Čekal jsem to mnohem taktičtější, snad i na tahy, ale Rock of Ages je nakonec hlavně a především závod o to, kdo dřív prorazí brány nepřátelského hradu.
Během čekání na nový balvan sice můžete na své polovičce mapy klást rozličné překážky a pasti do cesty toho nepřátelského, ale za prvé nový balvan je postavený za chvíli, za druhé na obranu obvykle není moc peněz, za třetí 90% překážek člověk staví zbytečně, bo se tomu nepřítel prostě vyhne. A v momentě, kdy je balvan hotový, je třeba se mu věnovat, protože nevalit balvan znamená ztrácet drahocenné vteřiny, které vás mohou dělit od vítězství.
Takže to je v podstatě moje první výtka - překážky nemají zásadní vliv na hru. Na druhou stranu i jeden úspěšný obranný val vám může zajistit vítězství. Ale většinou má člověk pocit, že se s tím patlá zbytečně a prostě nějak mi tu chybí nějaké hinty ve smyslu na co jaká přežka dobrá a jak je efektivně kombinovat, protože na dumání nad tím vážně není čas.
Mimochodem, i když balvany mají health a obranné "jednotky" z něj ukusují, neodvedu si představit, že bych měl o balvan já nebo nepřítel přijít. Na jednu sranu menší health = menší damage na nepřátelském hradu, na druhou stranu pokud nedostane balvan fakt hodně na prdel, vyjde to patrně tak jako tak na 3 rány.
Když jsem zjistil, že cesta k cíli vede jednoduše skrz rychlost, hrálo se to většinou skoro samo - až jsem si říkal, jestli je to vůbec zábava. O tu se stará spíš celkově ujetá Monty Pythonovská stylizace a hlavně animačky představující různé postavy dějin jsou vždycky správně ujeté. (Leonardo Da Vinci, Architecto!) Boss fighty jsou ale zase relativně nudné a spíš otázkou času, než čehokoliv jiného.
Z vedlejších modů je celkem fajn projíždění trati na čas, proti tomu likvidace terčů se dá až moc snadno zfixlovat na maximální body.
Během čekání na nový balvan sice můžete na své polovičce mapy klást rozličné překážky a pasti do cesty toho nepřátelského, ale za prvé nový balvan je postavený za chvíli, za druhé na obranu obvykle není moc peněz, za třetí 90% překážek člověk staví zbytečně, bo se tomu nepřítel prostě vyhne. A v momentě, kdy je balvan hotový, je třeba se mu věnovat, protože nevalit balvan znamená ztrácet drahocenné vteřiny, které vás mohou dělit od vítězství.
Takže to je v podstatě moje první výtka - překážky nemají zásadní vliv na hru. Na druhou stranu i jeden úspěšný obranný val vám může zajistit vítězství. Ale většinou má člověk pocit, že se s tím patlá zbytečně a prostě nějak mi tu chybí nějaké hinty ve smyslu na co jaká přežka dobrá a jak je efektivně kombinovat, protože na dumání nad tím vážně není čas.
Mimochodem, i když balvany mají health a obranné "jednotky" z něj ukusují, neodvedu si představit, že bych měl o balvan já nebo nepřítel přijít. Na jednu sranu menší health = menší damage na nepřátelském hradu, na druhou stranu pokud nedostane balvan fakt hodně na prdel, vyjde to patrně tak jako tak na 3 rány.
Když jsem zjistil, že cesta k cíli vede jednoduše skrz rychlost, hrálo se to většinou skoro samo - až jsem si říkal, jestli je to vůbec zábava. O tu se stará spíš celkově ujetá Monty Pythonovská stylizace a hlavně animačky představující různé postavy dějin jsou vždycky správně ujeté. (Leonardo Da Vinci, Architecto!) Boss fighty jsou ale zase relativně nudné a spíš otázkou času, než čehokoliv jiného.
Z vedlejších modů je celkem fajn projíždění trati na čas, proti tomu likvidace terčů se dá až moc snadno zfixlovat na maximální body.
Pro: humor a styl
Proti: nevyužitý potenciál, bugy