@
SimonEndt (22.12.2018 10:30): Já neříkám, že je to lepší jak Half-life, psal jsem, že Dosové FPSky mají obecně často lepší level design, než hry po roce 98 (Half-lifem počínaje), zatímco Half-life 1 je už vesměs koridorovka (byť ještě stále dosti zdařilá), dosové FPSky měly velmi komplexní level design, Duska nevyjímaje.
Já nevím, já jsem se ztrácením problém neměl, na to ty levely nebyly dostatečně bludišťoidní... přeci jen si to čerpá inspiraci více z toho Quaka, Dooma než z Wolfensteina 3D, imo ztratit se v podobných levelech je spíše trochu umění, ale holt každý to má asi jinak.
Quaka 3 bych s tím moc nesrovnával vždyť je to v podstatě multiplayerovka only (pro mě tehdy jedno z největších zklamání mimochodem:), jakkoliv dobře se to hrálo, to osekání o SP kampaň jim nezapomenu), Bioshock je pak notně osekaný System Shock, ten bych vedle Duska asi taky nestavěl.
FOV si můžeš nastavit, osobně jsem jej hodil na nějakých 90.
@
leebigh (22.12.2018 08:31): Mě tedy ta finální aréna přišla děsně laciná (navíc na Hard to byl i neskutečný vopruz, těm rychlým naváděným střelám prostě nešlo utéct) a osmá mise byl prostě náhodný mišmaš naprosto všeho bez jakéhokoliv ladu a skladu a bez nějaké celkové pointy. Ta sedmá mise ještě měla alespoň nějaký ústřední koncept a celkem zajímavý nápad, ta ještě byla jakože OK, ale ty 2 v závěru imo naprostá slabota... je to škoda, nechalo to v ústech takovou hořkou pachuť po těch naprosto excelentních levelech předtím.