Patnáct let po vítězství lovce upírů Christophera Belmonta nad hrabětem Drákulou se síly temnot vrací. Hrabě zneužil magické moci Christopherova čerstvě zletilého syna Soleiya, kterého přeměnil v démona, unesl a plánuje ho využít k svému znovuoživení. Christopher se tak znovu musí chopit svého biče Vampire Killer, zachránit svého syna a zastavit hraběte...
Belmont's Revenge je druhá handheldová hra ze série Castlevania a přímé pokračování Castlevania: The Adventure. Opět se jedná o akční plošinovku s upírobijcem Christopherem v hlavní roli. Tentokrát hra nabízí šest úrovní, z nichž lze první čtyři (krystalový, kamenný, rostlinný a oblačný zámek) projít v libovolném pořadí a po jejich úspěšném zdolání lze pokračovat posledními dvěma úrovněmi zasazených do zámku Castlevania.
Hra se hratelností podobá svému předchůdci, byla ale odladěna co se týče ovládání a technického stavu – například už nedochází ke zpomalení, když se na obrazovce objeví více nepřátel zároveň. Christopherův arzenál byl rovněž rozšířen o dobře známé sekundární zbraně z ostatních her série, kterými jsou tentokrát svěcená voda a kříž (v americké verzi nahrazený sekerou).
Trojici gameboyových Castlevanií doplnila v roce 1997 Castlevania Legends se Soniou Belmont v hlavní roli.
Druhá Castlevania pro GameBoy je mnohem povedenější záležitost. Hlavní zásluhu na tom má vyváženější obtížnost. Hra není jednoduchá, ale průchod je mnohem plynulejší. Pár problematičtějších míst se najde, ale celek je přiměřenou výzvou. Příjemnou pomocí je i přítomnost sekundárních zbraní jako v hlavních dílech. Není jich sice takové množství, ale i tak jde o vítanou pomoc a osvěžení bojů. Bossové také docela jdou, nejhorší jsou asi poslední dva. Přesto nic tak hrozného jako ve velkých dílech.
Pozitivní je také větší rozsah hry. Tentokrát vás čeká sedm úrovní, z toho první čtyři jde hrát v libovolném pořadí. Poslední je téměř jen závěrečný souboj, takže spíše šest plnohodnotných. Design úrovní je povedený, stejně jako v prvním díle, ale zde je přívětivější. Zákeřností hra obsahuje minimum. Technicky se nic zásadního nezměnilo a hra se dobře ovládá. Hudba je také o něco povedenější. Celkově je tak druhý díl prostě lepší, autoři se poučili z chyb a hraní mohu rozhodně doporučit.
Pozitivní je také větší rozsah hry. Tentokrát vás čeká sedm úrovní, z toho první čtyři jde hrát v libovolném pořadí. Poslední je téměř jen závěrečný souboj, takže spíše šest plnohodnotných. Design úrovní je povedený, stejně jako v prvním díle, ale zde je přívětivější. Zákeřností hra obsahuje minimum. Technicky se nic zásadního nezměnilo a hra se dobře ovládá. Hudba je také o něco povedenější. Celkově je tak druhý díl prostě lepší, autoři se poučili z chyb a hraní mohu rozhodně doporučit.