Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@90210 (10.07.2013 23:51): Dvojka je docela ok, navazuje jen volně, stejný svět tvrdě vedený tyranem (který je v jedničce členem tvé party :P), takové české Quest for glory, akorát souboje jsou tahové a o vyvolávání příšer.
@90210 (10.07.2013 23:51): Těm mníchům to utíkání nezazlívej. Až se dostaneš k hlavnímu bossovi (bossům - jsou čtyři) tak to budeš ty, kdo bude zdrhat. Tirokové jsou totiž tak silní, že je najednou nezabiješ. Já jsem s nimi bojoval, než mi došlo zdraví a pak jsem běhal ta kolečka, než se mi zdraví obnovilo (měl jsem nějaký prsteny a ták). Taky jsem měl sbírky lekvarů, které doplňovaly vitalitu, jelikož to utíkání před tiroky stálo hodně energie (to zelený).
@Isair (10.07.2013 23:45): Win verzi.

Nebyt tech z3,14cenych mnichu by se jednalo o veskrze pohodovou a prijemnou zalezitost, samozdrejme v ramci zanru dungeon crawleru a silenosti typu Wizardry 7 nebo Eye of the Beholder 2.

Premyslim o tom, ze vyzkousim i pokracovani. Ma s nim nekdo zkusenosti? Navazuje to nejak na jednicku? Vim ze to jinej zanr akorat...
podotýkám, že ten můj bojovník měl asi 4 akce za kolo a další 3 mi přibyly, když na něj mág zakouzlil zrychlení. Takže když mi mních začal někam utíkat, tak jsem mohl jít za ním díky velkému množství tahů za kolo. Často jsem je naháněl do rohu, kde je ubil k smrti... :D
@90210 (10.07.2013 23:33): "S tim vzplanutim... mnichum castokrat neudelalo vubec zadnou damage a uzitecnejsi byla obycejna magicka strela. "

Tys hrál tu původní dosovou verzi či s Windows patchem? Já jen, jestli to není pouze nějaké buglé v té původní.

Zrychlení je zvlášť užitečné na ty střelecké jednotky (jejich likvidace je s nimi rázem mnohem, mnohem snazší). Bez něj přichází zmiňovaná frustrace a vopruz ;).

Každopádně gratuluji k pokoření a pevným nervům v závěrečné fázi.
Já jsem na konci používal bojovníka - na toho jsem zakouzlil berserk, zrychlení, oko za oko a hromadu hovadin a následně jsem s ním vyvraždil hromadu mnichů. Víc jak polovina moje řádění nepřežila... Pak kouzla přestanou působit nebo hladila zdraví začne kriticky klesat. V tu dobu se někam schovám a vyspím se tam a pak hurá - celá akce znovu :) Skedal jsem takto dohrál během hodiny asi.
@Isair (10.07.2013 22:36): S tim vzplanutim... mnichum castokrat neudelalo vubec zadnou damage a uzitecnejsi byla obycejna magicka strela.

Luky jsou k nicemu, maximalne ze zacatku se hodi na udolani trolla.

S tim otacenim to vim, zrychleni je urcite fajn, ale nebylo ho nutny pouzivat moc casto, protoze hra zas tak tezka fakt nebyla. Pouzil jsem ho preventivne jen na prvni draky, kteri nasledne padli jako hrusky, a na tiroku v 6. patre Skeldalu. V poslednim patre jsem vubec nebojoval, uklickoval jsem to. Krome mnichu to slo celkem v klidu, v podstate oni jedini me obcas donutili delit partu.
@90210 (10.07.2013 21:39): Luky/kuše jsou obecně naprd a naprostou zbytečností, vzplanutí je tak jediným solidním způsobem jak nepřítele zlikvidovat zdálky (navíc jich dokáže sejmout hned několik v řadě, těch životů zase tolik nemají). Zrychlení funguje docela dobře, pokud si dáš po každém útoku ještě pohyb (tj. pohyb, útok, pohyb, útok, chce to trochu předvídat situaci, byť stále je šance, že tě mnich "vochčije" a uteče hned o 2 políčka), tím i po útěku stále máš šanci jej dohnat a při troše štěstí se díky zrychlení hodně dobře obkličují;) (čemuž se chceš sice vyhnout, ale je to imo pořád menší vopruz, než neustále čekat za rohem).

Jo a kurzorovými šipkami (na klávesnici) se můžeš otáčet, aniž bys ztratil akci za kolo (resp. aniž bys musel použít akci pro pohyb)... docela se to (zvlášť na ty mnichy) hodí, ale možná sis toho už dávno všiml (zvlášť pokud nejsi zvyklý používat myš only).
@Isair (10.07.2013 21:25): Vzplanuti jim ubere tak 15 pri plny sile, zrychleni je k nicemu, protoze po prvnim utoku stejne zdrhnou...Kouzla jsou proti nim obecne docela na hovno, bohuzel. A luky jsem si na ne opravdu nepestoval.

Na jednotlivce je jedina dobra taktika cekat za rohem a postupne ho umlatit s tim, ze pokazdy dostane akorat jednu ranu a pred dalsimi 20-ti nebo kolik utoky, ktery by ho zabily 2x, utece. Vic mnichu na otevrenym prostranstvi je vopruz prvniho radu. Mnisi se bohuzel pobyhujou zasadne v oblastech, kde je skoro neni mozny dostat do rohu, pak by to nebyl zadnej problem.

Zlaty draci proti nim, ti 3 ohnivi o par pater niz padli v pohode za 10 minut...
@90210 (10.07.2013 21:07): Divím se, že ses bez rozdělování party dostal vůbec takhle daleko, ale dobrá... nejlepší a nejméně otravná taktika je prosté castění vzplanutí (či hůře magických střel) z dálky. Případně dost dobře funguje kouzlo zrychlení na bojovníky, v takovém případě se však rozdělení party nevyhneš. Hmm... ale jo, vopruz to je, byť s každým dalším dohráním menší (taktika se zrychlením a vzplanutím je docela účinná) a frustrace z respawnování nepřátel v LoL (tuším především v bílé věži) se zatím nic nevyrovnalo.
Souboje s mnichy v Neviditelnym meste jsem jeste s velkou mirou trpelivosti prezil, nejspis i proto, ze byli po jednom, ale souboje s jejich vetsim poctem ve Skeldalu jsou asi tim nejvic frusturujicim momentem, ktery jsem kdy u hrani pocitacovych her zazil a nepamatuju se, ze bych mel nekdy chute vzit kladivo a rozmlatit monitor. To je neco neuveritelnyho, mnisi sami o sobe silni nejsou, ale neustale zdrhaj a ostrelujou z dalky, kouzlo Drzeni na ne z pro me zahadnyho duvodu nefunguje a uz toho mam fakt plny zuby. Nebyt tesne pred koncem, tak to okamzite odinstalovavam, protoze takhle nasranej jsem uz dlouho nebyl. Nepiste mi pls zadny rady o rozdelovani druziny a obklicovani, asi by to i slo, ale i tak je to pekne zdlouhavej vopruz. Deleni prakticky nevyuzivam. Tohle Rohlik posral...
Po nekolika mesicich mam konecne zase trochu cas, rozhodl jsem se rozehrat prave Skeldal, kterej jsem predtim hral jen chvili a musim rict, ze je to super hra. Jsem uz skoro na konci a porad me to bavi. Specialne graficky ta hra vypada porad dobre, vubec nezestarla a rikam si, ze ji Rohlik mozna mohl zkusit nechat prelozit do EN a pokusit se o nejakej decentni atak na oldskool hrace podobne, jako treba Grimrock.

@Fritol (03.06.2013 15:04): Já jsem se vyjadřoval k funkcím - přihazování považuju za naprosto základní (a zásadní) věc. Jinak Jindra psal, že české firmy na KS nemůžou, jenom přes prostředníka, takže to bude taky jeden z důvodů.
@Kulhajz (03.06.2013 11:34): Je to trochu ostuda, že polovinu musel zaplatit 1 člověk (resp. firma). Ale samozřejmě lepší, než kdyby se to nevybralo vůbec. Ten startovač taky nic moc není - hlavně mi tam chybí možnost přihazování.
Tak a je to tady... diky tomuto webu jsem si vzpomel na hru, kterou jsme kdysi hral a nedohral. :/ Nyni jsem svou chybu napravil a i po tolika letech smekam. :) Ceske rucicky udelali herni klenot, ktery se prijemne hraje i po tolika letech.
Ehm, ne, WinCheatera jsem nějak přehlédl. Bylo to tím, že mi to taky vyskočilo jako první a já myslel, že mě to odkáže zase jen na návod.
Já na ten odkaz taky koukal. Bylo to ostatně první, co mi vyplivnul google. Tak jsem si říkal, že to asi nebylo to, co hledal.
Asi to tak bude. Měl jsem divný pocit, že jedno z toho (obratnost nebo pohyblivost) se tím nezvýší. :-)
@Jab (21.01.2013 23:04): Základní výcvik zvýší sílu, obratnost i pohyblivost z 15 bodů na 20.



@John Mirra (21.01.2013 22:29): Každopádně zbytečně necpi u bojovníků body do statistik, dokud si nenašetříš na základní výcvik a poté na další výcviky (trénink obratnosti, síly, pohyblivosti), které ti zvýší dále statistiky z 20 bodů na 30. To samé platí u mágů s magickým výcvikem (plus ti to přihodí několik kouzel). Pohyblivost si takto vytrénuj i u mágů (na těch 30), abys měl alespoň ty dvě akce za kolo.

A určitě si brzy našetří na "Meč na duchy" a později na sekyru "Temný úsvit", fajn je i obouručák "Démonův poslední den". Mágům kupuj magické hole (přidávají manu) a určitě nezapomeň na magické prsteny (přidávající sílu, obratnost či umění magie).
Trochu jsem tu diskuzi prohlížel a co se týče starých pisatelů Score- nevíte někdo kdo to nakonec byl ten hiDDen? :)
Střelci jsou ztráta času a bodů. :-) Vyráběj jen mágy a válečníky. Jeden údaj (teď nevím, jestli pohyblivost nebo obratnost) zvyšuje základní výcvik na 20, ergo je zbytečné jej při nahazování zvyšovat (někde to snad půjde vygooglit). Neužívej (resp. nekupuj) u válečníků jiné zbraně než meče a sekyry (jsou dalece nejlepší). Je to zbytečnost.
Imho docela dost dobrých rad jde snad vyčíst z mé a Isairovi diskuse níže.
@John Mirra (21.01.2013 22:29): No hlavně, ať to jeden umí dobře se zbraněma - s mečem atd. A jeden, ať je hodně dobrý kouzelník. Takový rozporuplný postavy, co umí docela obstojně jedno nebo druhý jsou hotová sebevražda. Stejně tak je dobrý mít ve skupině někoho, kdo bude mít dost velkou zbroj, aby mohl skupinu chránit před hodně těžkýma potvorama. Třeba draky nezabiješ, pokud nebudeš mít jednoho silnýho chlápka, který se drakovi postaví s tím, že na něj z dálky kouzelníci budou sesílat uzdravení, berserk, zrychlení atd.
Chystám se to teď poprvé rozehrát, nějaké rady? Na co se ne/zaměřit?Do čeho rvát body? Co je naopak zbytečné atd.?
@Isair (09.06.2012 23:29): No, už jsem to udělal tak, že jsem dal válečníkovi do pracek "meč na duchy" - který na větrné draky docela funguje. Zakouzlil na něj obranyschopnost, zrychlení, oko za oko a vyslal ho na draha... Za chvíli byl drak tuhej :-)
Ale i tak dík
@Matthias (09.06.2012 19:20): Nic zvláštního... naboostovat si válečníky (skvěle poslouží kouzla zrychlení, obranyschopnost, oko za oko, nastav tvář, odolnost proti magii... nevím, která již vlastníš) a z útočných kouzel rozhodně nepoužívat kouzla živlu "vzduch" (nejlepší by měla být ta živlu "země", avšak tam těch útočných příliš není, nicméně skvěle poslouží i "ledová krev" z živlu vody).