Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Josef • 35 let • ČR - kraj Ústecký

Komentář

Přejít na komentáře

Frontlines: Fuel of War

  • PC 70
F: FoW (prvotinu Kaos studia) mile rád zařadím mezi hry, od kterých jsem nečekal zhola nic, ale přesto mne tento titul překvapil více, než leckterý veleočekávaný titul. K tomuto titulu jsem se dostal asi před dvěma týdny s tím, že jsem ji měl už mnohokrát doma, ale nebyl na ní čas, případně se vyskytl nějaký technický problém. Přesto jsem se do F: FoW pustil s vervou a tešil se na hraní – přeci jen jsem věděl, že to nebude obyčejná střílečka se všemi - v dnešní době - provařenými herními aspekty.

Tvůrci si zasadili hru do blízké budoucnosti, což nikterak nevyhledávám, ale předhodili mi několik příjemných vlastností, že jsem tuto menší "vadu" s radostí přehlédl a v pozdějších fázích mi ani nikterak v hraní nevadila. V F: FoW je asi nejzajímavější používání spousty technických vychytávek, které Vám pomohou v nespočtu bezvýchodných situací, kdy jste například do rohu zahnaní. Pokud máte po ruce některý z modelů (helikoptérka s raketkami, autíčko s výbušninou, nebo třeba minitančík s kulometem na svém hřbetu, ...) je každá menší bitva oživujícím momentem.

Potěšila mě i jednoduchá destrukce prostředí, kampaň okolo 7h, netypické herní prostředí (víceméně v okolí Ruska a v přilehlých zemích), předhazování spoustě na nic nečekajících vojáků, používání vojenské techniky (Humvee, tank, helikoptéra ...). Na druhou stranu zamrzí občasně vypadávající umělá inteligence, CTF převedený do singleplayeru a v určitých momentech i značná nepochopitelnost designerů. Dobré vlastnosti převyšují chyby, které jsou sice naprosto banální, ale i tak se podařilo studiu Kaos mě překvapit – jen mě teď s odstupem času zamrzelo, že nezůstali u této značky a radši začli dělat na Homefrontu ... . Z F: FoW se totiž klidně taky mohla stát slibná série, měla kvality, které Homefront někam zašantročil :-/

Pro: vtahující hratelnost, výběr z více povolání, částečná destrukce prostředí, technika, lokality,

Proti: spíše MP převedený do SP, kratší hra pro jednoho hráče, občas docela neprominutelné chyby v umělé inteligenci,

+6