@USER47 (07.05.2022 17:19): Když jsem to zkoušel, bylo online asi 150 lidí, což není úplně málo.
Diskuze
Má dneska PR vůbec nějakou hráčskou základnu? Tipoval bych, že se většina původních hráčů přesunula do Squad, což je v podstatě standalone komerční nástupce PR od stejnýho dev týmu.
@Hitsuran (07.05.2022 12:27): Díky za tip.
@Kwoky (07.05.2022 11:56): Tak video tě naučí základ, pak můžeš mrknout na neoficiální návody na yt.
Ale z mých zkušeností je nejlepší hrát základního třídu jako je rifleman apod. a prostě sledovat ostatní a učit se od nich protože je spousta věcí který tě návod u takových her nenaučí.
Důležitý si je uvědomit, že tohle nejde hrát jako klasickou střílečku, nutnost poslouchat velení a nikdy se nesnažit o solo jako Rambo.
Každopádně pokud chceš zkusit do začátku semi-mil sim tak bych si zahrál rising storm 2 páč ten je k nováčkům žánru schovívavější a zkušenosti pak můžeš přenýst do her jako je squad,post scriptum apod.
Ale z mých zkušeností je nejlepší hrát základního třídu jako je rifleman apod. a prostě sledovat ostatní a učit se od nich protože je spousta věcí který tě návod u takových her nenaučí.
Důležitý si je uvědomit, že tohle nejde hrát jako klasickou střílečku, nutnost poslouchat velení a nikdy se nesnažit o solo jako Rambo.
Každopádně pokud chceš zkusit do začátku semi-mil sim tak bych si zahrál rising storm 2 páč ten je k nováčkům žánru schovívavější a zkušenosti pak můžeš přenýst do her jako je squad,post scriptum apod.
@Hitsuran (07.05.2022 11:39): Nemám problém s realistickými mechanikami (třeba recoil zbraní mě zaskočil, ale vlastně se mi líbí). Mám problém s tím, že nevidím cestičku, jak bych se ty složité věci mohl naučit. Asi se předpokládá, že je hráč zocelen roky bitev z jiných her a pak si to užije. Já jsem to chtěl zkusit a jako začátečník jsem totálně shořel. A to za svůj nejoblíbenější žánr považuju právě střílečky.
@Kwoky (07.05.2022 00:04): Tak tohle není typ hry kterej je určenej pro hraní s ai, pokud to je jako squad tak to není run and gun arkáda jako normální battlefield takže všechno je o koordinaci/taktice týmu takže tyhle hc mechaniky dávaj smysl protože to není o individuálním skillu aby tam každej běhal sám za sebe a honil killy.
Ten návod sem zkoukl a přijde mi v pohodě, v praxi se dozvíš všechno co je u takovýhle hry potřeba do začátku...zbytek už musíš získat se zkušenostma ve hře.
Nevím co tě baví za hry ale dle mě mil simy nejsou tvůj šálek kávy, nic ve zlym :).
Ten návod sem zkoukl a přijde mi v pohodě, v praxi se dozvíš všechno co je u takovýhle hry potřeba do začátku...zbytek už musíš získat se zkušenostma ve hře.
Nevím co tě baví za hry ale dle mě mil simy nejsou tvůj šálek kávy, nic ve zlym :).
Hrál to tady někdo? Chvíli jsem si to zkusil a nepamatuju si, kdy mě nějaká hra naposledy tak rozčílila. Tak by mě jen zajímalo, jestli to tak vnímal i někdo další.
Nechápu třeba zcela neintuitivní menu (Start game je Deploy, tlačítko Resume game zcela chybí, posuvníky vypadají, že jsou uprostřed, ale jsou vlevo a další a další drobnosti). Seznam serverů si musím refreshnout ručně - nemohl by se rovnou načíst sám? Už v hlavním menu jsou položky, které nováček netuší, co jsou zač (co znamená třeba "Barracks"?). O moc lepší není ani výběr spawnu - naše strana ovládá 6 bodů, ale spawnout se dá jen na dvou. Přitom boti z mého týmu jsou hned od začátku rozmístěni i kolem těch ostatních. Proč to tak je, netuším.
Ve střeleckých soubojích vyhrává ten, kdo vystřelí první. Druhému se rozmaže vidění, takže netrefí ani vrata od stodoly, a je po souboji. Boti se přitom bez problémů trefují na stovky metrů (ve chvíli, kdy já je vidím jako čtyři pixely), takže natrénovat není kde.
Je vidět, že si s tím dal někdo fakt hodně práce, ale pro mě je to naprosto nehratelné. Těžké, složité, s příšerným menu a komunitou, která si stěžuje na nové hráče a jede jen "přečti si návod" a "takhle je to schválně". Tohle je prosím pěkně oficiální tutoriál pro začátečníky. Forma "navalíme na vás všechny informace rychlostí kulometu a budeme předpokládat, že si vše perfektně zapamatujete" mě zcela dorazila. Už v minutě a dvaceti sekundách se mluví o tom, že dostanete ban. No ty vole :D
Nechápu třeba zcela neintuitivní menu (Start game je Deploy, tlačítko Resume game zcela chybí, posuvníky vypadají, že jsou uprostřed, ale jsou vlevo a další a další drobnosti). Seznam serverů si musím refreshnout ručně - nemohl by se rovnou načíst sám? Už v hlavním menu jsou položky, které nováček netuší, co jsou zač (co znamená třeba "Barracks"?). O moc lepší není ani výběr spawnu - naše strana ovládá 6 bodů, ale spawnout se dá jen na dvou. Přitom boti z mého týmu jsou hned od začátku rozmístěni i kolem těch ostatních. Proč to tak je, netuším.
Ve střeleckých soubojích vyhrává ten, kdo vystřelí první. Druhému se rozmaže vidění, takže netrefí ani vrata od stodoly, a je po souboji. Boti se přitom bez problémů trefují na stovky metrů (ve chvíli, kdy já je vidím jako čtyři pixely), takže natrénovat není kde.
Je vidět, že si s tím dal někdo fakt hodně práce, ale pro mě je to naprosto nehratelné. Těžké, složité, s příšerným menu a komunitou, která si stěžuje na nové hráče a jede jen "přečti si návod" a "takhle je to schválně". Tohle je prosím pěkně oficiální tutoriál pro začátečníky. Forma "navalíme na vás všechny informace rychlostí kulometu a budeme předpokládat, že si vše perfektně zapamatujete" mě zcela dorazila. Už v minutě a dvaceti sekundách se mluví o tom, že dostanete ban. No ty vole :D