Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

Comanche 3

Titanic: Adventure Out of Time

  • PC --
Titanik jako loď a její potopení mě vlice fascinuje, proto jsem se rozhodl vrátit k této hře. Jsem zatím na uplném začátku, takže zatím nemůžu příliš hodnotit, ale už teď můžu říct, že hra se jeví jako velmi pěkná, je tu spousta detailů které si můžete prohlédnout a provést s nimi nějaký úkon, hra má velmi pěknou grafiku, také mě zaujala možnost pohybovat se po celé lodi. Příjemně ponurou atmosféru podtrhuje hudba.

Pro: Propracovanost, grafika, hudba, atmosféra

Proti: Zatím nevím

+4 +5 −1

Warlords III: Reign of Heroes

  • PC 95
Hra, která mě neuvěřitelně pohltila. Neumim to popsat, ale má prostě něco, čím mě lapila, že jsem na chvíli přestal sledovat čas. I když grafika by mohla být lepší.

Pro: Atmosféra, schopnost zaujmout

Proti: Grafika

+2

Prince of Persia

  • PC 100
To snad už ani není možné, to byly časy... První hra, které jsem se opravdu věnoval, když jsem jí chodil hrát k mamce do práce na tehdy ukruntý stroj PC 386. Pamatuju si, že z ní vyzařovala taková zvláštní atmosféra tvořená temnými chodbami, dramatickou hudbou na konci kola, bouchnutím padacích dveří na začátku každého kola a v neposlední řadě i grafikou. Pohyby hlavní postavy jsou velice zdařilé a věrohodné. Jediné, co mi vadilo, byl ten šibeniční termín 1 hodiny na dohrání.

Pro: Grafika, zvuky, atmosféra

Proti: Krátký časový limit

+19

Tajemství Oslího ostrova

  • PC 25
Tuto hru jsem poprvé hrál, a to pouze krátce, před mnoha lety a nyní jsem se z nostalgie k ní vrátil. Hra má poměrně pěkný úvod a grafika na tu dobu také není špatná, že nemá zvuk, vem čert, ale co mě u této hry nejvíc drtí, jsou úkoly a jejich nesmyslnost, nelogičnost a hlavně, že tu je plno momentů, kdy si můžete totálně zavřít cestu ke konci, aniž byste to tušili, nechápu, proč třeba nemůže Gajbraš utrhnout znova jetel, proč musí pokaždé zničit svitek se zaklínadlem atd., takže dál hrajete, zkoušíte, klikáte a přitom už je to dávno zbytečné, to se mi zdá jako trochu podraz na hráče, takže proto to nízké hodnocení. Další, co mě štve je, že když chcete zkusit nějaký předmět, zda se na něco nehodí, což většinou ne, tak Gajbraš pořád dokola předvádí ty samé vylomeniny s touto věcí, a nejde to ani odkliknout, což je popadesáté už silně otravné a zdlouhavé. Některé momenty a hlášky jsou až trapné. Toť hodnocení z pohledu konkurenceschopnosti a hratelnosti.

Ale jako dílo (seminární práce) dvou studentů gymnázia asi na 1 s *.

Pro: Grafika, pěkné prostředí ostrova, vzpomínky na mládí

Proti: Nesmyslné úkoly, donekonečna se opakující kejkle s předměty, trapné hlášky

+18 +19 −1