Dylan s manželkou Elizabeth na vývoji průběžně pracovali několik let. Jakmile se hra blížila své finální podobě, najali si Fittererovi několik lidí z okolí, aby je sledovali při hraní a upravovali podle nich prvky a funkčnost svého dílka.
Zajímavosti
Vývoj
Příběh
Hra byla ze začátku zamýšlena jako arkádová střílečka s disco podlahou, která by měnila na základě hudebního podkresu svůj tvar. Hráčova postava měla skákat přes zobrazující se překážky a sbírat okolní předměty během střílení na protivníky.
Ostatní
Hra byla veřejnosti představena na Festivalu nezávislých her (Independent Games Festival), kde si jí všimli zástupci Valve, kteří Dylana kontaktovali s nabídkou na umístění hry do distribučního systému Steam. Hra tak byla jednou z prvních nezávislých děl na Steamu a vůbec prvním titulem, nepocházejícím z dílen Valve samotných, využívajícím funkce "Steamworks", tedy aktualizace hry skrze Steam, achievementy, stažitelný dodatečný obsah apod.