The Last Crown: Blackenrock je rozšiřující pokračování příběhu načatého v The Lost Crown: A Ghost-Hunting Adventure, sloužící jako prequel k již plnohodnotnému druhému dílu plánované trilogie nazvaném The Last Crown: Haunting of Hallowed Isle, jenž je plánován na konec roku 2014. Klasická "2,5D" adventura je vytvořena v enginu Wintermute, a je laděna do černobílé vizuálního pojetí.
Před stovky let, na malém ostrůvku Blackenrock jihozápadní Anglie se odehrála nevysvětlitelná událost. Trojčlenná rodina byla nalezena již po jejich smrti, služebná Anne Whittle spolu s bratrem Peterem nebyli nikdy nalezeni. Nedlouho poté se začaly objevovat pověry o okolnostech tragédii, značící možnost, že Anne byla čarodějnicí či to, že pan Bellamy, bádal v oblastech okultní činnosti a tak přivolal neštěstí na svou rodinu.
Nadešel čas Halloweenu v ospalém městečku Saxton, a Nigel Danvers usíná vysílen z nedávných událostí. Společně s Lucy Reubans se však dalšího dne vydávají na Blackenrock, aby se pokusili rozluštit zdejší tajemství, a to i za pomoci přístrojů na vyhledávání duchů a nevysvětlitelných událostí.
The Last Crown: Blackenrock, respektive The Halloween Haunting, bylo původně plánováno jako rozšíření kratšího rozsahu vydané speciálně k Halloweenu roku 2013, v této době však titul Darkling Room nestihl vyjít a rozhodlo se tak o plnohodnotné podobě hry a pozdějším datu vydání.
Darkling Room - 'Crown building'
Incubus je venku, Boakes naznačuje vydání TLC (listopad?), kdo ví, možná to je opravdu již na spadnutí :).
Incubus je venku, Boakes naznačuje vydání TLC (listopad?), kdo ví, možná to je opravdu již na spadnutí :).