Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Massive Development Massive Development Massive Development
Německo
Německo
Německo
Založeno 1994, zrušeno 2005
Založeno 1994, zrušeno 2005
Založeno 1994, zrušeno 2005
Massive Development bylo založeno v německém městě Mannheim vývojáři Alexanderem Joriasem a Ingo Frickem. Jejich prvním projektem byl převod hry Serf City: Life is Feudal (1994 - Amiga, PC) z Amigy na DOS. Poté se pustili do vývoje akčního podmořského simulátoru Archimedean Dynasty (1997 - PC).

V roce 2000 byla společnost Massive Development odkoupena jinou německou společností JoWood Productions a pustili se do vývoje další podmořské ponorkové simulace jménem AquaNox (2001 - PC) a jejího pokračovaní AquaNox 2: Revelation (2003 - PC). Na PS2 měl také vyjít třetí díl této série jménem AquaNox: The Angel's Tears, ale díky uzavření studií JoWoodem v květnu 2005 nebyla nikdy vydána. Engine použitý v obou Aquanoxech pod názvem Krass byl také později využit ve hrách nesoucí jméno SpellForce (první díl a datadisky).
Massive Development bylo založeno v německém městě Mannheim vývojáři Alexanderem Joriasem a Ingo Frickem. Jejich prvním projektem byl převod hry Serf City: Life is Feudal (1994 - Amiga, PC) z Amigy na DOS. Poté se pustili do vývoje akčního podmořského simulátoru Archimedean Dynasty (1997 - PC).

V roce 2000 byla společnost Massive Development odkoupena jinou německou společností JoWood Productions a pustili se do vývoje další podmořské ponorkové simulace jménem AquaNox (2001 - PC) a jejího pokračovaní AquaNox 2: Revelation (2003 - PC). Na PS2 měl také vyjít třetí díl této série jménem AquaNox: The Angel's Tears, ale díky uzavření studií JoWoodem v květnu 2005 nebyla nikdy vydána. Engine použitý v obou Aquanoxech s názvem Krass byl také později využit ve hrách nesoucí jméno SpellForce (první díl a jeho datadisky).
Massive Development bylo založeno v německém městě Mannheim vývojáři Alexanderem Joriasem a Ingo Frickem. Jejich prvním projektem byl převod hry Serf City: Life is Feudal (1994 - Amiga, PC) z Amigy na DOS. Poté se pustili do vývoje akčního podmořského simulátoru Archimedean Dynasty (1997 - PC).

V roce 2000 byla společnost Massive Development odkoupena jinou německou společností JoWood Productions a pustili se do vývoje další podmořské ponorkové simulace jménem AquaNox (2001 - PC) a jejího pokračovaní AquaNox 2: Revelation (2003 - PC). Na PS2 měl také vyjít třetí díl této série jménem AquaNox: The Angel's Tears, ale díky uzavření studií JoWoodem v květnu 2005 nebyla nikdy vydána. Engine použitý v obou Aquanoxech s názvem Krass byl také později využit ve hrách nesoucí jméno SpellForce (první díl a jeho datadisky).
Oficiální stránky vývojáře (http://)
Oficiální stránky vývojáře (http://)