Historie Kaos Studios sahá až do roku 2003, kdy ještě pod názvem Trama Studios vytvořili nejpopulárnější mod pro Battlefield 1942, Desert Combat. V roce 2004 Trauma Studios odkoupili DICE, aby jim pomohli při tvorbě Battlefield 2. Po jeho dokončení (červen 2005) DICE Trama Studios rozpustili.
O rok později byli bývalí zaměstnanci Trama Studios kontaktováni THQ a bylo jim nabídnuto vytvořit Kaos Studios se sídlem v New Yorku a specializací na FPS střílečky. Část nabídku přijala, ostatní odešli pracovat na duchovním nástupci Desert Combat pro Battlefield 2, tentokráte nazvaným Desert Conflict, protože značku Desert Combat vlastní DICE.
V Kaos Studios si licencovali Unreal Engine 3 a v roce 2008 na něm vydali svou první hru, Frontlines: Fuel of War. V roce 2011 vydali svou druhou hru, Homefront, ze které se má podle Kaos Studios a THQ stát série.
Téhož roku byla činnost studia ukončena a rozpracované projekty od nich převzalo THQ Montreal.