Cyberdreams Interactive byla firmou zabývající se tvorbou počítačových her pro platformy různých druhů (PC, Amiga, Macintosh, Sega Saturn i Playstation). Hlavním krédem společnosti byla tvorba těchto her pro dospělejší publikum v převládající oblasti sci-fi, fantasy nebo hororu a ve spolupráci s legendárními umělci typu H.R. Gigera, Syda Meada, a Harlana Ellisona.
Herní studio bylo založeno Patrickem Ketchumem (president) a Rolfem Klugem (majitel) v roce 1990 v americké Woodland Hill, a po té přestěhováno do Calabasasu v Kalifornii. Po úspěšných hrách z let 1992-1993, se studio snaží vytvořit RPG herní sérii za pomocí Garyho Gygaxe, který se podílel například na Dungeons & Dragons. To se ovšem nestane a první díl Hunters of Ralk je odložen. V roce 1995 je i přes své nesporné úspěchy Ketchum nahrazen a novým presidentem společnosti se stává Paul Licari, pod jehož vedením je ale vydána pouze jedna jediná hra. Bez ohledu na tyto personální rošády je nakonec v roce 1997 studio Cyberdreams uzavřeno majitelem společnosti. To vše se odehrálo i na úkor právě vyvíjené hry na motivy díla Wesa Cravena Principles of Fear, za které je autor později oceněn titulem "Bronze Medal award for Interactive Fiction".
První hrou Cyberdrems se v roce 1992 stal titul Dark Seed, adventurní horor inspirovaný tvorbou H.R. Gigera, zasazený do míst tehdejšího sídla společnosti - Woodland Hill. Další hrou, na které studio spolupracuje s designér Sydem Meadem, je v roce 1993 futuristický simulátor CyberRace, následovaný druhým dílem Dark Seed II a hororovou adventurou I Have No Mouth, and I Must Scream v roce 1995. Poslední hrou Cyberdreams Interactive se v roce 1996 stala adventura Noir: A Shadowy Thriller.