Jedničkou jsme nedávno oživili starej team. Dvojka teda byla jasná volba především z důvodu kýžené kooperační hry.
Celý to vypadá jako předchozí díl. Stejně se to i hraje. Co se zlepšilo je prostředí, který mi tentokrát přišlo jaksi víc atraktivní a taky se podařilo mírně minimalizovat HUD. I kampaň ujde. Příběh Toma Clancyho však vnímám jen jako pouhou kulisu pro přísun nepřátel, ne jako klad. Velmi zajímavý potom je získávání hodností a zkušenostních bodů, za který člověk postupně odemyká vybavení, oblečení a různý jiný serepetičky a tak.
Co se týče obtížnosti, tak na realistic mi dala předposlední kapitola (sám bez teamu) celkem zabrat a celkově by se dala označit za ucházející. UI dovede i překvapit.
Co mě naopak moc zklamalo je fakt, že se dá hrát story-mode pouze ve dvou lidech. Proč kampaň nemá podporu hry pro čtyři hráče jako v díle předchozím je mi záhadou. (Když se hraje ve dvou dostanou hráči navíc k sobě 2 boty).
Náhražkou kooperace pro 4 se tak stává "terorist hunt", jehož kvality pokulhávají, především z důvodu postupného respawnu (pokud jsem si dobře všiml) nepřátel a tak místo postupu vpřed stačí v podstatě své bránit jedno místo. Co potom hraničí s drzostí je prachsprostý okopírování mnoha multiplayerových levelů (aspoň že těch povedených) z dílu Raven Shield a jeho datadisků.
To si autoři řekli, že generace, co si to dávala v roce 2003 již odrostla a nepozná se to?
70% Svižná akce, která neurazí. Škoda toho odfláknutí multiplayeru.
Celý to vypadá jako předchozí díl. Stejně se to i hraje. Co se zlepšilo je prostředí, který mi tentokrát přišlo jaksi víc atraktivní a taky se podařilo mírně minimalizovat HUD. I kampaň ujde. Příběh Toma Clancyho však vnímám jen jako pouhou kulisu pro přísun nepřátel, ne jako klad. Velmi zajímavý potom je získávání hodností a zkušenostních bodů, za který člověk postupně odemyká vybavení, oblečení a různý jiný serepetičky a tak.
Co se týče obtížnosti, tak na realistic mi dala předposlední kapitola (sám bez teamu) celkem zabrat a celkově by se dala označit za ucházející. UI dovede i překvapit.
Co mě naopak moc zklamalo je fakt, že se dá hrát story-mode pouze ve dvou lidech. Proč kampaň nemá podporu hry pro čtyři hráče jako v díle předchozím je mi záhadou. (Když se hraje ve dvou dostanou hráči navíc k sobě 2 boty).
Náhražkou kooperace pro 4 se tak stává "terorist hunt", jehož kvality pokulhávají, především z důvodu postupného respawnu (pokud jsem si dobře všiml) nepřátel a tak místo postupu vpřed stačí v podstatě své bránit jedno místo. Co potom hraničí s drzostí je prachsprostý okopírování mnoha multiplayerových levelů (aspoň že těch povedených) z dílu Raven Shield a jeho datadisků.
To si autoři řekli, že generace, co si to dávala v roce 2003 již odrostla a nepozná se to?
70% Svižná akce, která neurazí. Škoda toho odfláknutí multiplayeru.
Pro: Zpracování střelby a zbraní, možnost kooperace, hodnosti a postupné odemykání vybavení
Proti: Příliš stejné jako předchůdce, okopírování starých multiplayerových map, kampaň max ve dvou, systém krytí, terrorist hunt