Herní sérii Commandos považuji za jednu z nejlepších vůbec, a tak když vyšlo její další pokračování s podtitulem Strike Force, nemohl jsem ho opomenout. Sice se již nejedná o hru, patřící do mého oblíbeného herního žánru real-time strategií, ale i akce z pohledu vlastních očí, vytvořená španělským vývojářským týmem Pyro Studios, se nehraje vůbec špatně.
Stejně jako ve třetím dílu i ve Stike Force došlo k redukci členů vašeho jedinečného týmu, přičemž zůstali již pouze tři - Sniper, Green Beret a Spy. Vzhledem ke změně žánru je to vcelku pochopitelné, ale Diver, kterého jsem měl společně s Greenem Beretem nejraději, mi zde opravdu scházel.
Přepínání mezi jednotlivými postavami přidává na zábavnosti a nabízí více možných řešení všech čtrnácti misí. Herní zážitek mi navíc umocnila i videa v průběhu hry, která jsou kvalitně zpracována a krásně dokreslují atmosféru a veškeré dění.
Jediné, co mě na zatím posledním dílu Commandos zklamalo (kromě o stupínek nižší obtížnosti oproti předchozím dílům) je krátká herní doba, nepřesahující deset hodin čistého herního času. Přesto jsem se u hraní hodně bavil, a i když bych byl radši, aby se herní série Commandos vrátila k původnímu žánru RTS, nezlobil bych se ani za pokračovatele Strike Force.
Stejně jako ve třetím dílu i ve Stike Force došlo k redukci členů vašeho jedinečného týmu, přičemž zůstali již pouze tři - Sniper, Green Beret a Spy. Vzhledem ke změně žánru je to vcelku pochopitelné, ale Diver, kterého jsem měl společně s Greenem Beretem nejraději, mi zde opravdu scházel.
Přepínání mezi jednotlivými postavami přidává na zábavnosti a nabízí více možných řešení všech čtrnácti misí. Herní zážitek mi navíc umocnila i videa v průběhu hry, která jsou kvalitně zpracována a krásně dokreslují atmosféru a veškeré dění.
Jediné, co mě na zatím posledním dílu Commandos zklamalo (kromě o stupínek nižší obtížnosti oproti předchozím dílům) je krátká herní doba, nepřesahující deset hodin čistého herního času. Přesto jsem se u hraní hodně bavil, a i když bych byl radši, aby se herní série Commandos vrátila k původnímu žánru RTS, nezlobil bych se ani za pokračovatele Strike Force.
Pro: tři členové týmu a přepínání mezi nimi, více možných řešení misí, videa v průběhu hry
Proti: chybí Diver, nižší obtížnost, krátká herní doba, zatím poslední Commandos