Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Hitman: Absolution

  • PC 75
Již několikrát bylo řečeno, že tohle není Hitman. Napůl souhlasím. Těžké odpoutání od minulých dílů a vytváření nesmyslů v příběhu a postavách dává pocit, že je něco zatraceně špatně. K Absolution musíte mít dost odlišný přístup, pokud si ho chcete užít. Zkuste se prostě odpoutat od předešlých částí Hitmane a dejte tomuto dílu šanci. Není to tak hrozné, jak se zdá. Stále je to z části Hitman, takže převleky a tvoření "nehod" je stále velkou součástí hry. Přesto se až moc tlačí na klasický stealth, který vaše plánování tak trochu ničí a zakládá si na šikovnosti a reakcích. Kazí to dojem, protože vývojáři tímto zůstali na půl cesty k opravdu dobrému dílu. Bohužel je nestranné nucení ke klasickému plížení až příliš patrné. Kouzlo je však pro mě v této hře trochu jinde. Kombinování postupu. Párkrát jsem se vyprdl na skóre a rozhodl jsem se jít dynamickou cestou. Musím uznat, že spojení těchto dvou součástí funguje ještě lépe než ve Splinter cell conviction. Je to svižné a zábavné. Prostě není nad to někomu hodit kudlu do ksichtu a převlíknout se za maskota, který vypadá jako kuře, a při odhalení zpráskat a postřílet nepřátele. A neříkejte, že by se vám to nelíbilo!
Jelikož v předešlých dílech nebyl moc děj, tak square enix zde vytváří filmovou atmosféru. Jak však víme, tak tato firma si zakládá na emocích ve hře, takže volba hrdiny bez emocí je tak trochu no...jak to říct? Blbost? Charakter 47čky tedy neudrželi. Což je škoda vzhledem k barvitosti ostatních postav a celkovému vývoji dějství. Ne že by přímo scénář byl napsaný nějak překvapivě, ale právě to zpracování ve stylu square vám často díky svému černému humoru vykouzlí úsměv na rtech.
Co se týče kontraktů, tak mi přijdou velmi obyčejné. Prostě se snažíte zabít člověka, kterýho uživatel vybere. Na tom není nic špatného. Musíte prostě dosáhnout toho, co člověk - stvořitel zvládnul sám. Díky tomu se ve výsledku tvoří obyčejnost úkolů a cílů. Záleží na vašich prioritách. Jestli je to dobře nebo špatně. Osobně jsem v kontraktech strávil málo času, tak nemohu osobně posoudit. Každopádně musíte být elitní vrahoun.

Pro: Dynamická změna stylu hrání, příběh, postavy, stále kreativní způsoby, jak splnit úkol, střelba má smysl, soundtrack, systém výzev

Proti: málo Hitmanovské, HW požadavky vzhledem ke grafice, mezery v příběhu, velký důraz na klasický stealth, online mode pro mě

+5