek) na která se dalo vylést. Ale to je jen můj názor.
@M.a.t.t. (12.03.2019 15:14): Jo, špatně jsem si to přečetl. :D
Musím si už konečně zahrát další díly, už se moc nakupily.
Musím si už konečně zahrát další díly, už se moc nakupily.
@Fritol (12.03.2019 14:46): No veď presne tak som to myslel :)
Inak vidíš, mňa trojka bavila aj príbehovo a v tomto smere bola lepšia ako väčšina nasledujúcich dielov.
Inak vidíš, mňa trojka bavila aj príbehovo a v tomto smere bola lepšia ako väčšina nasledujúcich dielov.
@rikuhahl (12.03.2019 14:52): Já ty remastery chápu. Jestli se bavíš o hrách s obyčejnými casualy konzolisty, tak asi víš, že tihle lidi hledí jen na grafiku. AC3 už dnes není žádná paráda, takže jestli to chtějí na PS4 a Xbone prodat, museli to trochu vylepšit no. Hry z PS3 jsou dnes pro tyhle lidi už odpad.
A jsem rád, že se Black Flag líbí, můj nejoblíbenější díl. Většina času na moři byla potřebná změna hratelnosti tehdá a že se příběh soustředil spíš na piráty, a ty assassínské fantasy kraviny byly odsunuty na druhou kolej, bylo taky super. Doufám, že to dostane remaster časem taky.
A jsem rád, že se Black Flag líbí, můj nejoblíbenější díl. Většina času na moři byla potřebná změna hratelnosti tehdá a že se příběh soustředil spíš na piráty, a ty assassínské fantasy kraviny byly odsunuty na druhou kolej, bylo taky super. Doufám, že to dostane remaster časem taky.
@Fritol (12.03.2019 14:46): jednička a trojka pro mě zatim nejhorší díly série, nuda a nekonečný opakování stejnejch činností, příběh možná fajn, ale toho balastu kolem je na mě moc, ani jeden z těhle dílů jsem nedohrál. Teď jsem u čtyřky a je zas dobrý, tak na úrovni Bratrstva.
Ale nějak nechápu tvorbu remasterů poměrně novejch her, vždyť jsou všechny max 10 let starý. Remasterx maj bejt na hry z devadesátejch her, na Assassiny je ještě brzo i jednička mi dneska přijde, že vypadá jako nová hra (na pohled).
Ale nějak nechápu tvorbu remasterů poměrně novejch her, vždyť jsou všechny max 10 let starý. Remasterx maj bejt na hry z devadesátejch her, na Assassiny je ještě brzo i jednička mi dneska přijde, že vypadá jako nová hra (na pohled).
Nebyla náhodou trojka nejprodávanější díl série? To dává remaster smysl. A ten hate kolem ní mě vždycky mrzel. Příběhově to sice neni žádná sláva, ale svět to má možná nejzajímavější v sérii. A Boston je top město.
@M.a.t.t. (12.03.2019 13:59): Jo, jednička by potřebovala "remake", doslova. Remaster by s tou stereotypní hratelností nic neudělal a dneska by to nikoho nebavilo stejně. Sám jsem tomu dal vysoké hodnocení, protože v době vydání to bylo něco, ale když si na to dnes vzpomenu, tak bych to asi znovu hrát nechtěl. :D
@M.a.t.t. (12.03.2019 13:59): Jo, jednička by potřebovala "remake", doslova. Remaster by s tou stereotypní hratelností nic neudělal a dneska by to nikoho nebavilo stejně. Sám jsem tomu dal vysoké hodnocení, protože v době vydání to bylo něco, ale když si na to dnes vzpomenu, tak bych to asi znovu hrát nechtěl. :D
@player (12.03.2019 12:43): Lebo jednotka by už potrebovala rovno remake a Eziova trilógia sa dočkala svojho remasteru už dávnejšie.
@Paul (06.02.2019 20:33): Proč dělají předělávku zrovna trojky (která je hodnocena hůře než předchozí i následující díl Assassins Creed)? Proč ne třeba remaster dvojky nebo jedničky nebo Black Flagů?
@Charllize (06.02.2019 22:10): mě to taky irituje :)
Jeden pořádnej expansion pack ftw.
Jeden pořádnej expansion pack ftw.
@Paul (06.02.2019 21:59): Mno jo, ja Odyssey nehraju a cekam az to bude cely, az ti chytraci dodelaji vsechna DLC k DLC. Je to vazne pokrok delit DLC na mensi DLC, vetsi blbost uz snad vymyslet nejde. Ja vim ze casove to vyjde zrejme nastejno a ciste teoreticky to pak jako celek muze byt vic propracovanejsi, ale stejne me s tim serou :)
@Charllize (06.02.2019 20:38): dík, ale ten season pass taky časem koupím anyway, až ho tedy dodělaj...zatím jsou venku jen dvě epizody ze šesti.
Neboj, JC se vrátí..soon :)
Neboj, JC se vrátí..soon :)
@Paul (06.02.2019 20:33): mam to v seson passu u AC Odyssey, ale pochybuju ze nekdy presvedcim sam sebe a budu to hrat. Klidne bych ti to daroval, kdyby to slo, preci jen, ses kamos:)
Co to mas za avatara, leta JC a najednou nejaky zmeny, na to jsem citlivej:)
Co to mas za avatara, leta JC a najednou nejaky zmeny, na to jsem citlivej:)
Trailer z remastered
https://www.youtube.com/watch?v=9IupDCUCFK4
Safra když si tak vzpomínám na trojku, tak se mi fakt líbila. Možná se hecnu a ten remaster si časem sjedu. Snad bude kvalitně proveden.
https://www.youtube.com/watch?v=9IupDCUCFK4
Safra když si tak vzpomínám na trojku, tak se mi fakt líbila. Možná se hecnu a ten remaster si časem sjedu. Snad bude kvalitně proveden.
@kiwizak (09.05.2018 16:55): Tak Conor taky není špatný, ale je to takový více tvrďácký typ, kterému jde hlavně o mstu a zabíjení. Je jiný než ostatní a podobá se mu snad jen ten z Rogue. Ale Conor je více takový svalantý typ, co to řeší hrubou silou. Mně třeba sedl v tom, že se s ním v řadě věcí takhle podobám.
@Gordon (09.05.2018 16:14): Náhodou jo. ;) Jeho společníky bych spíš vyměnila. :D
@CrocoRay (09.05.2018 16:36): Právě že to charisma a osobnost. Něco takového se u Connora marně snažím najít. Haythamův příběh byl taky docela pěkně rozvinutý v knize "Forsaken", aspoň co si pamatuju.
@CrocoRay (09.05.2018 16:36): Právě že to charisma a osobnost. Něco takového se u Connora marně snažím najít. Haythamův příběh byl taky docela pěkně rozvinutý v knize "Forsaken", aspoň co si pamatuju.
@Gordon (09.05.2018 16:44): Zhruba to samé jako já :-)
@CrocoRay (09.05.2018 16:36): Na tom konci jsem si říkal "to je on, ten templářský fracek..." :D
@Gordon (09.05.2018 16:14): Ten mi přišel právě jako docela dobrý hajzl. Ale je fakt, že měl charisma. Docela mě i potěšilo, jak se jako malý objevil ve čtyřce. Teda na jejím konci.
@kiwizak (09.05.2018 15:09): A ten za kterého se hrálo na začátku takový sympoš co? :)
@kiwizak (09.05.2018 15:09): Já to měl naopak. Conor v pohodě a hra na pytel :-D Ale dohrál jsem ji 2x i tak. Možná 3x dokonce, teď fakt nevím.
@CrocoRay (17.02.2018 12:05): Ne, nic. Ale kupodivu jsem to nedávno spustila znova a vše bylo v pohodě. :/
Jinak, vybrala jsem si AC3 do "Krize identity". A co se identity hlavní postavy týče, bohužel je to fakt krize. Connora si prostě nemůžu oblíbit a to se fakt snažím. Procházím interaktivní konverzace a vedlejšáky a snažím se u něj objevit alespoň něco, s čím bych se mohla ztotožnit. Ve většině cutscén hlavně je mi ale nesympatický už jen svým přístupem. :/ Je to celkem škoda, protože potenciál tam vidím.
Jinak, vybrala jsem si AC3 do "Krize identity". A co se identity hlavní postavy týče, bohužel je to fakt krize. Connora si prostě nemůžu oblíbit a to se fakt snažím. Procházím interaktivní konverzace a vedlejšáky a snažím se u něj objevit alespoň něco, s čím bych se mohla ztotožnit. Ve většině cutscén hlavně je mi ale nesympatický už jen svým přístupem. :/ Je to celkem škoda, protože potenciál tam vidím.
@kiwizak (17.02.2018 10:01): Určitě ne. To ani po restartu hry ti nezmizelo? Nebo změně grafických ovladačů?
Nechtělo se mi procházet všechny příspěvky tady, ale měl i někdo jiný všechny vozy ve hře tak rozbité? :D
https://www.imgup.cz/images/2018/02/17/A ... 018-2-14-19-5-38.jpg
https://www.imgup.cz/images/2018/02/17/A ... 22cd67f5ae038e9d.jpg
https://www.imgup.cz/images/2018/02/17/A ... 18-2-14-19-39-37.jpg
https://www.imgup.cz/images/2018/02/17/A ... 018-2-14-19-5-38.jpg
https://www.imgup.cz/images/2018/02/17/A ... 22cd67f5ae038e9d.jpg
https://www.imgup.cz/images/2018/02/17/A ... 18-2-14-19-39-37.jpg
@JohnCZ (16.03.2017 18:38): Ve trojce mě ty lodní mise nebavily, ale ve čtyřce už ano. Základní kostra soubojů sice byla stejná, ale šlo o to, že celkově ten systém fungoval a líbil se mi. Hnalo mě dopředu to vylepšování lodi a bojování s čím dál silnějšími nepřáteli a získávání surovin a peněz pro další výrobu. Navíc to prostředí, tematika a celkové zpracování se mi mnohem více líbilo.
Ve trojce mi ty lodní mise přišly spíše na obtíž.
Ve trojce mi ty lodní mise přišly spíše na obtíž.
@CrocoRay (16.03.2017 16:47): Mně se na trojce líbil nejvíce ten začátek za Haythama - dokud to bylo víceméně lineární. A samozřejmě sekvence ve sněhu. Ale jako celek to bylo takové mdlé, lodní mise byly fajn oživení, fajn minihra, ale když se ke mně dostala zpráva, že na tom chtěj postavit celou čtyřku, šly na mě mdloby. A obavy se i potvrdily. Už to prostě nebylo ono.
@Fingon (16.03.2017 15:27): U mě trojka taky byla nejslabší díl, ale tak dlouho jsem ji určitě nehrál :-) Nejvíce mě bavila asi čtyřka. Ale Unity a Syndicate mi taky nepřišli špatní, i když Syndicate byl takový stereotypnější, tak nevím, zda by se ti líbil. Ale trojka mi moc nesedla.
Tak, dohrano... ke konci jsem opakoval nektere mise vic, nez se mi libilo (coz se mi rozhodne nelibilo), nastesti jsem se opravdu nemusel zdrzovat zadnymi vedlejsimi misemi. Jesteze. Ale ze mi to trvalo - Sekvence 1-6 na prelomu kvetna a cervna 2016 a dokonceni sekvence + sekvenci 6-12 behem 11.-16. brezna 2017. Ted si jeste musim rozmyslet, jestli jit do Madness, pardon Tyranny of King George...
@Fingon (15.03.2017 19:12): Yep, od třetího dílu šla tahle série těžce do háje. :/
@Fingon (15.03.2017 19:12): Námořní práce jsou snad top, jinak se docela shoduješ s mými pocity.
Jsem momentalne v desate sekvenci, prilis me to nebavi (IMHO zatim nejslabsi AC, co jsem hral) a vpodstate uz jen jedu po hlavni dejove linii. Takze jen doufam, ze k dohrani hry nebudu muset dobyvat vsechny pevnosti nebo osvobozovat mestske ctvrti... a taky doufam, ze me neceka zadna dalsi namorni mise...
@lukyno (06.01.2017 21:58): Podle knížky kterou tam nalezneš musíš správně umístit symboly. Nevím se kterou máš zrovna problém, je jich tam víc.
Zdravim, prosím poraďte mi, jak na kouzelnou lucernu v podzemí?? díky
@Red (28.12.2016 18:22): O glitchích jsem slyšel a viděl spoustu videí, ale v době, co jsem to hrál, jsem na ně nějak nenarážel anebo si to alespoň nepamatuji, takže to nějak hrozné asi nebylo. Ale dal bych si to znovu tentokrát na ultra detaily. Co jsem se tak díval na videa, tak mi to možná přišlo i hezčí než Syndicate, ale podle videí to můžu spíše jen hádat.
@CrocoRay (28.12.2016 17:54): No teď jsem s trojkou sekl. Uvědomil jsem si že mě to už nebaví.
Unity byl fajn, to prostředí skvělý a grafika fakt úžasná. Příběh úplně naprd a plno glitchů, což možná už za záplatovali.
Unity byl fajn, to prostředí skvělý a grafika fakt úžasná. Příběh úplně naprd a plno glitchů, což možná už za záplatovali.
@Red (28.12.2016 17:13): Příběh už ani nevím, jaký to přesně mělo. On tam nějak narazil na asasíny. Nejdříve je zabíjel a pak byl s nimi. Mě hlavně bavilo to vylepšování lodi, hezké prostředí a celkově ta tematika. Takže jsem vlastně vylepšoval postavu, plnil vedlejší mise a hru si užíval.
Ještě Syndicate jsem docela dost poctivě projížděl, ale čtyřka mě bavila více. Každopádně uvažuji, že zkusím znovu Unity, které jsem jel na staré kartě v hodně nízkém rozlišení a na nejnižší detaily, jinak to bylo nehratelné. Teď bych to konečně mohl dát na ultra, ale zase se mi moc nechce stahovat 50 GB a v krabičce se mi zrovna poslední DVD zlomilo, takže z toho to instalovat nemůžu. To nasere.
Ještě Syndicate jsem docela dost poctivě projížděl, ale čtyřka mě bavila více. Každopádně uvažuji, že zkusím znovu Unity, které jsem jel na staré kartě v hodně nízkém rozlišení a na nejnižší detaily, jinak to bylo nehratelné. Teď bych to konečně mohl dát na ultra, ale zase se mi moc nechce stahovat 50 GB a v krabičce se mi zrovna poslední DVD zlomilo, takže z toho to instalovat nemůžu. To nasere.
@CrocoRay (28.12.2016 15:59): Jo, příběh byl meh ale piráty žeru. Hrál jsem všechny díly AC.
@Red (28.12.2016 01:48): Čtyřku jsi hrál? U mě byla trojka nejslabší díl, i když přiznávám, že jsem ji dohrál dvakrát. Ale nikdy mě nějak nedostávala. Vyženě jako špatná hra mi to taky nepřišlo, ale mě ani to prostředí apod. moc nesedlo.
Nejvíce mě bavila asi čtyřka. U té jsem se bavil hodně.
Nejvíce mě bavila asi čtyřka. U té jsem se bavil hodně.
@Red (28.12.2016 01:48): Ha! Ovšem ani story nedopadne dobře... :(