Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

WG Realms 2: Siege Breaker

04.03.2011
80
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
freeware
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Totální konverze Duke Nukem 3D s více než 95 % nového obsahu. Autoři se inspirovali nejen v Dukovi, ale také v dalších oldschool hrách minulého století a zkombinovali tak prvky z her jako Quake, Heretic, Hexen, Witchaven a především pak Doom. Vytvořili vlastní megalomanské úrovně a do celého mixu přimíchali hromady svých herních mechanismů.

Současná verze hry 1.2 obsahuje dvě větší epizody - Siege Breaker a WG Realms plus dvě menší mapy, přičemž po dohrání jedné z nich se odemkne nový charakter. Místo Duka tak hráč ovládá rytíře, který má své vlastní středověké zbraně a schopnosti.

Hra byla uvolněna jako stand-alone a na dalších epizodách se stále pracuje.


Poslední diskuzní příspěvek

Podařilo se mi dokončit celou úroveň. Problémem jsou ty náboje. Dají se získávat jen z truhel, popř. z Upgrade Shopu, ale to bych musel mít i speciální drahokamy apod. Množství nepřátel je tak velké, že vydělám více peněz, než kolik jich lze v dané úrovni utratit. A to čistě proto, že je tam příliš malý počet truhel. A zbylé finanční konto se maže, jak postoupím do dalšího levelu. Náboje sotva na nějakém tom minimu. Vzhledem k tomu, jak megalomanské byly bitvy, co jsem nějak ustál. A rázem nemám ani ten tisíc zlaťáků, co jsem na konci té dokončené úrovně měl.

Samotný design a boje jsou ale perfektní. A fakt je to neskutečně rozsáhlé.

No, pěkný. Hra stále prochází aktualizacemi. Krátce po vydání samozřejmost, ale za cenu nekompatibilních savů. Asi nechám, jak je. Jedině, že by mi to dělalo různé neduhy, to se zatím nestalo.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC --
Slovo "totální" ve spojení s WG dostává úplně jiný význam. To, co přináší tohle monstrózní dílo, má v FPS světě jen těžko obdoby... neskutečný koktejl řeže, monstrózních exteriérů, hromady použitelných předmětů, dovedností a nápaditých nepřátel.

Řež je v téhle hře celkově tak nějak "krát dva". Účinnost zbraní je nekompromisní a nepřátelé se po zásahu často rozstříknou do prostoru, vytvářející gejzíry krve, masa a vnitřností. Jen těžko bych hledal podobně brutální a zároveň komplexní oldschool střílečku...

Siege Breaker:

Poněkud zlouhavý rozjezd mě málem odradil, také díky pocitu, že se mi z grafiky dělá tak trochu šoufl. Naštěstí to byl jen chvilkový záchvěv a druhý den už bylo vše v pořádku.

Jakmile hráč dostane do ruky brokovnici, začíná opravdová řežba. Level-design je v exteriérech obrovitý, i přes to se nikdo nemusí bát, že by se ztratil. Některé momenty byly epické, hlavně když jsem vešel do prostoru překypujícím hromadou nepřátel, přičemž v ruce jsem neměl nic jiného, než BFG 6666. Ještě se k tomu přidala runa na zpomalování času a celý efekt naprostého masakru byl dokonalý.

Konec mě trochu mystifikoval, protože po poražení hlavního bosse jsem skončil zpátky v Nexusu, kde sice byl improvizovaný ohňostroj na oslavu mého vítězství, ale zároveň se nic nedělo a já mohl volně chodit v celém levelu bez dalšího významu.

Castle Demonhorn:

A já myslel, že to bude celá epizoda… jedná se "pouze" o jeden level, jehož dokončením se odemkne nový charakter (rytíř).

Castle Demonhorn je opravdu obrovský. Dýchá z něj gotická atmosféra chladivých zdí hradu, zabere dobré dvě hodiny a level-design je více než povedený, ačkoli by někdo mohl občas bloudit.

WG Realm:

Autoři to trochu přepískli se Cyberdemony a nasáčkovali je do každého rohu, nejlépe hodně vzdáleného a špatně dostupného. Poslední dvě mapy už opravdu nebyly svou obtížností pro smrtelníky a souboj s bossem už jsem měl chuť po patnácté vzdát, než jsem si vybavil použití POW, se kterým boss padl během chvilky.

Designově to není vůbec špatné. Je lineárnější, chybí mu členitost Siege Breakera, ale zase je akce více koncentrovaná do lineárnějšího oldschool stylu.

Utter Chaos:

Pouze jedna mapa na hodinu, která svou kvalitou nepředstavuje nic, co by stálo za to hrát. Hned od začátku začíná řež ve stylu Serious Sama, přičemž konec autoři tak trochu nedali svým megalomanstvím. Engine není schopný tak velké množství nepřátel zvládat vykreslovat, takže jsem měl bosse neviditelného druhou půlku souboje. Hořká tečka.

***/5
+14