V roce 1982 budoucí profesor matematiky Greg Kuperberg vytvořil PC klon Pac-Mana, slavné japonské arkádové (automatové) hry z roku 1980 (vyvinuté za cca 18 měsíců Toru Iwatanim, zaměstnancem společnosti Namco). V roce 1982 společnost Midway vytvořila neautorizované pokračování Pac-Mana s názvem Ms. Pac-Man (rovněž video herní automat), které bylo v roce 1983 portováno i na PC.
Greg otočil herní plochu Pac-Mana o 90°, aby lépe odrážela charakter počítačových monitorů. Hra má čtyřbarevnou CGA grafiku, inteligentní duchy a hratelností věrně kopíruje originál.
Ve hře hráč kontroluje Pac-Mana (nebo PC-Mana), provádí jej bludištěm a požírá ťupky, vyhýbá se přitom duchům, kteří se vynořují ze středu herní obrazovky a snaží se PC-Mana chytit a připravit jej o život. Na obrazovce jsou 4 větší blikající ťupky, které promění naopak PC-Mana na krátkou dobu ve žrouta duchů. Když se PC-Manovi povede zhltat všechny ťupky na obrazovce, zvýší se level a hra pokračuje na stejné obrazovce nanovo.
Je to ale zatraceně těžká hra :).