@DonSnake (11.05.2017 20:41): zkus ancarii fall of setarif....zjistis, že forsaken gods ještě jde
Diskuze
Bože, co to bylo?!
Já už nevím, jakou verzi jsem hrál, ale docela mě překvapovalo, že jsem tam moc bugů neměl a zatímco všichni nadávali, tak mně se nějak zázračně vyhýbaly. Možná jsem měl štěstí a možná to už bylo všechno opravené.
Jinak samotná hra mě i celkem bavila. Na starší původní Gothicy samozřejmě neměla ani náhodou, ale hrát se to dalo. A možná jsem i mírnější vzhledem k tomu, že jsem hlavně první díly měl dost rád. Jen škoda, že už na tom původní Pyranha Bytes nedělalo a museli přejít na Risen.
Podle mě je to dost nefér, když vývojářské studio, které s tou značkou přijde a vytvoří ji, tak na ni ztratí licenci a musí dělat něco jiného. Nezkoumal jsem celou právní kauzu, ale jako laik se na to dívám jako na hovadství.
Jinak samotná hra mě i celkem bavila. Na starší původní Gothicy samozřejmě neměla ani náhodou, ale hrát se to dalo. A možná jsem i mírnější vzhledem k tomu, že jsem hlavně první díly měl dost rád. Jen škoda, že už na tom původní Pyranha Bytes nedělalo a museli přejít na Risen.
Podle mě je to dost nefér, když vývojářské studio, které s tou značkou přijde a vytvoří ji, tak na ni ztratí licenci a musí dělat něco jiného. Nezkoumal jsem celou právní kauzu, ale jako laik se na to dívám jako na hovadství.
@Vurhor (19.04.2017 10:59): Tak samozřejmě ta Enhanced edice dialogy ani příběh nemění. Jen tu hru hodně spravuje do dohratelný formy. Když jsem hrál poprvý původní hru, větší bugfest jsem neviděl (vydržel jsem sotva 20 minut), proto mě u Enhanced překvapilo, jak až moc tu hru fanoušci opravili...
@Tyrael (19.04.2017 10:57): To je dobře. Nerad bych to ze zvědavosti hrál znovu. :)
Hrál jsem původní verzi....pak jsem jen tak zkusil enhanced, jestli zázračně nespraví celou hru, ale vlastně jsem pořádně nenašel rozdíl......klíčové věci, jako úrověň dialogů, vyváženost hry....či příběh stále na špatný úrovni....oprava několika bugu to nezachrání
@Ronik (18.04.2017 17:18): Tak dobrá hra to byla a ten datadisk to byl takovej aušuz.
@Wolverine (18.04.2017 16:35): Dialogům ale nepomůže už ani svěcená voda, ty jsou beznadějné.
@Vurhor (18.04.2017 15:46): Enhanced toho dost vylepšuje/opravuje...
@Vurhor (18.04.2017 15:46): Ano. Při pokusu o spuštění se sama odinstaluje.
@Phoenix (18.04.2017 15:42): Základní. Ta enhnced je nějak očisťující? Pochybuju, že ty základní problémy nějak výrazněji vyřeší...
@Vurhor (komentář): Hrál jsi základní verzi nebo Enhanced?
[přesunuto z komentářů]
To se tak nepovedlo, že kdo to dohrál má můj obdiv. 20% za snahu..
To se tak nepovedlo, že kdo to dohrál má můj obdiv. 20% za snahu..
@Garret (21.03.2014 16:53): nevadí, aspoň teraz viem, že nabudúce mám dať do prvého a posledného odseku niečo, čo ľudí nadchne, aby dočítali aj ten zvyšok :D
Morrowind som uviedol len ako príklad, keďže som pri ňom tiež presedel skoro 200 hodín a oproti G3 FG s CP som sa v TES párkrat zasekol kvôli chybám ( to boli len nervy, keď vo Vivecu nebol Vivec len prázdna temná miestnosť :( ), ale fakt už len ten dabing v G3 FG je hrozný, to vážne niekedy by som bol radšej len za klikacie sekvencie z TES III.
Morrowind som uviedol len ako príklad, keďže som pri ňom tiež presedel skoro 200 hodín a oproti G3 FG s CP som sa v TES párkrat zasekol kvôli chybám ( to boli len nervy, keď vo Vivecu nebol Vivec len prázdna temná miestnosť :( ), ale fakt už len ten dabing v G3 FG je hrozný, to vážne niekedy by som bol radšej len za klikacie sekvencie z TES III.
@Gaunt (21.03.2014 14:10): ano, máš pravdu. opravdu se můj komentář týká první verze bez EE. tu jsem ale dohrál až mnohem později, první vydanou verzi hry jsem nebyl schopný hrát pro bug vedle bugu.
na svém komentu rozhodně nic neměň kvůli mému mínus. já většinou čtu jen první a poslední odstavec a pokud v tom odstavci najdu něco, s čím razantně nesouhlasím, dám mínus. že někdo napíše koment, ve kterém se sice názorově neshodnu, ale je to dobře napsané, rád dám plus.
Lite verze FG měla opravdu více chyb než lite Morrowind. Protože jsem hrál obě hry v době vydání bez patchů, myslím si, že můžu celkem fundovaně srovnávat. FG se snad ani nedal hrát, natož pak dohrát... ačkoli se tady určitě najdou borci, co si to dali jako HC výzvu a FG dohráli i bez EE :-)
edit: mimochodem, po dohrání FG jsem neměl sil psát další komentář, v mém herním deníku je jen jedna zoufalá větička "no comment" a ohodnoceno to mám jako "odpad" ;)
na svém komentu rozhodně nic neměň kvůli mému mínus. já většinou čtu jen první a poslední odstavec a pokud v tom odstavci najdu něco, s čím razantně nesouhlasím, dám mínus. že někdo napíše koment, ve kterém se sice názorově neshodnu, ale je to dobře napsané, rád dám plus.
Lite verze FG měla opravdu více chyb než lite Morrowind. Protože jsem hrál obě hry v době vydání bez patchů, myslím si, že můžu celkem fundovaně srovnávat. FG se snad ani nedal hrát, natož pak dohrát... ačkoli se tady určitě najdou borci, co si to dali jako HC výzvu a FG dohráli i bez EE :-)
edit: mimochodem, po dohrání FG jsem neměl sil psát další komentář, v mém herním deníku je jen jedna zoufalá větička "no comment" a ohodnoceno to mám jako "odpad" ;)
Tak neviem no, mne robila zrejme problém aj čeština o ktorej som neskôr čítal, že spôsobuje nejaké chyby, ale určite v Morrowinde som nemohol ukončiť niekoľko úloh pre zmiznutie postáv a nezobrazovanie dialógov, čo som aj čítal na EN fórach tak toto som vyriešil cez príkazový riadok a až potom to pomohlo. Pokiaľ niekto má toľko času, že prejsť z juhu na sever Vvardenfellu mu zaberie menej času ako hodinu bez toho čiastočného rýchleho cestovania ,tak mu závidím že nemal fakt čo robiť, ja som to bez 2x rýchlostí hry ani nemohol hrať. Dobre ale toto som tu napísal len pre porovnanie, keď už aj tak je tento datadisk považovaný za odpad Morrowind tu riešiť nemusíme.
@Crash (21.03.2014 14:15): Já se musím připojit, hrál jsem Morrowind asi rok po vydání, bez jakýchkoliv modů a s žádnými vážnými bugy jsem se nesetkal.
@Gaunt (21.03.2014 14:10): Morrowind aj po použití CP a desiatky módov nebol hrateľný bez používania príkazového riadku. ... tak to mi asi v posledních 300 herních hodinách něco zásadního uniklo.
@Garret (21.03.2014 02:14): 1.) Vďaka, že si odpovedal na môj dotaz.
2.) aj tak nechápem, čo by som mal na mojem komente meniť, napísal som tam zrejme všetky moje postrehy a nemyslím si, že je tam niečo naviac.
3.) čítal som aj tvoj komentár a v ňom je vidno, že hodnotíš len pôvodný G3 FG bez CP z čoho vyplýva že náš názor sa môže lísiť. Taktiež problém s gurum bol v pôvodnom Gotiku a pokiaľ sa nepletiem tento quest v datadisku nie je. Prečo by mal v súčasnej dobe niekto hrať hru bez updatov a potom sa sťažovať prečo nič nefunguje ako má ?
Keď tak pozerám tak dať Morrowindu 100 % je prehnané, keďže neverím, že lite verzia G3 FG mala viac chýb, Morrowind aj po použití CP a desiatky módov nebol hrateľný bez používania príkazového riadku.
2.) aj tak nechápem, čo by som mal na mojem komente meniť, napísal som tam zrejme všetky moje postrehy a nemyslím si, že je tam niečo naviac.
3.) čítal som aj tvoj komentár a v ňom je vidno, že hodnotíš len pôvodný G3 FG bez CP z čoho vyplýva že náš názor sa môže lísiť. Taktiež problém s gurum bol v pôvodnom Gotiku a pokiaľ sa nepletiem tento quest v datadisku nie je. Prečo by mal v súčasnej dobe niekto hrať hru bez updatov a potom sa sťažovať prečo nič nefunguje ako má ?
Keď tak pozerám tak dať Morrowindu 100 % je prehnané, keďže neverím, že lite verzia G3 FG mala viac chýb, Morrowind aj po použití CP a desiatky módov nebol hrateľný bez používania príkazového riadku.
@Gaunt (20.03.2014 20:28): no já bych si dovolil čekat víc, viz. první odstavec tvého komentu. to není o příběhu, ten je tam zbytečný jak nutela na Milce.
@Garret (20.03.2014 19:24): zaujímalo by ma, na čom sme sa nezhodli, keď už to mínus ?
@Garret (20.03.2014 19:24): mě vadilo, že po zabití krále byl gameover
@Gaunt (20.03.2014 19:22): já ho vylákal ven před jeskyni, tam se mi zasekl ve vchodu, taxem ho tam umlátil papučem
Hej už aspoň vidím prečo magické útoky sú také smrtiace, som trošku odporca mágie takže som ho dostrieľal s lukom. Mne sa objavil až v tej ďalšej jaskyni takže ma najprv zaskočil a taktiež tí troglodyti sa zjavili až za mnou ako keby ich ten démon vyvolal.
Tak podľa mňa to bola aspoň trochu zmena z celého toho stereotypu, keby som hru mal ukončiť po zabití vyvolávača, tak to by bol podľa mňa mínus. Tak tento boss ma trochu prekvapil, už len tým že to nebol len nejaký normálny bežný smrteľník ako napr. Xardas, ktorý mal nadrozmernú hodnotu zdravia. Dobre pokiaľ neberiem do úvahy, že mi na prvý pokus zmizol v stene, tak to bolo niečo nové, čo v predchádzajúcom Gothic-u 3 nebolo.
@Gaunt (komentář): boss jako plus? really?
Taky se vracíš jako polobůh, Takovej indickej bůžek. :D
@mclaren2005 (13.04.2013 11:19): Fakt ? Mozna tomu dam jeste jednu sanci..Ale kdyz jsem to nainstaloval tak to byla takova vysátá hra :( z mé strany.. Hlavne behem hodky jsem mel prachu a zbrani coz v gothicu 3 nebylo tak rychle :( ,,,
No zatial po prvych hodinach to nie je taka katastrof..questy aj dialogy su zabavnejsie ako v G3...skoda len identickeho prostredia, to ma dost nudi...
@Jack_Dark (12.04.2013 18:25): Tak to si určitě zahraj :) já už mám na hry, jiný pohled takže to, co driv stacilo k uspokojeni dneska uz neplatí.
@Majkee (12.04.2013 18:25): Mnoho ne, ale já bych rekl, ze ano, ale o tom by jsme mohli dlouho polemizovat.
@FildasCZ (12.04.2013 18:08): Já ještě nehrál ani jedničku ani dvojku oboje je v plánu.
Druhej Risen je celkem fajn, s jedničkou nemá mnoho společného, ale je to slušné RPG.
@Jack_Dark (12.04.2013 17:55): Tak bohuzel jsem to hral jen par hodin , protoze jsem ocekaval asi neco jineho, soubojoví system o rychlem klikani, slabsi zpracování, 4 frakce..
A spousta dalsiho. ...(za tech par hodin se mi znelibilo) a az dojde na tu hru řada, napisu k ni komentar,,A pokad si ji hral a nehral jednicku chapu, ze na to mas jiny nazor.
PS:cekal jsem na pecku, ktera presahne Risen 1, ale bohuzel se u me tak nestalo.
A spousta dalsiho. ...(za tech par hodin se mi znelibilo) a az dojde na tu hru řada, napisu k ni komentar,,A pokad si ji hral a nehral jednicku chapu, ze na to mas jiny nazor.
PS:cekal jsem na pecku, ktera presahne Risen 1, ale bohuzel se u me tak nestalo.
@FildasCZ (12.04.2013 16:56): A jak dopadnul?
@Phoenix (11.04.2013 23:43): Asi jsem měl moc velký očekávání :(... Pamatuju, jak jsem se těšil na Risen 2 a jak dopadnul..Zlata jednicka proste
Snad nekdy uvidime dalsi dil gothic mozna, nekdy v budoucnu
Snad nekdy uvidime dalsi dil gothic mozna, nekdy v budoucnu
@FildasCZ (11.04.2013 22:33): Není zase tak špatný, jak se vykládá, to jest nejedná se o nehratelný odpad. 45% je lehoulinký podprůměr, takových her jsem hrál mrak.
@mclaren2005 (11.04.2013 22:36): Bohužel součástí nebyl :) až potom to vydávali jako kompletos ..ja treba ee mel pri koupi ;) ..Kupoval jsem ho ve meste tenkrat ,kde bylo Gothic 3: Forsaken Gods Enhanced Edition za pakatel v pocate
A stastlivci to mohli dostat i ve score, nebo v levlu vsechny 3 díly snad
A stastlivci to mohli dostat i ve score, nebo v levlu vsechny 3 díly snad
FG bolo sucastou G3, ktory som samozrejme kupil...stahujem EE, ktory uz pri kupenej verzii samozrejme nebol :-)
@mclaren2005 (01.03.2013 12:54): Pak řekni, co si o tom myslíš
@Phoenix (01.03.2013 13:40): není až tak špatný ? Souvisí to nějak s tím hodnocením 45% u mě není zas tak špatný hodnotím tak 60% :D
Je to jen dotaz i když z psaní to vypadá na stourani
Je to jen dotaz i když z psaní to vypadá na stourani
@Garret (01.03.2013 15:40): :) A je vidět, že na tom dělala jiná frima,..tenhle datadisk je jak z louze do more jeste mu dam sanci ..ale jedine s cheatama to prolitnu nemam nervy se u toho rozcilovat
Bez Enhanced Edition je to bohuzial nehratelne...stahujem, uvidime, ake to bude s po instalacii..
@mclaren2005 (01.03.2013 12:54): jsou vytvořený 3 frakce, které mezi sebou chystají válku a je na tobě, aby ses do toho vložil a vyřešil to once and for all. jsem velkým fandou Gothic, ale datadisk podle mě nestojí za zahrání ani s EE. miluju tu atmosféru, takže jsem ho dorazil, doporučit ho ale nemůžu. questy jsou klasicky hloupoučké, rozhovory ještě hloupoučtější a vůbec celkově je to splácané dost fušersky jen qůli peněz.
@Eru (01.03.2013 13:34): Nevím, jestli je to platný argument, fandovský patch (včetně lepší hudby, zvuků a lokalizace) vyšel i na "skvost" jménem Operation: Matriarchy :-)
Nicméně Forsaken Gods opravdu není až tak špatný, jak se kolikrát vykládá. Na Gothic 3 (o předchozích díle samozřejmě nemluvě) sice nemá, ale pořád se dá celkem dobře hrát.
Nicméně Forsaken Gods opravdu není až tak špatný, jak se kolikrát vykládá. Na Gothic 3 (o předchozích díle samozřejmě nemluvě) sice nemá, ale pořád se dá celkem dobře hrát.
@mclaren2005 (01.03.2013 12:54): Ber to tak, že kdyby ta hra nestála za zahrání, tak by se s vytvářením EE patche nikdo neotravoval.
Veď questy to mať musí, rovnako aj príbeh...začínaš tam s novou postavou na LVL 1...to musí byť demotivujúce, nie?
@mclaren2005 (01.03.2013 12:54): Jsou bez orků, je to jen Myrtana, questy jsou uplne naprd (respektive vubec nejsou). Ja to s nadeji vyzkousel a potom radeji velmi rychle zabalil (po cca 2-3 hodinach).
Dostal som tento datadisk s G3. Má zmysel do toho ísť, keď si stiahnem EE? Aké hlavné zmeny to prinesie? FG sa odohráva v tých istých mestách, mám pocit že hrať to isté, v totožnom prostredí len možno s inými questami a nepriateľmi nemá zmysel. Sú tu už mestá bez orkov?
@RNDr. Gunár Pavel (12.03.2012 20:02): Ne, nebudu věnovat svůj čas hraním podprůměrných her. I když občas takovou záměrně vyhledávám, ale rozhodně jí nehraju víc jak jednou.
@ugraugra (12.03.2012 20:00): Takže dáš druhou rundičku a zdvihneš hodnocení z 30% na 50+? To není řečnická otázka. :-)
@Garret (12.03.2012 19:46): To byla řečnická otázka.
@ugraugra (12.03.2012 19:10): když se tě někdo na něco zeptá, tak mu neodpovídej otázkou.
@JohnCZ (12.03.2012 19:31): komerční update to je, protože byl vytvořen na zakázku a prodává se za skutečné chechtáky. a řekl bych, že přinesl více změn než zmiňovaný Witcher nebo SS HD - s EE se to totiž už dá docela slušně hrát.
@JohnCZ (12.03.2012 19:31): komerční update to je, protože byl vytvořen na zakázku a prodává se za skutečné chechtáky. a řekl bych, že přinesl více změn než zmiňovaný Witcher nebo SS HD - s EE se to totiž už dá docela slušně hrát.
Tenhle Enhanced Edition není ani komerční update, jako byl tehdá Zaklínač (a už u něj mi to příjde zbytečný) a proto to dle mého názoru na DH nemá co dělat. Je to jen fandovská modifikace.
@Garret (12.03.2012 19:03): To je zase remake běžící na novém enginu. Má Forsaken Gods: EE nový engine?
@ugraugra (12.03.2012 18:36): nevím, jaké tady jsou pravidla, ale proč je tady tedy Serious Sam HD, který přinesl pouze novou grafiku bez nového obsahu?
@Wolverine (12.03.2012 13:09): No moment, to že quest byl kvůli bugu nepřístupný se nerovná novému obsahu :D Vidím to jak Eru, to bysme sem mohli rovnou přidat i G3 s posledním Community patchem, protože dělá to stejné.
@Eru (12.03.2012 11:44): Možná máš pravdu, ale i tak Enhanced Edition údajně zpřístupňuje questy, které byly dřívě kvůli bugům/chybě nepřístupné. Při spolupráci české komunity byly dokonce texty související s těmito questy dopřeloženy.
Tak či tak, hru už jsem dal do schválení před 2 hodinami, nechám rozhodnutí na schvalujících.
Tak či tak, hru už jsem dal do schválení před 2 hodinami, nechám rozhodnutí na schvalujících.
Chysta se reedice puvodniho Gothica 3 s nejakym megapatchem, spolecne se vsemi ostatnimi Gothicy, kterym se Gothic jeste dalo rikat.
@RNDr. Gunár Pavel (12.03.2012 11:28): Jenže narozdíl od Zaklínače, který aspoň obsahuje nová příběhová dobrodružství, tento patch pouze opravuje bugy, vylepšuje grafiku a snižuje skutečné hardwarové nároky.
Steam automaticky stahuje nejnovější oficiální patch. Tenhle je tam zdůrazněn jen proto, že je neoficiální. Všimni si např., že neopatchovanou verzi nenabízejí.
Steam automaticky stahuje nejnovější oficiální patch. Tenhle je tam zdůrazněn jen proto, že je neoficiální. Všimni si např., že neopatchovanou verzi nenabízejí.
@Eru (12.03.2012 11:24): Skutečně? Ano příznávám, že je to vymezení rozostřené, ale tohle je něco většího, než je prachobyčejný patch. FG se tak prodává i na Steamu.
@Wolverine (12.03.2012 09:59): To je přece jen název patche. Přidej to maximálně do zajímavostí nebo odkazů.
@Wolverine (12.03.2012 10:18): A co brainstorming? Výběrové řízení? Valná hromada? Ale což. Go Wolvi, go!
@RNDr. Gunár Pavel (12.03.2012 10:06): V tom případě se pustím do její realizace :-)
@Wolverine (12.03.2012 09:59): No vidíš, to je nápad. Já v tom nevidím problém. :)
Tak si říkám, něměla by tady být na DH přidáná i tato verze - Enhanced Edition? Těch vylepšení a hlavně oprav je vážně hodně. Díky EE verzi bych hodnocení zvýšil, ale tím pádem bych hodnotil "jakoby" tuhle původní vydanou verzi.
@ugraugra (07.02.2012 11:26): Tys udelal chybu, ze jsi tomu panakovi dal 50 000 z cheatu, jsou dva zpusoby, jak si alterantivne zaquestovat. Podle me prave ta s Thorusovym pobocnikem Oschem (lidskou variantu jsem nehral) je nejlepsi cast hry. Stejne tak hrat to pred megapatchem musela byt desna otrava. Nerikam, abys to hral znovu, to chranbuh, jen ze jsi nevidel to lepsi, co hra muze dnes dat.
@RNDr. Gunár Pavel (09.02.2012 20:02): Diky, muj prvni spise negativni komentar na DH. Dosud jsem psal jen ty oslavne.
@RNDr. Gunár Pavel (09.02.2012 20:02): Diky, muj prvni spise negativni komentar na DH. Dosud jsem psal jen ty oslavne.
@hvezdosvit (07.02.2012 16:54): Po dlouhé době zase férový komentář&hodnocení pro hru, které mnozí dávali 0/10 ještě než vyšla. :)
Praveze ja zblbnuty uz jsem. A nejde to odzblbnout. Viz muj profil. Hodnoceni v casopisech jsou jedna vec, kterou jsem si to ospravedlnil.
Druha vec je, ze jsem hodne vytizeny a cas s hrami, ktere hodnotim pod 80% nepovazuji za uzitecne straveny. Ten limit, kde se hra vyplati a nevyplati hrat pak muzu mit jinde.
Druha vec je, ze jsem hodne vytizeny a cas s hrami, ktere hodnotim pod 80% nepovazuji za uzitecne straveny. Ten limit, kde se hra vyplati a nevyplati hrat pak muzu mit jinde.
Jo, nenech se zblbnout tím, že za posledních pět let dostávají v recenzích drtivé většiny médií i ty nejhorší hry přinejmenším 50%.
@hvezdosvit (07.02.2012 11:22): 55% znamená nadprůměr. Jestli to je ztráta času, tak nebud měkkej a dej tomu mín ;)
Uz jsem se vyrovnal s tim, ze jsem FG koupil, dohral. Je to za mnou. Kdyz to vyjde napisu komentar a zduvodneni.
G3 se mi libil, hodne. Hral jsem taky s komunitnimi patchi. Po tehle stranceje na tom FG o neco malo lepe, ale taky zadna hitparada.
6/10 davam proto, ze jsem to byl schopny, i kdyz za olbrimi pomoci google dohrat, jeste to mohlo ode me dostat 5/10 a precijenom jsemse obcas bavil. Ale zkratka ne dost, abych FG doporucil. Nedoporucuji, je to ztrata casu.
G3 se mi libil, hodne. Hral jsem taky s komunitnimi patchi. Po tehle stranceje na tom FG o neco malo lepe, ale taky zadna hitparada.
6/10 davam proto, ze jsem to byl schopny, i kdyz za olbrimi pomoci google dohrat, jeste to mohlo ode me dostat 5/10 a precijenom jsemse obcas bavil. Ale zkratka ne dost, abych FG doporucil. Nedoporucuji, je to ztrata casu.