Nezávislý titul Beautiful Desolation je podobně jako předchozí počiny autora Christophera Bischoffa (Stasis, CAYNE) izometrickou adventurou, tentokrát zaměřenou na exploraci rozsáhlého světa, dialogy s celou řadou postav a řešení různých komplikací. Děj se odehrává ve vzdálené, post apokalyptické, v nespecifikované části Afriky. Hlavní postavou je Don Leslie, bývalý mariňák, a jeho věrný robotický (plechový) pes. Na své cestě ale potká další jedince, kteří budou s jeho záměrem sympatizovat - projít kus krajiny, a poznat tedy svět, a především najít svého ztraceného bratra.
Známým jménem u poměrně dlouho vyvíjené adventury (která si bere inspiraci například v titulu Sanitarium) je Mick Gordon, autor hudby u her jako jsou Prey nebo Doom.
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne
Poslední diskuzní příspěvek
Nejlépe hodnocené komentáře
Tato izometrická point&click adventura mě nebavila hrát. Zastaralé a neintuitivní ovládání, kde vás i manipulace s inventářem fyzicky bolí; "pixel hunting" toho nejhoršího kalibru, kde dané předměty nelze vidět prostým okem, ale jen v momentě, kdy je vaše postava poblíž; pocit ztracenosti, kdy většinu času ani pořádně nevíte, jaký je váš další cíl a tak pořád dokola jen brouzdáte všemi dostupnými lokacemi (a že jich je) a doufáte, že někde narazíte na možnost v příběhu pokročit.
Přesto jsem v ní bez problému 15 hodin utopil. Která hra vám totiž dovolí navštívit futuristicko-post-apokalyptickou Afriku? Zdejší svět a jeho výstřední obyvatelé jsou tu hlavním tahounem hry a alespoň v mém případě ti tu mizernou hratelnost kompenzovali. Takže abych to shrnul: nebavilo mě to hrát, protože ovládání je fakt za trest, a přece to pro mě byl zapamatováníhodný zážitek. Škoda toho rozpačitého konce.
Přesto jsem v ní bez problému 15 hodin utopil. Která hra vám totiž dovolí navštívit futuristicko-post-apokalyptickou Afriku? Zdejší svět a jeho výstřední obyvatelé jsou tu hlavním tahounem hry a alespoň v mém případě ti tu mizernou hratelnost kompenzovali. Takže abych to shrnul: nebavilo mě to hrát, protože ovládání je fakt za trest, a přece to pro mě byl zapamatováníhodný zážitek. Škoda toho rozpačitého konce.