Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

Star Wars: Knights of the Old Republic

  • PC 85
Zezačátku jsem se snažil odpodídat v dialozích a jednat podle svého. Začal to se mnou jít z kopce (rozumněj: do čevena - k temné straně síly), což sem nepochopil. Hra je moc černo-bílá. A to je jediné mínus. Příběh dobrý (žádný kýčový hraní si se sílou jako ve dvojce, kde to bylo hodně na opováženou - silou vůle může jeden jedi/shit(/sith) zničit celý vesmír? WTF?), postavy a interakce mezi nimi taky dobrá, hrátky s krystaly ve světelném meči BOŽÍ.
-2 +3 −5

Heroes of Might and Magic V

  • PC 20
FŮJ! Tohle není Heroes of Might & Magic. Tohle je hnus. Nablití mi je, když to vidím. Grafika a styl je otřesný a vůbec se k heroes nehodí. Nejmarkantnější je to s Castle hradem (nebo jak se to jmenuje - prostě klasickej hrad s andělem, paladinem, kušníkam, sedlákem...), kde upg. gryf je zaměnitelný s (plácnu) 301. pokemonem, (arch) je nějaká mango(=styl)mrcha a celkově takový ten východní(což u mě znamený Čína/Japonsko/mango-) styl. Dva hrady s elfama? WTF?(CTKJ?) A ti elfi? Zas ztvárněni (opět) v mango stylu. Tředí rozměr přinesl ve strategiích pohromu (dle mého názoru a pouze ve většině her). Příklady: C&C,AoE, samozřejmě HoM&M. Pěkná malovaná grafika (3.díl) - SUPER/ULTIMÁTNÍ. 2,5D v 4. dílu - jiné jak 3. díl ale pořád dobrý. A teď podpásovka v hlavní roli s Třetím Rozměrem. Postavím budovu a není vidět. Je vidět jen v tabulce. Hlavně sem nepochopil volnost kamery ve městě. Stejně ať s tim točím sebelím, vykoumám hovno co jsem postavil. Dále 3D vadí na mapě. Není nic vidět přes různě překrývající se oběkty. Není ani poznat kudy se dá jít a kudy ne - obvzáště pekelné v podzemí. Poslední výtka: naprostá kopie třetího dílu, postrádám dějovou nebo světovou souvislost s (okopírovaným) 3. dílem a celým M&M universem (pokud tam je, napištemi ji prosím a ja to zedituju), minimum invence, dementní kecy postav příběhu (\"nechť světlo Elune(bo tak nějak)...bolablabla\" kýč!), systém stavění budov (\"pavouk\" vystřídán jakýmsi limitním systémem). ...a dál už jen samá pozitiva. Dovednosti a vlastnosti hrdinů - dobrý Některé další tabulkové informace - dobrý Lišta s pořadím bojovníků v souboji - fakt dobrý (asi největší přínos 5. dílu) Útok Zealota/Inkvizitora a jeho vzhled - dobrý/efektní Některé tabulkové informace - dobrý zpřehlednění/nadruho stranu zjednoduššení (pro nás ze staré školy nic moc)

Pro: jen pár věcí

Proti: celý tento komentář, hlavně bych vyzdvihl kopii trojky a minimum invence a grafiku a ...

-11 +9 −20

Heroes of Might and Magic IV

  • PC 90
Po stovkách hodin s HoM&M3 (rozešli jsme se v dobrém:) ) se jedná o dobré osvěžení. Grafika je taková pochybná, ale stylově není moc odlišná od třetího dílu a navíc se mi líbí. Migrace jednotek mezi frakcemi se mi naopak nelíbí, ale možnost volby mezi stavěnými budovami (kopiníka nebo balistu; rytíře nebo mnicha; anděla nebo paladina...) je dobrá.
Hrdinové - kapitola sama o sobě. V kampani se osvědčili. Když prolézáte poslední misi s hrdinou na nějakém 70. levelu, tak si pomalu vystačí sám. V normálních mapách nedosáhnete vysokého levelu, ale změna je život (oproti homam3). Dovednosti a kouzla výborné. Celkově vidím bojujícího/aktivního hrdinu kladně.
Kampaň slušná, čeština na vysoké úrovni.

Pro: skoro všechny změny proti předešlému dílu (3. díl dobrý, ale nelze hrát to samé pořád dokola, akorát tomu jinak říkat)

Proti: možná lehce nelogická migrace jednotek mezi hrady (dříve spíše antický základ, ve 4. dílu takové hala-bala-není/je-cool)

+13 +16 −3

Heretic

  • PC 100
Gotic DOOM? :D
Dobrá hra. Kopie DOOMu jak vyšitá. Originální zbraně.
Můj první multík a proto 100%.

Pro: MULTIPLAYER (nejlepší je proměňovat oponenty v kuřata)

-20 +2 −22

American McGee's Alice

  • PC 85
Parádní hra se surealistickou grafikou a atmosférou obecně.

Pro: nůž, karty - obecně všechny zbraně; grafika, prostředí, hudba a zvuky, originalita

Proti: level s bludištěm kde se respawnovali nepřátelé (zde jsem se úplně ztratil a už se z toho nevymotal)

-5 +2 −7

Might and Magic VII: For Blood and Honor

  • PC 95
Na této hře jsem byl odkojen. Nádherná malovaná grafika (monster a předmětů v inventáři [někomu se ta grafika nelíbí]), celá stránka s tabulkami vlastností (krát 4 pro každou postavu) - prostě ryzí RPG ze staré školy jak má být a další stránka dovedností (4x), inventářový fetiš ([prof.B ví]pokud hrdina hru ukončil byť jen s jedním předmětem nemající titul artefakt/relikvie, byl zapomenut :D), možnost volby mezi spojenectvím s Erathií/Avlee (či vyhlásit samostatnost, v půlce hry si vybrat mezi dobrem a zlem (dobře polovina úkolů je stejná, ale ta druhá už ne :D ), zároveň jedna ze dvou her ke které jsem si zakoupil příručku (ta druhá je k M&M8), sci-fi konec od Jon Van Caneghema, otevřený svět (to tak už u RPG bývá), povyšování povolání... Mohl bych se ještě rozepsat, ale i tak jsem toho napsal už dost.

Pro: viz celý příspěvek

Proti: (dle mého názoru) těžké; a velké mínus (nebo plus?): mnohem jenodušší než M&M6

+11