@Bursoft (05.05.2024 09:18): Asi DayZ. :-)
Diskuze
@Bursoft (05.05.2024 09:18): Zombi bych řekl, že zatím vede na tom žebříčku největší realističnosti :)
@Korbitch (05.05.2024 03:44): A co že má být realistický zombie titul? :D
Teda takhle schopný jsem to nečekal. Byť to teda je klasická zombie arkáda, realistického zombie titulu se asi nedočkám, ale jinak zatím po všech stránkách zábavný počin. Možnost měnit si karty podle herního stylu je hodně fajn, soubojový systém je, dá se říct, tak nějak stejný jako v jedničce, snad jen přibyly úhyby, ty tam tuším nebyly. Co je ovšem o parník před Dying Light 2, tak gore. Takhle propracovaná demolice lidského těla tady ještě, co já vím, nebyla.
Tak konečně koupena gold edice na Steamu za celkem super cenu. Já si to snad konečně zahraju po těch deseti letech čekání xD
EDIT. Looool, k hraní je potřeba mít nainstalovaný Epic Games launcher kvůli mulťáku. Bez toho se hra nespustí, ještě kdyby to aspoň fungovalo. Tohle smrdí refundem.
EDIT. Looool, k hraní je potřeba mít nainstalovaný Epic Games launcher kvůli mulťáku. Bez toho se hra nespustí, ještě kdyby to aspoň fungovalo. Tohle smrdí refundem.
[neexistující komentář]: Žehrat na technický stav na ps4 v roce 2023..... Asi bych byl rád, že si to na ní můžu vůbec dát.
Tak 30 hodin a dohráno. Bylo to supr, ale stejně jako v případě Dying Light versus sequel, jednička mi i tady přišla o chlup lepší. LA zpracovali skvěle, ale furt je to LA a to mám docela okoukaný. Překvapilo mě kolik sidequestů mi chybí, abych se po dohrání naprosto neuzavřenýho příběhu dověděl, že jsou k dispozici až po něm. Tak jsem si jich ještě pár splnil, ale asi to nebudu kompletovat.
@Garret (01.05.2023 11:10): Pokud narážíš na Dead Island pro hru v LA, tak to vysvětlili jako že je to metaforický island, protože LA je odříznuto od okolního světa :)
@Paul (30.04.2023 11:59): pěkný, jen ten název už moc nesedí :-)
Vizuální srovnání LA versus Hell-A, Dead Island z toho vychází docela impresivně.
Jinak v tom mám kolem 9ti hodin a baví mě to, ikdyž ten freerunning z DL mi tu trochu chybí, ne že ne.
Jinak v tom mám kolem 9ti hodin a baví mě to, ikdyž ten freerunning z DL mi tu trochu chybí, ne že ne.
@Jack_Dark (25.04.2023 19:46): +1 !
@Charllize (24.04.2023 22:10): Když se naskytla možnost vzít sběratelku tak jsem do toho čísla taky přispěl a vzal to hned. Doufám, že prodeje to bude mít ještě větší a budou vytvářet dál!
@Charllize (24.04.2023 22:10): Ok, tak to jsem nečekal. Asi to furt nestačí na to, aby to bylo výdělečné, ale s takhle rychlými prodeji je to nejspíš jen otázka času už. Dobrý.
Teď ten Homefront prosím. :)
Teď ten Homefront prosím. :)
Tak 1 milion za tři dny :)
@Fritol (24.04.2023 14:20): Lars Wingefors na mě zatím působí ok. Ale jo, zajímalo by mě jak to bude úspěšný. Dost tomu pomáhá perfektní technickej stav na všech platformách včetně lastgenu. Naopak zazdívá to exkluze na EGS (byť tam je otázka kolik Epic zaplatil, pokud vyplázl např. prachy za půlku budgetu, tak se to třeba vyplatilo).
@Paul (24.04.2023 11:18): Dambuster za to nemohou, jenže víme, jak přemýšlí kravaťáci ve vydavatelstvích a jak často jsou úplně odtržení od reality co se jejich rozhodnutí týče. Samozřejmě pokud v Embraceru přemýšlí jinak, tak všechna čest. Přeci jen nemají pověst jako dřívější EA nebo aktuální Ubisoft. Na druhou stranu taky nikdy nebyli zrovna významnými AAA hráči, což se začíná teď měnit a může je to taky dohnat.
Tak či tak mám ale dojem, že ač jsou hráči vesměs nadšení, tak recenze nic moc a nějaký hype kolem toho na internetech zrovna nepozoruju. Obávám se, že to bude komerčně špatné ať už to počítají jakkoliv.
Tak či tak mám ale dojem, že ač jsou hráči vesměs nadšení, tak recenze nic moc a nějaký hype kolem toho na internetech zrovna nepozoruju. Obávám se, že to bude komerčně špatné ať už to počítají jakkoliv.
@Fritol (24.04.2023 09:47): zajímalo by mě, jestli do kalkulace "kolik to musí vydělat aby se to zaplatilo" embracer počítá i těch 5 let aborted vývoje v Sumu a Yageru. Dambuster to dostal na hrb až v 2018 a vývoj jel od začátku a fakt nemůžou za tu předchozí zpackanost.
@Fritol (24.04.2023 09:47): Co tak čtu tak lidem se to dost líbí, což se o Saints Row moc říct nedalo. Sám jsem zvědav s jakými čísly přijdou.
@Charllize (24.04.2023 09:32): Já bych se skoro vsadil, že Dambuster pojede spíš do likvidace. Za půl roku Embracer oznámí, že Dead Island 2 nesplnil očekávání a Dambuster zavřou, ač bych si ofc přál opak. Hlavně bych si přál, aby udělali další Homefront.
Když dokázali utratit takovou palbu za rozbité Saints Row, tak by mě docela zajímalo, kolik stála tahle problémová sranda a kolik toho musí prodat, aby se to zaplatilo.
Když dokázali utratit takovou palbu za rozbité Saints Row, tak by mě docela zajímalo, kolik stála tahle problémová sranda a kolik toho musí prodat, aby se to zaplatilo.
Ten systém porcování zombiku až na kosti je dost revoluční zdá se. Jen asi škoda že to nikdo v nějaký vážněji pojatý hře nepoužije, nejspíš :)
Dambuster studio zřejmě pojede nahoru.
Dambuster studio zřejmě pojede nahoru.
Je to pecka, mám za sebou hotel a baví mě to, hlavně když na mě jde přesila, tak to jsou slušný jatka :D
Jen se mi nelíbí to přehnaný množství lootingu, už jsem pomalu v takovým tom automatickým režimu, jak v Bioshocku, kde prostě spamuju sbírání, aniž bych ty věci viděl.
Jo a asi přebinduju mlácení z R2 na R1, páč mi začal vrzat trigger během "nevěsty", ten DualSense to beztak nevydrží do konce :D
Jen se mi nelíbí to přehnaný množství lootingu, už jsem pomalu v takovým tom automatickým režimu, jak v Bioshocku, kde prostě spamuju sbírání, aniž bych ty věci viděl.
Jo a asi přebinduju mlácení z R2 na R1, páč mi začal vrzat trigger během "nevěsty", ten DualSense to beztak nevydrží do konce :D
@Mendoza (22.04.2023 21:39): to musí bejt troling. V prvním díle zrcadla taky nefungovali.
@Paul (22.04.2023 20:59): Jak jsi to uhodl? :D
@Bursoft (22.04.2023 22:33): tak to upřímnou soustrast :)
@Mendoza (22.04.2023 21:39): škoda že nenaimplementovali RT reflections, zrovna jak hraju ten Ghostwire tak tam jsou použitý perfektně.
@Mendoza (22.04.2023 21:39): škoda že nenaimplementovali RT reflections, zrovna jak hraju ten Ghostwire tak tam jsou použitý perfektně.
@Paul (22.04.2023 19:10): psstoremonopolních 2k :-|
Nefunkcni zrcadla ve ctvrtine 21.stoleti, to je bomba. Proc je tam vubec davali, to je nejakej trolling?
Odehrána první hodina - běží to bez chyby a vypadá skvěle. Shader kompilace cca 10 sekund, docela vtipnej kontrast oproti Last of Us, který nevypadá nějak razantně lépe a trvala tam 25 minut. A taky ještě vtipný že gamepad controls jsou tu perfektní, žádnej input lag, zatímco v Ghostwire (kde už mám kolem 8 hodin), jež běží na stejném enginu, je input lag jako kráva a default controls jsou nepoužitelný.
@kristmeister (22.04.2023 19:32): a že je to primárně kvůli absenci steam achievementů? :)
@kristmeister (22.04.2023 19:32): a že je to primárně kvůli absenci steam achievementů? :)
Tak rád bych si to zahrál, ale na epic se můžu zvysoka vysrat.
@Bursoft (22.04.2023 00:04): Za 2K ? Já teď koupil PC verzi z AMD bundlu na redditu za 840Kč. Ale ty to zas můžeš prodat (pokud jsi vzal krabicovku).
Tak jsem se tak dlouho rozmýšlel, až jsem propásl 10 eur předobjednávkovou slevu včera, ale stejně jsem to za ty 2k vzal, snad to nebude blbý. Tady ty launch nákupy PSkových her už se mi nejednou nevyplatily :D
Jinak teda zatím jsem rozmlátil pár zombíků hned v úvodu a hraje se to dost příjemně.
Jinak teda zatím jsem rozmlátil pár zombíků hned v úvodu a hraje se to dost příjemně.
Ale jo, trochu jsem přestřelil, určitě od toho nečekám koridor a vlastně, jak zjišťuju tak čím dýl člověk hraje, tím víc z toho pseudo-openworld má, pokud tedy používá fast travel. Ale nevím, jak jsem viděl toho týpka s elektrizovanou mačetou dát lvl3 zombici 10x crit do hlavy, a zombice stejně stála a hryzala dál...a prý že munice je tak málo, že střelné zbraně jsou téměř nepoužitelné, a že s nima stejně není sranda. :C
No pokud nějaké steroidy i zmenšují, tak souhlasím. Jo furt to na první dobrou vypadá jako dobrá prdel, kor v koopu, ale taky to na první dobrou vypadá oproti jedničce ještě simplističtěji a menšeji. Což samo o sobě není špatná věc, jen se to podílí na mé nechuti do toho jít za pade.
No pokud nějaké steroidy i zmenšují, tak souhlasím. Jo furt to na první dobrou vypadá jako dobrá prdel, kor v koopu, ale taky to na první dobrou vypadá oproti jedničce ještě simplističtěji a menšeji. Což samo o sobě není špatná věc, jen se to podílí na mé nechuti do toho jít za pade.
@HolyMeatball (21.04.2023 15:14): Píšou ze ty lokace jsou velký? A věcí mimo příběh plno? Mně to přijde jak jednička na steroidech :)
@Charllize (21.04.2023 15:10): I já na to čekal a ze vkřísení byl nevěřícně nadšen, ale po zjištění, že jde o pravděpodobně krátkou lineální mlátičku bez otevřeného světa mě chuť zase přešla. Ale pokud se to objeví v game passu nebo to rychle dostane macatou slevu, tak asi neodolám. :)
Jsem zvědav jestli to trhne v prodejích Dying Light 2. Vypadá to že na tohle všichni zombie zabijáci čekali :)
Už to někdo zkoušel? Jednička mě docela bavila a stream na Vortexu vypadal dobře..
Vydání za čtyři hodiny. Vypadá to skvěle, škoda té EGS exkluze.
https://www.dsogaming.com/screenshot-new ... looking-games-on-pc/
https://www.dsogaming.com/screenshot-new ... looking-games-on-pc/