Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Fate

18.05.2005
58
12 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Dobrodruh hľadajúci slávu a šťastie dorazil do mestečka Grove, aby prijal výzvu svojich schopností. Totiž, v mestečku Grove leží Brána do podzemia, plného rôznych príšer a nebezpečných nástrah... Avšak náš hrdina prišiel za o mnoho dôstojnejším cieľom – na úplnom dne toho podzemia totiž dlie mocný protivník, ktorého treba poraziť a odpovedať tak na jeho výzvu...

Fate je..., je vo svojej podstate Diablo. Všetky základné prvky sú podobné tejto hre – od boja až po informácie o vašej postave. Avšak líši sa v niekoľkých zaujímavých detailoch. Jednak vám hneď od začiatku ponúka zvieracieho spoločníka, ktorý môže morfovať na rôzne príšerky (keď ho nakŕmite správnou rybičkou :-)), a tak vám pomáha v boji alebo môže odniesť zbytočné predmety z dungeonu obchodníkovi a tým odľahčiť vášmu obmedzenému inventáru. Aj vývoj postavy je postavený na voľnejších pravidlách, ako to bolo vo veľkom vzore tejto hry. Neexistujú tu žiadne predom dané povolania, hráč si rozdeľuje body do jednotlivých skillov, tak ako sám chce smerovať svoju postavu. Plnenie questov pre obyvateľov mestečka vám zabezpečuje nové predmety, peniaze či slávu.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 55
Musím se přiznat rovnou, pro mě zklamání. Prvních pár hodin je to zábava, ale pak se Fate začne utápět v tak hrozném stereotypu, že se téměř nedá hrát. Možná to bylo tím, že jsem hrál za válečníka líznutého defenzivní magií a vystačili mi dva meče a tři kouzla. Ale spíš to musím svést na špatně zvládnuté předměty a monstra.

Z nacházení nových předmětů jsem neměl skoro žádnou radost. Proč taky, když náhodou narazím v hromadách odpadu na pořádný item, tak je většinou o tolik silnější než ostatní, že skoro odpadá klasické dilema: "mám si nechat tenhle meč s lifestealem nebo tenhle s vysokou damage?" Že mi nějaký předmět vydrží třeba 20 pater jeskyně, mluví za vše. Další věc, co se mi nezdála, že jedny z nejsilnějších předmětů lze krást NPC. Stačí si vzít quest ve vesnici, najít požadovaný předmět a pak se úkolu zřeknout. Předmět vám zůstane a nic se neděje.

Nepřátel je solidní počet, ale v boji se od sebe vůbec neliší. Může to být Yetti, Gryf nebo zombík, skoro všichni stejně útočí na blízko, žádné fígle ani zákeřnosti (neviditelnost, teleportování, šaman ressurectující padlé, explodování mrtvých, prostě nic). Největší zklamání ale přišlo, když jsem dorazil do patra, kde se ukrýval hlavní boss. V klidu patro čistím, vyběhne na mě pár úplně běžných bossů a tak je jako nic pobiju a hra oznámí, že jeden z nich byl závěrečňák. Co to má být? Na jednu flaštičku? Žádné vizuální odlišení od jiných démonů? Tuctové patro k nerozeznání od předchozích 47? Ach jo.

Do třetice musím pomluvit podivně řešený respawn již prolezlých pater, kdy se oživí monstra a zatemní vše co bylo prozkoumané (proč?) Ale abych jen neprskal (vzteky), tak musím zmínit pár drobností, které hratelnost trochu zachraňují:

-Zvířátko, sice nic moc neukáže, ale na odnášení předmětů do města je výborné.
-Automatické sbírání peněz z podlahy se hodí a ušetří několik stovek kliknutí.
-Zajímavě vyřešená smrt hrdiny, kdy je možnost volit mezi třemi možnostmi vzkříšení.
-Sláva (dá se koupit), přidává další bodíky do skillů a je potřeba k používání silných předmětů.
-Po zabití hlavního bosse se generují další patra jeskyně a lze pokračovat v hraní.

Pro: Prvních pár hodin slušná diablovka a několik maličkostí

Proti: Dalších 30 hodin stereotyp, monstra, nevyvážené nacházení předmětů, obnovování pater, chybí multiplayer

+10