Probouzíte se na sluncem prozářené pláži poblíž obřího hotelového resortu. Zní to možná jako skvělá dovolená, kdybyste ovšem věděli, jak jste se sem dostali a netrpěli jste kompletní amnézií. Po rozmluvě s místními hosty alespoň zjistíte, že jste zaměstnancem hotelu, což vás příliš nepotěší. Značná část věcí totiž v resortu nefunguje, a to dokonce ani čas a realita. Čeká vás tedy spousta práce, pokud chcete z tohoto místa odejít.
Jedná se o surrealistickou 3D konverzační adventuru, ve které je vašim cílem utéct z tohoto podivného resortu. Náplň hry tak tvoří zejména dialogy s dalšími postavami a interakce s několika málo předměty.
Nebudu lhát, tohle jsem moc nepochopil. Jako jo, nějaké závěry, o čem že to vlastně bylo, mám, ale kdybyste mi řekli, že to celé mělo být paralelou na společnost a její vztah k umělému oplodňování slonů, přít se s vámi nebudu. Je to totiž možný. Příběh je hodně metafyzický a každá druhá postava je vtěleným Kantem. Přesto má hra a zdejší postavy určité čaro a zajímalo mě, kam to celé povede.
Ale na to, že se ve hře jen chodí a mluví, má hra dost kostrbaté ovládání, protože ke hraní potřebujete víc tlačítek, než by bylo dle mého nutné.
Shrnutí: Když se zamyslím nad hodnocením, vychází mi z toho čistý průměr. Není to špatné a má to několik zajímavých momentů, ale pokud vám tato hra unikne, vůbec nic se neděje.
10. bod herní výzvy 2020 (hardcore)
Ale na to, že se ve hře jen chodí a mluví, má hra dost kostrbaté ovládání, protože ke hraní potřebujete víc tlačítek, než by bylo dle mého nutné.
Shrnutí: Když se zamyslím nad hodnocením, vychází mi z toho čistý průměr. Není to špatné a má to několik zajímavých momentů, ale pokud vám tato hra unikne, vůbec nic se neděje.
10. bod herní výzvy 2020 (hardcore)