Pokud nějaká hra dostala ve Score hodnocení 2/10, bylo to známkou absolutního braku. A tím také "D", jedna z vlajkových lodí 3DO, je. A jediné pozitivum, a to technologické zpracování, které bylo ve své době, a zvláště na konzolích, nadprůměrné již těžko někoho oslní.
Zbytek, tedy to podstatné, patří již k tomu nejhoršímu, co lze u adventury z vlastního pohledu nalézt. V první řadě jde o pohyb, který z 20 minutové hry úspěšně tvoří tříhodinové dílo (za startovních 65 dolarů povedený poměr) a jde tak "D" stále považovat za profesionální produkt s možností udání distributorům (ač Sony na PSX před finišem couvali). Samotné dohrání tak otestuje hráčovu trpělivost jako málo co. Sluší se také zmínit nemožnost uložení po celou hru. Adventurní část, a tedy logické problémy a používání předmětů ve správné chvíli také dokazuje jisté nepochopení autorů, co adventuru dělá zábavnou. Zjevně viditelné předměty, backtracking (s pomalým pohybem ještě násobený) nebo i časový limit! to nejsou. Příběh netřeba zmínit, jelikož si pozornost ani nezaslouží.
"D" způsobuje odpor k videohrám a proto by ji nikdo zkoušet neměl. A to ani ti, kteří chtějí vyzkoušet většinu, historicky podstatných, titulů žánru.
Zbytek, tedy to podstatné, patří již k tomu nejhoršímu, co lze u adventury z vlastního pohledu nalézt. V první řadě jde o pohyb, který z 20 minutové hry úspěšně tvoří tříhodinové dílo (za startovních 65 dolarů povedený poměr) a jde tak "D" stále považovat za profesionální produkt s možností udání distributorům (ač Sony na PSX před finišem couvali). Samotné dohrání tak otestuje hráčovu trpělivost jako málo co. Sluší se také zmínit nemožnost uložení po celou hru. Adventurní část, a tedy logické problémy a používání předmětů ve správné chvíli také dokazuje jisté nepochopení autorů, co adventuru dělá zábavnou. Zjevně viditelné předměty, backtracking (s pomalým pohybem ještě násobený) nebo i časový limit! to nejsou. Příběh netřeba zmínit, jelikož si pozornost ani nezaslouží.
"D" způsobuje odpor k videohrám a proto by ji nikdo zkoušet neměl. A to ani ti, kteří chtějí vyzkoušet většinu, historicky podstatných, titulů žánru.
Pro: ?
Proti: od designu po hudbu