Strašná pecka, dodnes Epicem nepřekonaná. AI Stroggů se vším všudy trumfla snad až AI ve Far Cry. Díky tomu mohly být souboje postaveny na kvalitě a ne na kvantitě. Být tam těch Stroggů malinko víc, asi je to i obtížné.
Na rok 1998 brilantní audiovizuální stránka. Škoda, že něco velmi podobného nevzniklo také v Quake 3 enginu. Epická hra od Epicu v dobách, kdy měli krátkodobě ještě lepší formu než iD Software, mj. díky odvážnějším a nápaditějším level designérům (jejich jména si můžete pravidelně přečíst při vstupu do nové úrovně - geniální a přitom neotravné promo).
Na rok 1998 brilantní audiovizuální stránka. Škoda, že něco velmi podobného nevzniklo také v Quake 3 enginu. Epická hra od Epicu v dobách, kdy měli krátkodobě ještě lepší formu než iD Software, mj. díky odvážnějším a nápaditějším level designérům (jejich jména si můžete pravidelně přečíst při vstupu do nové úrovně - geniální a přitom neotravné promo).