Perličky z vývoje
Zergové byli ze začátku pojmenovaní jako "Nightmarish Invanders", dále pak přejmenování na "Zurg". Nakonec však bylo upraveno na již známé "Zerg".
Začátkem roku 1997 stále mnoho konečných jednotek chybělo, hra však obsahovala třeba Terranský letoun Phoenix (později předělaný na Wraitha). Protosský Carrier byl o dost menší než dropship a Dragoun se jmenoval "Protos Templar". Terranský Goliath pak měl tři typy útoků - plamenomet, kulomet a rakety.
Těsně před betou (konec roku 1998) byl vylepšen engine hry, hlavně znásobení parametrů. V té chvíli došlo k navýšení počtu jednotek, lepší diferenciaci budov. Poprvé se objevila předloha Terranského mariňáka, která se tehdy jmenovala Marauder.
Lze tak vidět, že měl Starcraft opravdu bouřlivý a zajímavý vývoj.
Zergové byli ze začátku pojmenovaní jako "Nightmarish Invanders", dále pak přejmenování na "Zurg". Nakonec však bylo upraveno na již známé "Zerg".
Začátkem roku 1997 stále mnoho konečných jednotek chybělo, hra však obsahovala třeba Terranský letoun Phoenix (později předělaný na Wraitha). Protosský Carrier byl o dost menší než dropship a Dragoun se jmenoval "Protos Templar". Terranský Goliath pak měl tři typy útoků - plamenomet, kulomet a rakety.
Těsně před betou (konec roku 1998) byl vylepšen engine hry, hlavně znásobení parametrů. V té chvíli došlo k navýšení počtu jednotek, lepší diferenciaci budov. Poprvé se objevila předloha Terranského mariňáka, která se tehdy jmenovala Marauder.
Lze tak vidět, že měl Starcraft opravdu bouřlivý a zajímavý vývoj.