Hra stále funguje. Super. Ale je vtipný, že grafický nastavení jde poladit jen v configu. Rozlišení naštěstí vezme to z plochy, vše sedí. Akorát ve hře není napsané vůbec vidět. Ale tmavost, V-Sync a anizotropní filtrování jsem zadával ve zmíněném configu. Ten se nachází v dokumentech.
Diskuze
@GodOfTheSick (18.04.2012 23:10): Teď jsem to ověřoval, jak na ničení beden, tak i na likvidaci nepřátel. Stačí jeden úder do hlavy. Dále s ní jdou přerazit i různě zámky na dveřích.
Ehm, k čemu všemu s dá použít ta sekera?! Jen k ničení beden, nebo i k...
@PavelU (21.03.2012 22:12): Vďaka za tip. Snáď mi to nevypredajú kým sa odhodlám na objednávku. :)
V první úrovni mi to na hard přišlo také docela obtížné, ale pak už jsem si zvykl. Navíc jsem stejně používal často save/load a střílel protivníky hlavně do hlavy. Takže se to celkem dalo, i když uznávám, že tento styl hraní nemusí každému přijít tolik zábavný.
Tak ona existuje databáze zvuků, kde si vývojáři běžně nakupují různé balíčky. Nemusí jít nutně o krádež. Ale je fakt, že v tom slyším spoustu her ;-)
Jinak začal jsem to teď hrát a teda na střední obtížnost je to šíleně obtížný. Nechápu, jak to někdo mmohl dohrát na hard... Já to musel dát na nejlehčí, jinak bych se moc daleko nedostal :D
Jinak začal jsem to teď hrát a teda na střední obtížnost je to šíleně obtížný. Nechápu, jak to někdo mmohl dohrát na hard... Já to musel dát na nejlehčí, jinak bych se moc daleko nedostal :D
ty zvuky snad ukradli ze všech možných FPS :-)
Tahle akce mi připomíná Red Faction jak grafikou, tak prostředím a level designem. Možná ji zkusím.
Mno mě to bavily, je to věc vkusu, exteriéry se často mění, grafika je pěkná, a celé to pěkně ubíhá. Turok mě teda abych se přiznal celkem zklamal. Ale PavelU dal Exodusu 80% já až na tuhle hru dojde dám něco kolme 70-75%, takže zas tak hrozné to nebylo:) jen to prostě není pro každého.
Campbell: No, já mám na fps hodně vytříbený vkus, takže někdy mě prostě nechytne i áčkový titul (Crysis) nebo naštve lehce nadprůměrný (Necrovision), ale mnohdy mě baví i lehký nadprůměr (no aspoň podle dh, i když já tady většinou na hodnocení moc nedávám, mě třeba takový Turok přišel mnohem lepší - pestřejší nepřátelé, o něco originálnější s lepšími souboji a více filmový).
Konkrétně Exodus mě moc nebere kvůli designu, grafiky a soubojů. Ale zase tak moc jsem to nesledoval, takže by mě možná hra mohla i překvapit.
Konkrétně Exodus mě moc nebere kvůli designu, grafiky a soubojů. Ale zase tak moc jsem to nesledoval, takže by mě možná hra mohla i překvapit.
Já předpokládal konec při jedné cutscéně. Konkrétně na té cizí planetě s mutanty, poté co jsem se dostal dovnitř továrny a prošel pár úrovní, až k tomu minerálu.. Naštěstí pak hra ještě pokračovala kousek.
PavelU: Mě přesně naopak, začátek byl pro mě celkem velké sousto, ale jakmile jsem se dostal dál tak jsem proklouzával poměrně hladce. I když závěrečnej boss byl celkem tuhej. Nejvíc mě dostala asi půlka hry když spadnu s výtahem, tak jsem myslel že je konec a řekl jsem si "Doprd*le to je všechno?":-)
Pivo: Ono to pravda není nic světoborného, ale jelikož jsem o tý hře nikdy neslyšel, tak jsem byl celkme mile překvapen. Rozhodně nemůže konkurovat ačkovým hrám, ale jako oddychovka dobré.
Pivo: Ono to pravda není nic světoborného, ale jelikož jsem o tý hře nikdy neslyšel, tak jsem byl celkme mile překvapen. Rozhodně nemůže konkurovat ačkovým hrám, ale jako oddychovka dobré.
campbell: Začátek ještě šel, až ke konci přituhovalo. A s tím překvapením souhlasím.
Já se dívám na gameplay videa, protože mi ten název nějak unikl a teda na dva roky starou hru bych to moc netipoval :-)
Gameplay mě teda moc nechytal, ale díval jsem se jen chvíli.
Gameplay mě teda moc nechytal, ale díval jsem se jen chvíli.
taky jsem to hrál, ale o dost delší dobu(hral jsem začátek a byl celkem dost těžkej, tak jsem se na to asi měsíc vykašlal) pak jsem se do toho znova pustil a proklouzával jsem misema poměrně zdařile. Pro mě to bylo překvapení.
Dohráno po devíti dnech pařby (16.4 - 25.4), na hard obtížnost a musím říct, že jsem už nedoufal v to, že někdo ještě někdy vytvoří na tomto stylu vystavěnou střílečku. Přece jen Chaser a Mace Griffin už mají lecos za sebou a oplývali navíc jistými zásadními nedostatky, jako např. respawn, nízké rozlišení, omezené ukládání. A výše uvedené se naštěstí u Exodus from the Earth nekonalo. Mise měly spád, skvělý, členitý design a grafika byla rovněž velmi kvalitní. No a to hlavní, zábava, ta byla na vysoké úrovni. Přesně takhle má totiž typická first-person střílečka vypadat. V recenzích sice moc neuspěla, jen Level ji trochu ocenil, za mě osobně ale zasloužených 80% a časem si ji projdu znovu.