V umělecky pojaté akční adventuře Pinstripe se coby bývalý kněz Teddy vydáváte do Pekla zachránit svou tříletou dcerku Bo, která byla ve vlaku unesena záhadnou bytostí v buřince, panem Pinstripem. V mrazivém podsvětí bude třeba nalézt unesenou holčičku a postavit se své nemesis, klíč ke všemu se přitom nalézá v Teddyho temné minulosti.
Cestou posmrtným životem, připomínající oproti zvyklostem zasněženou pohádkovou krajinu, se hlavní postava setkává s různými obyvateli a při plnění rozličných úkolů se odkrývají nové, dříve nedostupné oblasti nelineární mapy, přičemž ty stávající se mění v závislosti na vývoji příběhu. Průběh hrou se krom interakce s bytostmi sestává ze skákání, řešení rébusů, sestřelování rozličné havěti prakem či později samopalem, nebo nákupem nového vybavení v místních obchůdcích. Dohrání příběhové kampaně zpřístupňuje Adventure Plus mód s novými lokacemi a bonusy.
Hra je výsledkem pětiletého vývoje rodáka z Jižní Karolíny, Thomasem Brushem, který se vizuálně inspiroval poetikou animovaných filmů Tima Burtona nebo Alenkou v říši divů.
Po stránce atmosféry není hře moc co vytknout. Je to pěkná kreslená příběhová plošinovka s kvalitním hudebním doprovodem. Příběh je poměrně předvídatelný, ale nijak o to u takto krátké záležitosti nevadí. Některé scény dokáží dát i tu správnou emoční ráno přímo na solar :-)
Gamedesign je na tom už o něco hůř. Hra totiž obsahuje úmorné množství backtrackingu. Již navštívené oblasti budete navštěvovat stále znovu, protože se tam často odemkne něco potřebného k postupu, nebo jen proto, že jiná cesta zpět prostě nevede. Chápu snahu natáhnout herní dobu, která se u mě pohybuje pod 3 hodiny, ale tohle si mohl Thomas Brush odpustit. Mimo to se jedná o víceméně standardní hopsačku, nic tu nedrhne, ale ani přímo neoslní.
Gamedesign je na tom už o něco hůř. Hra totiž obsahuje úmorné množství backtrackingu. Již navštívené oblasti budete navštěvovat stále znovu, protože se tam často odemkne něco potřebného k postupu, nebo jen proto, že jiná cesta zpět prostě nevede. Chápu snahu natáhnout herní dobu, která se u mě pohybuje pod 3 hodiny, ale tohle si mohl Thomas Brush odpustit. Mimo to se jedná o víceméně standardní hopsačku, nic tu nedrhne, ale ani přímo neoslní.
Pro: atmosféra
Proti: backtracking