Sehnal sem si kolekci Horror Pack a jdu na to pěkně chronologicky. Začínam hrát Elvíru1. Po pár hodinách hraní jsem nucen hledat na internetu Spell Book. Při hledání jsem si všiml že verze pro Amigu má i čestinu! Nedalo mi to a po pár úpravách mi jde česky i PC verze. Tak sem začal odznova...
Hra ma rychle vtahující atmosféru. Samotný hrad není až tak rozlehlý (800 místností z popisku hry hra opravdu nemá), všude se dá docela dobře orientovat, i tak sem raději v labyrintu použil mapu (ne z důvodu bloudění, ale kvůli optimalizaci použít co nejméně kouzel cestou ke hnízdu). Zarazilo mne že k dohrání hry je třeba vytvořit jen dvě kouzla. Můj inventář nabitý bylinkama, broukama a stonožkama je tak zcela zbytečný. Jiné kouzla jsem ani nezkoušel. Líbilo se mi hledáni šesti zlatých klíčů, bez koukáni do návodu bych některé ani nenašel. Při snaze o najítí asi pátého klíče sem musel začat hrát od znovu, kvůli mé fatální chybě. Mám ve zvyku sejvovat jen jednu pozici, dostal sem se do katakomb a při průzkumu se mi podařilo zaplavit jednu komoru, naštestí sem proplaval tunelem a vylezl ven cez studnu. Save. Pak zjistím že v oné komoře jsem měl uložit jedny pozůstatky. Bohužel na jeden nádech se to cez studnu fakt nedá stihnout... Takýchto překvapení ma hra více, i při odemykání finální truhly opravdu záleží na poradí klíčů. Jiné činnosti zas není třeba vůbec udělat, např. zabíjet upírku je víceméně zbytečné.
Vzhledem ke stáří hry se i tak jedná o velmi povedení kousek.
Hra ma rychle vtahující atmosféru. Samotný hrad není až tak rozlehlý (800 místností z popisku hry hra opravdu nemá), všude se dá docela dobře orientovat, i tak sem raději v labyrintu použil mapu (ne z důvodu bloudění, ale kvůli optimalizaci použít co nejméně kouzel cestou ke hnízdu). Zarazilo mne že k dohrání hry je třeba vytvořit jen dvě kouzla. Můj inventář nabitý bylinkama, broukama a stonožkama je tak zcela zbytečný. Jiné kouzla jsem ani nezkoušel. Líbilo se mi hledáni šesti zlatých klíčů, bez koukáni do návodu bych některé ani nenašel. Při snaze o najítí asi pátého klíče sem musel začat hrát od znovu, kvůli mé fatální chybě. Mám ve zvyku sejvovat jen jednu pozici, dostal sem se do katakomb a při průzkumu se mi podařilo zaplavit jednu komoru, naštestí sem proplaval tunelem a vylezl ven cez studnu. Save. Pak zjistím že v oné komoře jsem měl uložit jedny pozůstatky. Bohužel na jeden nádech se to cez studnu fakt nedá stihnout... Takýchto překvapení ma hra více, i při odemykání finální truhly opravdu záleží na poradí klíčů. Jiné činnosti zas není třeba vůbec udělat, např. zabíjet upírku je víceméně zbytečné.
Vzhledem ke stáří hry se i tak jedná o velmi povedení kousek.
Proti: lechce se da posrat postup ve hře, třeba sejvovat na víc pozic