Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Replay Studios

Německo
Založeno 2002, zrušeno 2009
Replay Studios bylo studio, sídlíci v německém Hamburgu, které založili Marc Moehring a Sascha Jungnickel v roce 2002. Jejich prvotinou se stala závodní hra Crashday, kterou vyvinuli ve spolupráci s Moon Byte Studios (Moonbyte Studios). Od roku 2004 také pracovali na hře Survivor, jejíž náplní mělo být přežívání různých živelných a válečných katastrof z 20. a 21. století. Vzhledem k nedostatku finančních, i lidských zdrojů nakonec upřednostnili svůj druhý projekt, Velvet Assassin, u kterého byla větší šance na komerční úspěch. Ani sázka "na jistotu" stealth akce však Replay neuchránila před blížícím se bankrotem.

Tentýž rok co Velvet stačil vyjít ještě narychlo udělaný a nekvalitní buget, na motivy filmu Uweho Bolla, Tunnel Rats. Pak přišel konec. Po vývojářích se o insolvenci prvně dozvěděli fanoušci jejich úplně první hry. Crashday měl totiž jako jediná z her Replay multiplayer. Hardcore komunita jej stále hrála, běžel na serverech společnosti Atari. Ta je o situaci v Replay dne 25. srpna 2009 informovala a servery následně vypnula. Od prosince 2009 si však loajální komunita vytvořila vlastní server a Crashday tak úspěšně přežil své tvůrce.

Nejlépe hodnocené hry