“Senua’s Saga: Hellblade II will be a game crafted from the heart – a game similar in length to the first Hellblade, with a focused narrative, and sold digital-only at a price of $49.99,” Matthews said.
Diskuze
@Charllize (18.01.2024 19:48): Kdo ví… budu muset koupit Xbox asi :) Taky budu koukat jinak.
@Fritol (18.01.2024 17:29): Ja se na to budu dívat. Bude tam zas prd :)
na čem tu dvojku budeš hrát, človeče?
na čem tu dvojku budeš hrát, človeče?
82Kč, nejnižší cena ever. PC, Xbox. Vsadím se, že dnes oznámí datum dvojky.
@Gordon (16.08.2023 07:40): To on samozřejmě vědět nemůže, protože u hry, která je z převážné části zaměřena na příběh a vyprávění, ho dle jeho slov příběh nezajímal. Bum, 30%. :D
Doufam, že jeho další komentář bude na nějakou Telltale hru. "Ve hře se nehraje a příběh mě nezajímal." 10%
Doufam, že jeho další komentář bude na nějakou Telltale hru. "Ve hře se nehraje a příběh mě nezajímal." 10%
@Avathar (komentář): Ve formě filmu by se zcela ztratila imerze z vnitřních hlasů a vžití do role někoho se schízou. Těžko říct, jestli by to režisér Seveřana ukočíroval.
@BUMTARATA (22.03.2023 20:02): unreal
Bože, konečně mám tu hrůzu za sebou. Alegorie na schizofrenčiku s daddy issues, co místo dementních nápadů by měla raději vyhledat psychiatra...oh wait.
@MCZ (13.12.2019 14:44): A následně si zase zapomněl. Tsts...
@BINGMAN (05.08.2022 23:41): OK, už je to nějaká doba, co jsem to hrál.
@BINGMAN (05.08.2022 23:41): Asi chtěli, aby hráč byl v schízo paranoii, jako hlavní postava. :-D
@boovol (05.08.2022 23:33): ad úmrtí neplácli to jen tak někde, je to přímo ve hře, tuším se to objeví hned po 1. smrti. Ale je to jen mindfuck, životů más skutečně neomezeně
@John Mirra (10.10.2021 13:29): S těmi úmrtími si vývojáři udělali srandu a někde to plácli, až to žilo svým životem. Takže pokud vím, tak životů máš nekonečně.
Senua řeší hovna :)
https://www.konzolista.cz/clanky/novinka ... -s-saga-hellblade-ii
https://www.konzolista.cz/clanky/novinka ... -s-saga-hellblade-ii
@John Mirra (10.10.2021 13:29): ovládání není problém, ale ta strojová hratelnost
@Garret (10.10.2021 13:26): Zatím je za mě ovládání celkem OK, jenom při balancování na prknech občas spadnu a nevím moc proč. Což mě trochu štve, vzhledem k tomu, že mám omezený počet úmrtí (Asi? Loket vypadá pořád stejně)...
@John Mirra (10.10.2021 11:38): To by byl určitě lepší nápad, než na tom vystavět hru, která se blbě hraje...
Jsem zatím na začátku, ale ta atmoška mě dostává... úplně vidím, jak by se z toho dal natočit krásný film :)
@Fritol (06.10.2021 17:40): Tyjo... :)
V nejbližších dnech mám v plánu to rozehrát, tak jsem na to hodně zvědavý...
V nejbližších dnech mám v plánu to rozehrát, tak jsem na to hodně zvědavý...
Sluchátka budou zase potřeba koukám. :)
Ještě lepšejšejší a krásnější. Na Xboxu teda.
@Fritol (18.06.2021 14:40): Behide you!! Už i trailer mají na zvučený, že běhá mráz po zádech! Obr Palec!!
@BUMTARATA (18.06.2021 15:22): Nejspíš, protože vedle toho furt dělají Project Mara. A předpokládám, že část týmu, co dělala Dexed a Bleeding Edge, teď taky něco kutí. Hádám, že během příštího roku oznámí ještě jinou hru.
@Fritol (18.06.2021 14:40): Takže tak za dva, spíš za tři roky…
Nový trailer na dvojku.
Už jen na zvučení Hellblade je na špičkové úrovni ale chápu, že na notebooku který má dva chrapráčky to asi nevyzní.
No nic popojedem.
No nic popojedem.
@Jack_Dark (16.04.2020 14:18): To je len to štylistické pozlátko. Gameplayovo je to jednoduchá 3d akcia s hádankami.
Hellblade je podle mě tak unikátní, že mě nenapadá žádná podobná hra ve stejném stylu.
Mně se souboje také líbily. :-) Měly takovou specifickou dynamiku a ke konci hry to byl slušnej adrenalin.
Souhlasím s tím, že hratelnost je docela jednoduchá, ale skrze tu atmosféru mě to pohltilo. Čili když to tam někdo nevidí, stěží čekat, že to hra něčím vynahradí později.
Souhlasím s tím, že hratelnost je docela jednoduchá, ale skrze tu atmosféru mě to pohltilo. Čili když to tam někdo nevidí, stěží čekat, že to hra něčím vynahradí později.
@Gordon (16.04.2020 11:12): Ani ne, jak píše Phoenix tak VR verze existuje a normálně funguje. Prostě kamera jsou tvý oči, funguje to prý velmi dobře.
@Paul (16.04.2020 11:09), @Gordon (16.04.2020 11:12): VR verze existuje, ale předpokládám, že jste měli na mysli něco speciálního.
@Paul (16.04.2020 11:09): Hrát ve VR ze třetí osoby by byl slušnej masochismus.
Taky jsem z toho gameplaye nebyl nadšenej, ale souboje mi místy přišly docela dobrý a i pěkně intezivní. A jinak všechno ostatní je tam super, plus ten závěr a muzika tam..kvůli tomu jsem to hodnotil tak vysoko.
Ale prostoru ke zlepšení je hodně, je fakt že tohle je dobrej příklad hry pro lidi co nemaj mechaniky nutně na prvním místě.
A docela by mě zajímalo jak by to působilo na takovém indexu ve VR.
Ale prostoru ke zlepšení je hodně, je fakt že tohle je dobrej příklad hry pro lidi co nemaj mechaniky nutně na prvním místě.
A docela by mě zajímalo jak by to působilo na takovém indexu ve VR.
@Drolin (16.04.2020 09:49): Tuhle pózu si nech pro někoho jiného simtě. :D
@Phoenix (16.04.2020 09:30): Mě samozřejmě taky vyhovuje kombinace obojího. Atmosféra i zasazení se mi opravdu líbí, ale vzhledem k tomu, že se mi to, abych hru čtyřikrát zkoušel zapnout a nadal to, nikdy nestalo, tak je to asi opravdu marnost to zkoušet dál.
Mám to taky v gamepassu, takže škoda nulová.
Mám to taky v gamepassu, takže škoda nulová.
@Fritol (16.04.2020 09:25): Miluji "adventury z prvního pohledu s minimem interakce zaměřené na vyprávění příběhu" jako Dear Esther, a Hellblade bych řadil úplně jinám. Neskutečně repetivní akční adventura, která svůj obsah pohřbívá pod stále větším nánosem nepovedené interakce se světem (tedy primitovní puzzly a špatné souboje). A to mě primárně u videoher jako média zajímá atmosféra, příběh a umělecký záměr, ale tady ani tato složka nebyla kvalitní.
Tím chci říci, že jsem si přečetl o Hellblade dost a těšil se, ale dostal jsem něco zcela jiné. Takže jen at si to Cobot pěkně projde a sníží tomu zde hodnocení :)).
Tím chci říci, že jsem si přečetl o Hellblade dost a těšil se, ale dostal jsem něco zcela jiné. Takže jen at si to Cobot pěkně projde a sníží tomu zde hodnocení :)).
@S4TW (16.04.2020 09:32): Jestli kladeš důraz právě na to, co já ne, tak je pravděpodobné, že Ti bude Hellblade hodně vyhovovat.
@Phoenix (16.04.2020 09:30): je a me casto laka kombinace obojiho, ale duraz kladu prave na to, co ty nepreferujes... cili musim si co nejdriv Hellblade zahrat!
@Cobot (16.04.2020 08:52): Určitě nejsi sám, já jsem to "hrál" zhruba hodinu a následně odinstaloval (MS Game Pass, žádná ekonomická škoda).
Má to super atmosféru, ovšem gameplay se limitně blíží nule. Nemalému procentu lidí to zjevně nevadí (to by neexistovalo tolik walking simulátorů), já si raději pustím film, protože takto si hraní her nepředstavuji. U her mě přednostně zajímají herních mechanizmy a promyšlená interakce, nikoli příběh, atmosféra, umělecký záměr nebo třeba politické přesvědčení autorů.
Postupně jsem se smířil s tím, že určité žánry nejsou pro mě (například Rogue-like/Rogue-lite), protože některé jejich vlastnosti mi nesedí. Což není problém daného žánru, holt mi nemusí sedět všechno a nemá smysl se zabývat tím, co mi nesedí, jakkoli danou věc zastánci danho žánru hodnotí vysoko.
Má to super atmosféru, ovšem gameplay se limitně blíží nule. Nemalému procentu lidí to zjevně nevadí (to by neexistovalo tolik walking simulátorů), já si raději pustím film, protože takto si hraní her nepředstavuji. U her mě přednostně zajímají herních mechanizmy a promyšlená interakce, nikoli příběh, atmosféra, umělecký záměr nebo třeba politické přesvědčení autorů.
Postupně jsem se smířil s tím, že určité žánry nejsou pro mě (například Rogue-like/Rogue-lite), protože některé jejich vlastnosti mi nesedí. Což není problém daného žánru, holt mi nemusí sedět všechno a nemá smysl se zabývat tím, co mi nesedí, jakkoli danou věc zastánci danho žánru hodnotí vysoko.
@Cobot (16.04.2020 09:02): Protože tohle je hra určená předně lidem kteří mají rádi walking simulatory a soustředí se spíš na vyprávění příběhu než na hratelnost. A nejspíš to i takoví lidi hodnotí dle průměrného hodnocení. Stačilo si o tom něco přečíst dopředu a nemusel ses trápit. Jak říká Bingman... vykašli se na to, nic se tam nezmění.
@BINGMAN (16.04.2020 08:55): Už se mi dlouho nestalo, že bych byl tak v rozporu s hodnocením hry. Jsem z toho docela překvapenej.
@Cobot (16.04.2020 08:52): Jestli tě tohle všechno vytáčí už teď, nemá dle mého cenu pokračovat. Hra se nezmění.
Od soboty se to snažím rozehrát a nedávám to. Už jsem to počtvrtý vypnul. Grafika a model ty afektovaný pizdy super, ale ten gameplay je strašnej. Jdu dopředu poslouchám hromady psycho keců > "souboj" mačkam furt tu samou serii tlačítek > Velkej svítící flek > zoom > hledám v okolí písmenka > otevřu dveře > dveře se žlutym flekem > kámen > zoom > ohnivej svítící flek > běžim ohněm abych to stihnul > prorazim dveře > "souboj" mačkam furt tu samou serii tlačítek a to pořád dokola....
Jako nevim no...
Jako nevim no...
@Nikdykde (19.12.2019 10:58): Combichrist a Noisia v DmC byli skvělí. To se mi hodně líbilo. Škoda že Enslaved má na poslech takový nevýrazný soundtrack, ač pár hodně dobrých skladeb tam je. Ve hře zněl dobře ale, originálně.
@Fritol (13.12.2019 21:15): naprosto souhlasím. Oni Ninja THeory už před tím využívali svůj hudební rozhled a kontakty (šéf je gotik, má rád věci od alternativního temného rocku po metal a elektroniku), koneckonců z tohoto undergroundovýho stylu pochází i představitelka hlavní role, a už v minulosti na DMC dělali třeba Combichrist.
Takže s Heilung se znaj a ano, je to nejspíš ta nejlepší volba co tady mohla padnout a minimálně sound hry bude sakra stát za to.
Už jen tenhle přístup je mi hrozně sympatický.
Takže s Heilung se znaj a ano, je to nejspíš ta nejlepší volba co tady mohla padnout a minimálně sound hry bude sakra stát za to.
Už jen tenhle přístup je mi hrozně sympatický.
@Nikdykde (13.12.2019 21:11): Heilung dokonce budou dělat hudbu i přímo do hry. Neznal jsem je, ale co jsem něco málo poslechl, tak dost zajímavé. Ve hře to bude jistě lepší než na normální poslech.
@Gordon (13.12.2019 15:11): Proboha svatýho, tato tvá myšlenková dedukce se zrodila jak a hlavně z čeho?
@MCZ (13.12.2019 14:44): Jen aby od experimentu nesklouzli do moderního trendu co největší snahy šokovat, podobně jak se o to snažily Machine Games ve Wolfu.
@RNDr. Gunár Pavel (13.12.2019 08:27): jde měnit partition. takže pokud instaluješ na disk, kde máš i jiné složky, MS ti v tom udělá solidní mrdník a nakonec ti ani nedovolí ty složky vymazat.
Pokračování mi připadá trochu zbytečné. Ale aspoň jsem si vzpomněl, že musím napsat komentář k prvnímu dílu. :-)
Že by skutečný Obr a né jen hromadná haluz? Hmm, to by bylo zajímavé.
@Fritol (13.12.2019 06:03): To je fakt :)
@RNDr. Gunár Pavel (13.12.2019 08:27): Jde :)
@Fritol (13.12.2019 06:03): A už jde u GamePass her měnit pevný disk, kam je nainstalovat? Defaultní C a nic jiného mě přimělo službu dál neprodloužit a podpora MS byla naprosto bezradná.
@raisen (13.12.2019 05:38): Tak to já ne :-D
@raisen (13.12.2019 05:38): Tak stejně to plácnou do gamepassu day one za pár korun. Aspoň neutratíš kdyby to nejelo. :)
@raisen (13.12.2019 05:38): Senua byla pěkně děsivá.
@Fritol (13.12.2019 05:27): Já si při něm říkala, že Senua působí, jak kdyby byla posedlá démonem.
Těším se :) Akorát mám obavy z HW nároků.
Těším se :) Akorát mám obavy z HW nároků.
@raisen (13.12.2019 03:43): Ou jéé, druhý díl. Nádhera.
@raisen (13.12.2019 03:43): To je mrtě cool trailer :D
Oznámen druhý díl na The Game Awards (při příležitosti oznámení nového Xboxu) :)
The Insight Project is an ambitious combination of technology, game design and clinical neuroscience brought together with the aim of treating mental suffering and encouraging mental wellbeing.
Tak MS jim necvaká jen hry :) pěkné
Tak MS jim necvaká jen hry :) pěkné
@Gordon (11.10.2019 00:21): Done.
@Tulareanus (11.10.2019 00:09): Dej to do zajímavostí?
Ak by ste náhodou niekedy mali tento bug, tak mi pomohlo vyriešiť toto riešenie.
@SilentWolf (08.10.2019 15:21): jsem rád že se líbilo. Tos tyhle dojmy mohl hodit rovnou do komentu :)
@Fritol (08.10.2019 17:52): Si mi připomněl špatnou vzpomínku, za mě děsná srajda už od pohledu.
@SilentWolf (08.10.2019 17:53): Jo, taky z toho nejsem nadšený. Na druhou stranu to nevypadá špatně, ale už na ty multiplayer hry nemám čas ani náladu, takže to maximalně tak prubnu na pár zápasů protože Ninja Theory a budu čekat na další hru.
@Fritol (08.10.2019 17:52): jo vlastně, zapomněl jsem na mé zklamání z toho oznámení.. :D
@SilentWolf (08.10.2019 15:21): Od studia nás čeká dál Bleeding Edge momentálně. Prý ale dělají ještě na něčem, co snad bude klasická SP hra zas. Tipl bych si, že to ukáží na další E3 jako launch hru pro nový Xbox.
Příjemně nepříjemná jízda. Jsem zvědavý co nás od studia čeká dál. Mrzí mě trochu že jsem hru natolik odkládal, až jsem ji nakonec musel dostat zdarma od Paula abych si ji zahrál (ještě jednou díky!). Zrovna u tohoto kousku by mě day one investice nemrzela, ale jak něco nekoupím v první vlně hypu...
Hratelností sice občas trochu nuda a chvil kdy jsem protočil panenky při každém pohledu na zamčenou bránu a nutností hledat další runy nebylo zrovna málo. Ale nakonec to do hry docela hezky pasovalo, protože to frustrovalo jak mě, tak hlavní postavu.
Naprosto geniální našeptávání rad hráči při soubojích a nebo naopak podrývání sebejistoty při hororových momentech. Souboják taky ušel - čekal jsem míň, dostal jsem něco u čeho jsem do posledního souboje objevoval stále nové útoky - a když vám hlasy radily, vždy jste měli tak nějak čas zareagovat. Bylo to hezké.
Hratelností sice občas trochu nuda a chvil kdy jsem protočil panenky při každém pohledu na zamčenou bránu a nutností hledat další runy nebylo zrovna málo. Ale nakonec to do hry docela hezky pasovalo, protože to frustrovalo jak mě, tak hlavní postavu.
Naprosto geniální našeptávání rad hráči při soubojích a nebo naopak podrývání sebejistoty při hororových momentech. Souboják taky ušel - čekal jsem míň, dostal jsem něco u čeho jsem do posledního souboje objevoval stále nové útoky - a když vám hlasy radily, vždy jste měli tak nějak čas zareagovat. Bylo to hezké.
@Gordon (21.07.2019 00:11): dohrál a zahraji to ještě jednou celé. Chci 100% achievementů.
@Strady (20.07.2019 22:06): Ty si to ještě nedohrál? :)
@Gordon (20.07.2019 21:16): Sám nevím proč jsme tomu nedal 100%, uvidím budu hrát ještě jednou. Taky nevím kde jsem to četl, že to je jen Tech demo, proto jsem na konci komentáře dal do uvozovek, jelikož je to blbost. Hellblade: Senua's Sacrifice je mimořádná hra o tom není pochyb.
@Strady (komentář): Nevím kde si to slyšel/četl, ale Senuas sacrifice opravdu není jen tech-demo, je to plnohodnotná hra.
Když to podle tebe nemá chybu, proč si tomu ubral deset procent?
Když to podle tebe nemá chybu, proč si tomu ubral deset procent?
@Fritol (07.06.2019 19:04): Výborná zpráva! :)
V novém Monthly <3
@Bodkin (05.05.2019 00:38): :D
Kéž by. Určitě by byl dojem lepší bez bojů a repetivni činnosti, a naopak zaměření se na děj.
Kéž by. Určitě by byl dojem lepší bez bojů a repetivni činnosti, a naopak zaměření se na děj.
Nejlepší Walking Simulator, který byl doposud stvořen.
@Gordon (komentář): Dopsal jsem dodatek o efektu 3D krve.
Asi bych si fakt na to psaní měl dělat poznámky.
Asi bych si fakt na to psaní měl dělat poznámky.
Switch, překvapivě to nevypada zas tak hrozně. :D
Mimochodem hrál jsem to na studiových repro a i tak byl ten "prostorový" zvuk znát.
Dohráno, souboják děsně toporný, nejvíc iritující nemožnost přepínání mezi zaměřením na nepřítele. Zážitek neuvěřitelný.
Nově na Xbox Game Pass.
Krabičky! Kdo tu v ně kdysi doufal? :) @RNDr. Gunár Pavel (07.06.2017 21:43)
@Korbitch (02.08.2018 05:32): jsem rad ze jsi pochopil moji funkci zde. Kdyz te tak ctu nebyla to marna prace :)
Ps: na chytry zachod uz skyrim je .
Ps: na chytry zachod uz skyrim je .
@Korbitch (02.08.2018 05:32): dokud je lidi budou kupovat. Ofiko prohlášení.
http://www.ign.com/articles/2018/07/10/t ... rts-stop-buying-them
Každopádně v dohledném eonu určitě nedoufej v obměnu enginu.
http://www.ign.com/articles/2018/07/10/t ... rts-stop-buying-them
Každopádně v dohledném eonu určitě nedoufej v obměnu enginu.