AitD ztroskotává na jediné věci - ovládání. Nevím, na čem autoři zrovna jeli, když se rozhodli do hry implementovat něco tak strašného. Zkoušel jsem hrát na gamepadu, ale bylo to ještě horší. V jednom kuse jsem bojoval nejen s virtuálními nepřáteli, ale taky s vlastní klávesnicí. Každá akce v inventáři, nebo jen interakce s předměty, každý souboj nebo řešení hádanky - to všechno je jedna velká noční můra.
Hraní jsem zoufale vzdal někdy v deváté epizodě a rozhodně se k ní už nikdy nevrátím. Abych se při souboji s bossem soustředil na to co mám zrovna zmáčknout za tlačítka k otevření inventáře a namíchání molotova koktejlu... na to opravdu nemám nervy.
Přitom samotná hra je opravdu povedená, variabilní hratelnost a level-design, řešení hádanek pomocí fyziky nebo jen hudební doprovod... to vše funguje jak má.
Veliká škoda.
Hraní jsem zoufale vzdal někdy v deváté epizodě a rozhodně se k ní už nikdy nevrátím. Abych se při souboji s bossem soustředil na to co mám zrovna zmáčknout za tlačítka k otevření inventáře a namíchání molotova koktejlu... na to opravdu nemám nervy.
Přitom samotná hra je opravdu povedená, variabilní hratelnost a level-design, řešení hádanek pomocí fyziky nebo jen hudební doprovod... to vše funguje jak má.
Veliká škoda.