Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Mad Doc Software Mad Doc Software Mad Doc Software Mad Doc Software
USA
USA
USA
USA
Založeno 1999, zrušeno 2008
Založeno 1999, zrušeno 2008
Založeno 1999, zrušeno 2008
Založeno 1999, zrušeno 2008
Mad Doc Software bylo založeno v roce 1999 Dr. Ian Lane Davisem, který pracoval jako expert přes umělou inteligenci v Activision.

První tvorbou Mad Doc Software byl Star Trek: Armada II (2001), který vydával Activision. O rok později (2002) vydalo studio letecký simulátor z druhé světové války Jane's Attack Squadron a ještě tentýž rok ohlásilo Empire Earth: The Art of Conquest - datadisk hry Empire Earth.

Rok 2003 se nesl pro Mad Doc Software ve znamení úspěchu. Microsoft Game Studios vydala Dungeon Siege: Legends of Aranna, které obsahuje původní hru od Gas Powered Games a hlavně také novou kampaň právě od Mad Docu.

Na jaře roku 2005 vydalo studio hru Empire Earth II. Do hry byly přidány různé nové funkce, nové módy v multiplayeru a vylepšena umělá inteligence. Hra sbírala různá ocenění a PC Gamer ji nazval králem v žánru real-time strategie.

Poté už studio mnoho úspěchů nečekalo - jejich PC verze hry Star Trek: Legacy bylo přijato negativně, stejně jako třetí díl Empire Earth.

V roce 2008 Mad Doc portoval hru Bully pro Xbox 360 a tentýž rok v Dubnu bylo studio odkoupeno Rockstar Games a přejmenováno na Rockstar New England.
Společnost Mad Doc Software založil v roce 1999 Dr. Ian Lane Davis, bývalý technický ředitel firmy Activision. Společnost byla založena v Andoveru ve státě Massachusetts. Prvním počinem studia byla strategie Star Trek: Armada II pro společnost Activision poté, co už se podíleli na vývoji prvního dílu. O rok později se podíleli na vývoji leteckého simulátoru Jane's Combat Simulations: Attack Squadron a datadisku Empire Earth: The Art of Conquest od Sierry. Poté měli na starosti vývoj datadisku Dungeon Siege: Legends of Aranna pro Microsoft, díky kterému se dostali do finále ankety Computer Role Playing Game of the Year, kterou pořádala organizace Academy of Interactive Arts and Science.

Významným úspěchem v jejich portfóliu bylo vydání hry Empire Earth II, kde s pomocí vlastního enginu vytvořili poměrně pokročilou AI, na jejíž tvorbu byl Dr. Davis odborníkem. Hra byla velmi dobře přijata. Nicméně další hry už tak úspěšné nebyly. Star Trek: Legacy byl v podstatě propadák a ani třetí díl strategické série Empire Earth III, žádné velké ovace nesklidil. Dokonce po nevalných recenzích této hry Mad Dog Software stáhl veškeré odkazy na Empire Earth III ze svých webových stránek.

V roce 2008 si je najali Rockstar Vancouver aby portovali jejich hru Bully na platformu X360. Z této spolupráce se nakonec vyklubala akvizice studia firmou Rockstar v dubnu 2008 a jeho přejmenování na Rockstar New England.
Společnost Mad Doc Software založil v roce 1999 Dr. Ian Lane Davis, bývalý technický ředitel firmy Activision. Společnost byla založena v Andoveru ve státě Massachusetts. Prvním počinem studia byla strategie Star Trek: Armada II pro společnost Activision poté, co už se podíleli na vývoji prvního dílu. O rok později se podíleli na vývoji leteckého simulátoru Jane's Combat Simulations: Attack Squadron a datadisku Empire Earth: The Art of Conquest od Sierry. Poté měli na starosti vývoj datadisku Dungeon Siege: Legends of Aranna pro Microsoft, díky kterému se dostali do finále ankety Computer Role Playing Game of the Year, kterou pořádala organizace Academy of Interactive Arts and Science.

Významným úspěchem v jejich portfóliu bylo vydání hry Empire Earth II, kde s pomocí vlastního enginu vytvořili poměrně pokročilou AI, na jejíž tvorbu byl Dr. Davis odborníkem. Hra byla velmi dobře přijata. Nicméně další hry už tak úspěšné nebyly. Star Trek: Legacy byl v podstatě propadák a ani třetí díl strategické série Empire Earth III, žádné velké ovace nesklidil. Dokonce po nevalných recenzích této hry Mad Dog Software stáhl veškeré odkazy na Empire Earth III ze svých webových stránek.

V roce 2008 si je najali Rockstar Vancouver aby portovali jejich hru Bully na platformu X360. Z této spolupráce se nakonec vyklubala akvizice studia firmou Rockstar v dubnu 2008 a jeho přejmenování na Rockstar New England.
Oficiální stránky vývojáře (http://)
Oficiální stránky vývojáře (http://)
Oficiální stránky vývojáře (http://)