• Obsáhlý svět ve slušném grafickém hávu.
• Výběr z herních postav.
• Pistole, roboti, trocha sci-fi.
∙ Mnoho zbraní, zbroje, předmětů atd. Dokonce všude vývojáři slibují kompletovací sety, já ale za celou hru narazil na jeden jediný unikátní předmět.
◦ V multiplayeru hraje každý hráč vlastně za sebe. Předměty si nelze mezi sebou předávat, obchodníci mají pro každého naprosto rozdílné věci.
◦ Neúměrná náročnost na HW požadavky, navíc loadovací čas hry (vždy po restartu PC) byl cca 15 minut, než se 1,5Gb načetlo do cashe.
◦ Po první čtvrtině hry jsem se soustředil akorát na hlavní questy a sanžil se k oranžovým kroužkům na mapě co nejrychleji dojet na koni, proklikat a jet dál.
◦ Nudné, stereotypní souboje. Hráč akorát začne nadávat, když mu hemžící se nepřátelé zabijí koně a on je nucen ničit, co vidí.
◦ Nevyvážené skilly. Hráč si vystačí prakticky se 3 třemi z 12 možných. V prvním díle byly skilly alespoň trochu odlišné a někdy i pobavily (skákající upírka byla opravdu vtipná), tady jsem ale nic takového nenašel.
◦ Combat music. Tohle opravdu pos*ali! Dávat nějaký uřvaný německý kytarový nářez do už tak prapodivného prostředí je prostě hnus velebnosti.
◦ Závěrečný boss se dal zničit jedině kombinací zběsilého mačkání tlačítka myši a ještě zběsilejšího mačkání tlačítka na pití lektvarů, kterých jsem pro jistotu nakoupil co peněženka ráčila.
• Výběr z herních postav.
• Pistole, roboti, trocha sci-fi.
∙ Mnoho zbraní, zbroje, předmětů atd. Dokonce všude vývojáři slibují kompletovací sety, já ale za celou hru narazil na jeden jediný unikátní předmět.
◦ V multiplayeru hraje každý hráč vlastně za sebe. Předměty si nelze mezi sebou předávat, obchodníci mají pro každého naprosto rozdílné věci.
◦ Neúměrná náročnost na HW požadavky, navíc loadovací čas hry (vždy po restartu PC) byl cca 15 minut, než se 1,5Gb načetlo do cashe.
◦ Po první čtvrtině hry jsem se soustředil akorát na hlavní questy a sanžil se k oranžovým kroužkům na mapě co nejrychleji dojet na koni, proklikat a jet dál.
◦ Nudné, stereotypní souboje. Hráč akorát začne nadávat, když mu hemžící se nepřátelé zabijí koně a on je nucen ničit, co vidí.
◦ Nevyvážené skilly. Hráč si vystačí prakticky se 3 třemi z 12 možných. V prvním díle byly skilly alespoň trochu odlišné a někdy i pobavily (skákající upírka byla opravdu vtipná), tady jsem ale nic takového nenašel.
◦ Combat music. Tohle opravdu pos*ali! Dávat nějaký uřvaný německý kytarový nářez do už tak prapodivného prostředí je prostě hnus velebnosti.
◦ Závěrečný boss se dal zničit jedině kombinací zběsilého mačkání tlačítka myši a ještě zběsilejšího mačkání tlačítka na pití lektvarů, kterých jsem pro jistotu nakoupil co peněženka ráčila.
Pro: Vybudovaná města, výběr z postav, prvky sci-fi.
Proti: Nehorázná nuda, nic nového, nevyváženost.