V dvourozměrné hororové hříčce Knock-Knock se vžijete do postavy hocha se smrtelně bílým obličejem a ohromnými kruhy pod očima od věčné nevyspalosti. Má mrtvolný výraz a v ruce drží lucernu na svíčky. Jako příbytek mu slouží opuštěný dřevěný domek, situovaný v lokalitě u hrůzu nahánějícího lesa.
Příčinou chlapcových "očních pytlů" jsou noční nájezdy příšer, které po setmění ožívají a podmaňují si prostory onoho osamělého obydlí. "Nespavec" dohání probdělý čas v noci ulehnutím za bílého dne, kdy střádá energii na večerní stráž.
Úkol je jasný, udržet se naživu pod hvězdami ozářeným nočním nebem až do prvních zlatavých paprsků ranního slunce. Musíte být neustále v pohybu s rozsvícenou lucernou a vyvarovat se střetu s nezvanými "hosty". Současně je při obchůzkách potřeba domek průběžně opravovat, přestavovat a postupně získávat předměty odhalující nitro zápletky.
@IcePickLodger (18.10.2013 23:23): Ohledně najití všech zápisků zřejmě musíme v tu noc prošmejdit všechny pokoje, né se jenom zdržovat "v kruhu" tří/čtyř místností. Vzhledem k přítomným přízrakům to nebude procházka růžovým sadem.
Ty výlety taktéž nepobírám, ono když se jdem projít, tak nás stejnak les navede zpátky do baráku.. V těch útržcích z diáře se psalo něco o paktu s duchama z lesa, něco s noční hostinou, s hrou na schovávanou, která stále trvá.. Něco v tom smyslu, si to nepamatuju xD. A hoch se tomu upsal.. O-o
Ice-Pick Lodge si na tyto wtf, mindfuck způsoby zakládá. :D Nechávají to na naší představivosti. Jak se s tím popasujeme, si to vyložíme, je jen na nás. (:
Ty výlety taktéž nepobírám, ono když se jdem projít, tak nás stejnak les navede zpátky do baráku.. V těch útržcích z diáře se psalo něco o paktu s duchama z lesa, něco s noční hostinou, s hrou na schovávanou, která stále trvá.. Něco v tom smyslu, si to nepamatuju xD. A hoch se tomu upsal.. O-o
Ice-Pick Lodge si na tyto wtf, mindfuck způsoby zakládá. :D Nechávají to na naší představivosti. Jak se s tím popasujeme, si to vyložíme, je jen na nás. (: